Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Nee, ik vind dat niet erg kies : " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet "

    ''Ben ik eigenlijk nog wel benieuwd uit welke providers op het netwerk deze familie Verkuil precies kon kiezen ?

    Want dat blijft altijd nog de grote vraag.''

    Als je met naam en toenaam in de krant verschijnt, en je staat vrijwillig in het telefoonboek!


    Beste driepinter, u bent er nieuwsgierig naar, ik niet, dus ik dacht ik geef u een tip en de hint om uw nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen.

    Reageer


    • #47
      Keuze tussen Delta, Delta en Delta schat ik zo in.

      Reageer


      • #48
        We moeten wel een lange adem hebben...

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
          Keuze tussen Delta, Delta en Delta schat ik zo in.
          Die vraag heb ik overigens hier al een keer gesteld. Ik was benieuwd of Caiway uberhaupt nog gekozen kan worden in Zeeland.

          In de overige EQT-gebieden zijn Solcon, Kliksafe, Heldenvannu, Delta Zakelijk en Online.nl verkrijgbaar.

          En eerlijk gezegd dat houdt niet over....

          En dat KPN ook glasvezel aanlegt.. EQT praat met KPN op dit moment over een overname. Het is allemaal pril en afwachten.

          Reageer


          • #50
            Filmpje over de aanleg van glasvezel door Delta

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
              Keuze tussen Delta, Delta en Delta schat ik zo in.
              Maar ik neem aan dat je wel je @ Zeelandnet emailadressen enz blijft behouden als je een Glasvezel abo kiest...?

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Punkrocker Bekijk bericht

                Maar ik neem aan dat je wel je @ Zeelandnet emailadressen enz blijft behouden als je een Glasvezel abo kiest...?
                Ja dat is juist.

                Al een DELTA abonnement via de kabel?
                Overstappen kan door je aan te melden voor een Flexpakket via glasvezel. Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.

                Heb je een contract afgesloten met een actieaanbod, dan gaat deze gelden vanaf het moment dat je nieuwe glasvezelabonnement wordt geactiveerd. Tot je bent overgezet kun je uiteraard gebruik blijven maken van ons superieure kabelnetwerk.

                Reageer


                • #53
                  Dit jaar legt DELTA 1623 km glasvezel in de Zeeuwse grond. En daar sluiten we 1280 straten op aan.
                  40.000 huishoudens zijn dan al klaar voor de toekomst met glasvezel.


                  bron

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                    We moeten wel een lange adem hebben...
                    Was van het weekend hier nog en vier en halve maand later steken de "groene sprieten" nog boven het trottoir, dus het schiet nog niet zo op.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Mar 2021, 08:42.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Was van het weekend hier nog en vier en halve maand later steken de "groene sprieten" nog boven het trottoir, dus het schiet nog niet zo op.

                      Reageer


                      • #56
                        Mooi, dan kun je onderhand je media converter uit de kast gaan halen
                        Laatst bewerkt door driepinter; 22 Mar 2021, 18:55.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Mooi, dan kun je onderhand je media converter uit de kast gaan halen
                          Eerst eens kijken waar de MSM mee komt

                          Reageer


                          • #58
                            Heb jij je wel opgegeven dat je glas wilt of gaat Delta nu gewoon pakketten overzetten?

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                              Heb jij je wel opgegeven dat je glas wilt of gaat Delta nu gewoon pakketten overzetten?
                              Ik heb me wel opgegeven, al zouden ze normaal een aanbod doen nadat er hier glas was aangelegd.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                                Ik heb me wel opgegeven, al zouden ze normaal een aanbod doen nadat er hier glas was aangelegd.
                                En is er al enige vooruitgang geboekt, ben je nu al op glasvezel aangesloten ?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X