Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanpassing upload. Bonus vervalt?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanpassing upload. Bonus vervalt?

    Tot nu toe kregen we onder de naam combineer en profiteer extra downloadsnelheid en voor de 400mbit en 1gbit abbo extra upload snelheid als je ook energie en/of mobiel afneemt bij Delta. Nu met de snelheidsverhoging van de upload is deze bonus weg? Ik heb contact gehad met de klantenservice maar die wist niet eens dat er extra upload gegeven werd op de hogere abbo's. Ook delta mobiel afdeling wist dit niet eens. Nu staat echter op de website van zowel mobiel als internet nog steeds dat je extra internetsnelheid krijgt maar deze is er niet meer. Zelfs in het overzicht wat de delta vrijgeeft van de oude en de nieuwe snelheden is er geen bonus meer. Waarom zou ik nu dan voor delta mobiel kiezen ipv tmobile? Het netwerk is hetzelfde en de prijs ook. De reden om te switchen was de extra snelheid.

    Combineer en profiteer...ik neem letterlijk alles af wat een particulier kan maar de bonus vervalt omdat ik geen business pack heb??
    Laatst bewerkt door nberghuis; 27 Mar 2020, 09:28.

  • #2
    die download bonussen zijn er zeker nog wel.
    doe maar een snelheidstest.
    maar ze staan inderdaad nergens vermeld.

    Reageer


    • #3
      kan het niet testen want bij mij werkt de verhoging nog steeds niet. Klantenservice medewerker wist niet eens van de oude bonus af..en in het overzicht wordt specifiek vermeld dat de bonus er niet is (zie screenshot)

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht
        kan het niet testen want bij mij werkt de verhoging nog steeds niet.
        de verhoging gaat over upload en de bonussen gaan over download.
        en dat zijn 2 verschillende dingen

        Reageer


        • #5
          fred44nl normaal is de bonus download idd. Maar bij het 400mbit en 1gbit abbo is het upload. Daarom heb ik nu 400/30 ipv de standaard 400/15 (klantenservice wist dit ook niet eens)

          Reageer


          • #6
            Dit wil ik ook wel graag weten inderdaad. Dankzij Combineer & Profiteer had ik 400/25 i.p.v. 400/15.

            Ik ben wel benieuwd wat dit gaat worden (zodra de snelheidsverhoging ook echt doorgevoerd is...).

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht
              Tot nu toe kregen we onder de naam combineer en profiteer extra downloadsnelheid en voor de 400mbit en 1gbit abbo extra upload snelheid als je ook energie en/of mobiel afneemt bij Delta. Nu met de snelheidsverhoging van de upload is deze bonus weg? Ik heb contact gehad met de klantenservice maar die wist niet eens dat er extra upload gegeven werd op de hogere abbo's. Ook delta mobiel afdeling wist dit niet eens. Nu staat echter op de website van zowel mobiel als internet nog steeds dat je extra internetsnelheid krijgt maar deze is er niet meer. Zelfs in het overzicht wat de delta vrijgeeft van de oude en de nieuwe snelheden is er geen bonus meer. Waarom zou ik nu dan voor delta mobiel kiezen ipv tmobile? Het netwerk is hetzelfde en de prijs ook. De reden om te switchen was de extra snelheid.

              Combineer en profiteer...ik neem letterlijk alles af wat een particulier kan maar de bonus vervalt omdat ik geen business pack heb??
              Ook met de nieuwe uploadsnelheden zijn er nog combinatie mogelijkheden mogelijk.

              Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik voor je na welke snelheid je behoort te krijgen.
              Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.


              Reageer


              • #8
                Edwinb Ik heb dit al gedaan vanochtend

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht
                  Edwinb Ik heb dit al gedaan vanochtend
                  Ik ga deze er even bijzoeken en dit voor je nazien.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                    Ik ga deze er even bijzoeken en dit voor je nazien.
                    Edwinb Al wat gevonden?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht

                      Edwinb Al wat gevonden?
                      Ik heb ook een mail gestuurd en eveneens nog geen reactie gekregen (ook nog niet op vragen die ik vorige week heb gesteld overigens) Maar zo werkt het al een tijdje bij Delta. Enekele jaren geleden waren er enkele medewerkers waar je van op aan kon, die kwamen afspraken na en belden soms zelf spontaan op om een probleem te verhelpen. Die mdws hoor of zie je hier niet meer, dus ik vermoed inmiddels dat het een functie-eis is om vooral niet goed met klanten om te kunnen gaan...

                      Reageer


                      • #12
                        Dus bonus?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht

                          Edwinb Al wat gevonden?
                          Op 28-03-2020 is de e-mail beantwoord. Heb je deze niet ontvangen?

                          Reageer


                          • #14
                            Edwinb

                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                            Ook met de nieuwe uploadsnelheden zijn er nog combinatie mogelijkheden mogelijk.

                            Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik voor je na welke snelheid je behoort te krijgen.
                            Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

                            In de mail stond alleen dat de upload nu 100mbit hoort te zijn. Niet wat er met de bonus gaat gebeuren die we altijd kregen omdat er meer werd afgenomen. Nu moet je perse een buisiness pack hebben die geen enkele particulier heeft. .

                            Hieronder de mail:
                            Bedankt voor de gevraagde gegevens,
                            Ik heb het profiel op het modem gecontroleerd en hier staan de juiste waardes ingesteld.
                            Ik zie dat er gisteren via de chat contact is geweest met mijn collega. Kan je op dit moment al gebruik maken van de juiste sneheden?
                            De upload die maximaal te leveren is met het huidige abonnement is 100 Mbps.


                            dit zou betekenen dat het voor klanten weinig/geen voordeel meer heeft om meerdere producten bij delta af te nemen.
                            Laatst bewerkt door nberghuis; 1 Apr 2020, 16:47.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X