Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer geeft Delta openheid van zaken ????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    https://www.delta.nl/coronavirus/.

    Wij begrijpen dat het erg jammer is wanneer je de gewenste snelheid niet haalt. Zodra de mogelijkheden het weer toelaten, gaan wij de nieuwe modems plaatsen en word je hier van op de hoogte gebracht. Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

    Reageer


    • #17
      Edwinb, dit komt niet alleen door het Coronavirus.

      Delta was en is er gewoon niet klaar voor.

      Waarom wordt dat niet ruiterlijk toegegeven?

      Het mailtje van 24 maart j.l. had dus nooit met deze inhoud verstuurd mogen worden.
      Blijkbaar kost het Delta Fiber wel erg veel moeite dat toe te geven.

      En dit alleen maar om landelijk "haantje de voorste" te kunnen spelen.
      Geen rekening houdend met de eigen klanten
      Laatst bewerkt door Ptrol; 3 Apr 2020, 16:13.

      Reageer


      • #18


        Over een nieuw modem wordt met geen woord gerept in de mail van di 24-3 jl. En dat steekt me wel.

        Reageer


        • #19
          Edwinb Ik had al een nieuw modem, maar op de 25e en 26e niet de nieuwe snelheid. Op zaterdag de 27e ineens wel..
          Reden dus niet ontbreken nieuwe modem of werkzaamheden in de wijk niet gereed, Maar niet conform belofte in mail van eerder die week.
          Er is/was dus meer aan de hand dan Delta wil vertellen en wat er sindsdien beetje bij beetje naar buiten komt.
          Zijn jullie misschien inmiddels in Russische of Chinese handen of heeft Trump invloed op jullie communicatiebeleid?

          Reageer


          • #20
            Jos en Ptrol, laten we de toon van deze gesprekken beetje normaal houden.
            Er valt niks toe te geven en er is niks meer aan de hand.
            Edwinb probeert jullie gewoon op een nette manier te informeren over de situatie.

            Reageer


            • #21
              Dus het speelt zicht allemaal af tussen 6.4 MHz tot 96 MHz, de Docsis 3.1 (upstream) frequentie band.

              En dat werkt dus alleen waarbij het "Docsis 3.1 lijntje" compleet is, een nieuw modem (splitter) en aanpassing in de wijk.
              Laatst bewerkt door driepinter; 3 Apr 2020, 17:14.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Jos en Ptrol, laten we de toon van deze gesprekken beetje normaal houden.
                Er valt niks toe te geven en er is niks meer aan de hand.
                Edwinb probeert jullie gewoon op een nette manier te informeren over de situatie.
                Nee? Normaal, dat doe ik toch. Ik mag toch vragen naar de redenen.
                Ik betaal, maar krijg niet geleverd.
                Ik heb immers een mailtje gehad en heb daarna naar gehandeld.
                Niks geen restricties in dat mailtje, die er blijkbaar wel zijn en waren.
                Waarom is vooraf niet gecommuniceerd, dat we de snelheden niet zouden halen per de in de mail genoemde datum?
                Waarom hoor je als klant niet dat je wijk niet "klaar"is.

                Allemaal NORMALE vragen.
                Deze mogen blijkbaar niet gesteld worden.

                Mij lijkt eerder excuses van Delta Fiber richting gedupeerde klanten op zijn plaats, dan hen verwijten normaal te doen.

                Wij betalen!! Delta levert NIET!

                Overigens ben ik ook niet vergeten, dat wij in onze wijk zeer veel overlast gehad hebben van de recente werkzaamheden.
                Maar alla, je dacht dat je wist waarvoor het was en je ging er immers op vooruit.

                Ja, komen we mooi bedrogen uit.
                Niks meer dan vroeger.

                Eind eerste kwartaal kwam in zicht als deadline voor de beloofde Upload verhogingen en Delta ging het niet halen.

                Dat is toch geen schande?
                Geef het ruiterlijk toe ipv klanten te verwijten niet normaal te reageren.

                Delta Fiber is een commercieel bedrijf. |Dan ben je kritisch en dat is wat anders dan niet normaal.
                Wij betalen en dan lijkt het me niet dan zoals het hoort dat je met je klanten communiceert.
                Communiceren doet Delta Fiber liever met de pers als eerste en dan zijn de klanten aan de beurt.
                Laatst bewerkt door Ptrol; 3 Apr 2020, 16:48.

                Reageer


                • #23
                  Ptrol, je hebt gewoon gelijk, de tijd van met je pet in je handen naar je schoenen staren en sorry stamelen is voorbij, dat strijden met, of hatelijk doen tegen ontevreden klanten vind ik ook hoogst irritant.

                  Reageer


                  • #24
                    belachelijk.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                      Nee? Normaal, dat doe ik toch. Ik mag toch vragen naar de redenen.
                      Ik betaal, maar krijg niet geleverd.
                      Ik heb immers een mailtje gehad en heb daarna naar gehandeld.
                      Niks geen restricties in dat mailtje, die er blijkbaar wel zijn en waren.
                      Waarom is vooraf niet gecommuniceerd, dat we de snelheden niet zouden halen per de in de mail genoemde datum?
                      Waarom hoor je als klant niet dat je wijk niet "klaar"is.
                      Ik sluit me hier bij aan.
                      Er wordt geen duidelijkheid gegeven. Waar is het nu wel en niet klaar?
                      Vorige week werd er nog gezegd:
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      Vanaf eind deze week zal de hogere uploadsnelheid voor onze klanten actief zijn

                      Zie je morgen helemaal nog geen snelheidsverhoging neem dan contact met ons op.
                      Ook hier werd dus niets gezegd over het feit dat het nog niet voor iedereen beschikbaar is.

                      Het heeft een week geduurd voordat de eerst teruggebrachte uploadsnelheid is hersteld (met 5Mbps meer nu) maar nergens lees ik een verklaring of excuses voor het in eerste instantie terugbrengen van de uploadsnelheid. Vorige week werd hier ook nog gemeld dat de upload helemaal niet verlaagd was.

                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                      De snelheid is niet verlaagd. Het zou niet logisch zijn een hogere upload te gaan aanbieden om vervolgens de snelheid lager te cappen.
                      Dus de communicatie is verre van duidelijk.

                      Reageer


                      • #26
                        De communicatie is gewoon slecht. Ik ben nu vijf weken klant van Delta, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een aanbieder van televisie en internet.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                          Jos en Ptrol, laten we de toon van deze gesprekken beetje normaal houden.
                          Er valt niks toe te geven en er is niks meer aan de hand.
                          Edwinb probeert jullie gewoon op een nette manier te informeren over de situatie.
                          Edwinb plakt een stuk tekst waar de marketing afdeling waarschijnlijk 3 dagen over heeft zitten vergaderen.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            Allemaal NORMALE vragen.
                            Deze mogen blijkbaar niet gesteld worden.
                            Je zit gewoon te zeiken, zoals altijd.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                              . . . Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/ . .
                              Het afkorten van je link is niet helemaal goed gegaan; deze link loopt dood.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
                                Het afkorten van je link is niet helemaal goed gegaan; deze link loopt dood.
                                https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X