Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnementen zonder Delta Stroom en Gas

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnementen zonder Delta Stroom en Gas

    Zijn er hier mensen die een TV- en internetabonnement hebben terwijl ze hun stroom en gas van een andere leverancier betrekken?
    Ik krijg de indruk dat de abonnementsprijzen voor deze beide abonnementen dan (gaan) verschillen. Wellicht zie ik het verkeerd...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Wellicht zie ik het verkeerd...
    dat denk ik wel
    als je een internet / TV abonnement hebt en je neemt daarbij Energie van Delta, dan krijg je een hogere download-snelheid.
    de prijs blijft daarbij hetzelfde.

    Reageer


    • #3
      Kun je aangeven waar ik de prijzen zonder gas en electra kan vinden? Ze zijn namelijk altijd gekoppeld...
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Kun je aangeven waar ik de prijzen zonder gas en electra kan vinden? Ze zijn namelijk altijd gekoppeld...
        https://www.zeelandnet.nl/abonnementen/

        https://www.delta.nl/flexpakket/

        waar zie je dan een koppeling met gas en electra ??

        Reageer


        • #5
          Wij hebben en Delta Dwingt en Zeelandnet verlaten
          nemen niks meer af van deze onvriendelijke club

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
            Wij hebben en Delta Dwingt en Zeelandnet verlaten
            nemen niks meer af van deze onvriendelijke club
            Deze opmerking raakt kant noch wal in deze topic.
            En als jullie de Delta enz. toch al verlaten hebben, zijn jullie wel je rechten kwijt geraakt om jullie onvriendelijkheden en gram te mogen spuien. Ga maar ergens anders spelen...

            Reageer


            • #7
              Dat heb ik en gaat prima samen. Ik betaal 64 euro voor een TV (basis) en internet 400 Mbps download. Betreft energieleverancier kan je genoeg vergelijkingssites vinden op internet. Er zitten soms aardige verschillen in. Succes met de zoektocht.

              Reageer


              • #8
                Hillebregt..
                Dit kan ik omdat deze club het nog steeds niet op orde heeft

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                  omdat deze club het nog steeds niet op orde heeft
                  dus jij denkt dat jouw opmerkingen er toe bijdragen, dat Delta de verschillende manco's sneller zal oplossen ??

                  Reageer


                  • #10
                    Hi Hallo58 Aan iedereen wordt natuurlijk de eigen keuze voor de provider gelaten. Dat gezegd hebbende zijn on-topic reacties natuurlijk hetgeen waar dit forum voor is bedoeld.

                    Wat betreft de vraag van Webkabouter

                    Reageer


                    • #11
                      TimE
                      Als je andere producten van Delta afneemt ontvang je niet altijd een verhoogde snelheid, misschien beter om juiste informatie te verstrekken.
                      Bij Fiberspeed 400 en Fiberspeed 1000 krijg je geen verhoogde snelheid. Daar krijg je volgens de "Combineer & Profiteer"-tabel immers al de maximale snelheid.

                      Het blijft natuurlijk wel vreemd dat je bij de duurste internetabonnementen niets extra krijgt als je energie/gas van Delta afneemt....

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X