Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Helpdesk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Helpdesk

    Edwinb Moet het toch even kwijt vandaag met de helpdesk gechat, mijn idee dat ze alleen de standaard vragen stellen, kunnen ze je niet helpen dan word de chat gesloten, dat is al meerdere keren gebeurd, ik zit hier met een modem dat niet de volle snelheid geeft de upload is oke 100/mbs alleen de download is 300 minimaal het is steeds verschillend soms 130mbs, en als het modem is herstart duurt het +- 3 a 5 minuten dat ik pas internet heb, de lampjes zijn dan allemaal al groen zoals met wifi en bekabeld.

  • #2
    Er staat niets achter het modem,een router ofzo ???
    Want de meeste routers zijn geen gigabite routers,maar standaard 100 / 300 Mb routers.
    Hoe reset je,door de knop in te drukken,of een harde reset. ( stekker eruit voor een seconde of 20 ) ???
    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
      Er staat niets achter het modem,een router ofzo ???
      Want de meeste routers zijn geen gigabite routers,maar standaard 100 / 300 Mb routers.
      Hoe reset je,door de knop in te drukken,of een harde reset. ( stekker eruit voor een seconde of 20 ) ???
      Nee getest met router en zonder de router die ik heb is een gigabyte router.Geeft dezelfde snelheid met en zonder.

      Reageer


      • #4
        Wat is de snelheid direct op het modem, dus bekabeld zonder router?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk bericht
          Edwinb Moet het toch even kwijt vandaag met de helpdesk gechat, mijn idee dat ze alleen de standaard vragen stellen, kunnen ze je niet helpen dan word de chat gesloten, dat is al meerdere keren gebeurd, ik zit hier met een modem dat niet de volle snelheid geeft de upload is oke 100/mbs alleen de download is 300 minimaal het is steeds verschillend soms 130mbs, en als het modem is herstart duurt het +- 3 a 5 minuten dat ik pas internet heb, de lampjes zijn dan allemaal al groen zoals met wifi en bekabeld.
          Kan je voor mij een pc of laptop met een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten een speedtest uitvoeren via de volgende link.
          https://www.delta.nl/internet/speedtest/

          Graag verneem ik hiervan de waardes.
          Je mag de waardes via e-mail verzenden aan [email protected] stuur hier ook de lnk mee naar dit onderwerp en je klantgegevens. Dan kijk ik dit verder voor je na.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X