Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fiberspeed 200 Mbpswordt verhoogd naar 250 Mbps en heet vanaf 1 juli Extra snelheid 250 Mbps.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Natuurlijk Fred, ze kondigen het toch aan. :-)

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
      Natuurlijk Fred, ze kondigen het toch aan. :-)
      ja, er staat in de email:
      "hebben verhoogd" is voltooid verleden tijd.
      maar de werkelijkheid is anders.

      Reageer


      • #18
        Voor sommige bedrijven is er een andere werkelijkheid dan klanten ervaren Fred.....

        Reageer


        • #19
          Ixxie Helaas lopen dingen momenteel wat anders dan we allemaal zouden willen. Er wordt langzaam aan weer gestart met het hervatten van de upgrade werkzaamheden nadat deze gestaakt werden vanwege corona. Mijn collega's staan ook te trappelen om weer te kunnen beginnen en te zorgen dat jij ook 100 Mbps upload kan gaan halen.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            fred44nl Dat klopt inderdaad tot 325Mbps. Of de werkzaamheden afgerond zijn voor 01-07 durf ik niet te zeggen. Er wordt weer opgestart, maar de omzetting wordt iets minder massaal aangepakt. Mijn collega's doen in ieder geval hun best om alles zo snel mogelijk af te ronden.

            driepinter Dat is hetzelfde proces. We zijn bezig met het omzetten naar docsis 3.1. Dat bied en een hogere download en een hogere upload
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Dat is hetzelfde proces. We zijn bezig met het omzetten naar docsis 3.1. Dat bied en een hogere download en een hogere upload
              fred44nl

              Dan zou ik morgen toch nog maar eens informeren voor je (huidige) uploadsnelheid.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                Of de werkzaamheden afgerond zijn voor 01-07 durf ik niet te zeggen. Er wordt weer opgestart, maar de omzetting wordt iets minder massaal aangepakt. Mijn collega's doen in ieder geval hun best om alles zo snel mogelijk af te ronden.

                Reageer


                • #23
                  Ixxie we moeten nog even geduld hebben, er worden nog altijd geen modems omgewisseld.

                  Reageer


                  • #24
                    Sinds gisteren zijn we weer begonnen met het netwerk te verbeteren op verschillende locaties. Normaal gesproken zou dit al afgerond moeten wezen maar vanwege de corona was dit uitgesteld. De exacte datum dat het allemaal klaar is, is nog onbekend. Wat betreft modemwissels hoop ik ook snel meer nieuws van te krijgen. Zodra we dit weer mogen doen houden je hiervan op de hoogte.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                      Sinds gisteren zijn we weer begonnen met het netwerk te verbeteren op verschillende locaties.
                      dat is natuurlijk heel mooi.
                      maar wijken en gemeenten die recentelijk ingepland stonden, worden nu kennelijk doodleuk overgeslagen en achter aan de rij gezet.
                      je kent m'n verhaal, neem ik aan

                      nadat Schouwen vanaf Burgh-Haamstede tot Brouwershaven in de planning is geweest, gaat men a.a. maandag verder in Colijnsplaat.
                      en dat terwijl Scharendijke is niet geheel afgehandeld.
                      Laatst bewerkt door fred44nl; 20 May 2020, 12:15.

                      Reageer


                      • #26
                        Delta blijft zich maar verschuilen achter Corona maar over een modemwissel is nooit gesproken in de mails, dat dat dus nodig was om de hogere uploadsnelheid te kunnen halen. En nu weer lekker de prijzen omhoog, ondanks Corona, dat zou ik uit goed fatsoen maar eens uitstellen, tenminste als er fatsoen was.

                        Reageer


                        • #27
                          Hi fred44nl , de totale snelheid kan in de situatie van jouw voorbeeld inderdaad oplopen tot 325mbps. Wat betreft de werkzaamheden wordt er alles aan gedaan om de opgelopen vertraging in te halen en deze zo spoedig mogelijk afgerond te krijgen.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X