Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem Cisco EPC 3940

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem Cisco EPC 3940

    Is dit op dit moment de standaard modem die je krijgt bij het afsluiten van een nieuw abonnement, of heb ik een oude van iemand die hem heeft ingeleverd omdat ie niet goed werkte.
    Ik heb het idee dat hij niet altijd goed werkt.
    Als ik op internet ben en hij staat een tijdje op dezelfde website, maakt niet uit welke, dan kan ik niet meer op een andere website net of hij bevriest.
    Ook als ik iets aan het downloaden ben kan ik soms niet meer verder op internet.
    De wifi is dan gewoon nog wel goed ingeschakeld, dit had ik bij KPN nooit.
    Ik krijg nu wel een nieuwe stabielere kabel toegestuurd, hoop dat dit helpt.
    Ook heb ik in apparaatbeheer de modem verwijderd, bij opstarten zie je hem weer terug in apparaatbeheer.
    Ligt het echt aan de modem of weet iemand anders waar dit aan kan liggen?
    Ik ben ook de enige in mijn buurt op het wifi kanaal nummer dus daar kan het ook niet aan liggen.

  • #2
    Mijn dochter heeft ook twee weken geleden een abonnement afgesloten en heeft een heel andere modem, een witte, die van mij is zwart.
    Met zo'n weinig tijdsverschil toch een hele andere modem...?

    Reageer


    • #3
      Staat het modem in de meterkast en werk je via wifi?
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        In de woonkamer, waar ook mijn laptop is.
        En ja, via wifi.
        Ik hoop dat die kabel die ik toegestuurd krijg voor een stabielere verbinding zorgt.

        Reageer


        • #5
          Ik heb het modem ook al een paar keer gereset, zonder beter resultaat.
          Dus is er echt geen nieuwer modem als deze?
          Of ligt de oorzaak ergens anders..

          Reageer


          • #6
            Misschien heb je wel modem gekregen
            Was hier ook een RAMP
            Maar ik heb daarna alles opgezegd en naar KPN gegaan. Nu zonder problemen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
              In de woonkamer, waar ook mijn laptop is.
              En ja, via wifi.
              Ik hoop dat die kabel die ik toegestuurd krijg voor een stabielere verbinding zorgt.
              Ok, dus je krijgt een snellere wifikabel opgestuurd nu? ...............

              Reageer


              • #8
                Als hij maar stabieler is en dat mijn internet verbinding maar niet bevriest sneller zal zo'n kabel mijn internet verbinding niet maken..
                Hoop dat het helpt..

                Reageer


                • #9
                  Ik heb er een router tussen gezet en de modem in bridge.
                  Staan beide in de woonkamer, maar via de eigen router is het wifisignaal stukken stabieler dan via de wifi van het cisco 3940 ding
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb nog een router liggen, kan ms ook eens proberen..

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door willoow Bekijk bericht
                      Mijn dochter heeft ook twee weken geleden een abonnement afgesloten en heeft een heel andere modem, een witte, die van mij is zwart.
                      Met zo'n weinig tijdsverschil toch een hele andere modem...?

                      Reageer


                      • #12
                        Willoow, zie mijn post van enkel weken terug over hetzelfde onderwerp:

                        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...940-modems-uit

                        Ik heb dus ook een EPC3940, maar heb daar niet echt problemen mee. Alles werkt eigenlijk prima; snelheid goed en stabiel, en altijd verbinding.
                        Het schijnt inderdaad van het type abonnement af te hangen welke modem je krijgt, of interactieve tv hebt bijvoorbeeld.
                        De wifi van het ding schijnt niet best te zijn, maar die staat uit bij mij. Ik heb er een Engenius high power access point op aangesloten, dus vol wifi signaal in het hele huis.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X