Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Het is mogelijk dat je in een wijk woont waar de werkzaamheden zijn afgerond, maar nog niet de volledige uploadsnelheid behaald. Dit is afhankelijk van het modem wat je hebt. Wanneer je een Sagemcom modem hebt, behoor je de uploadsnelheid te behalen. Met een ouder modem is dit niet mogelijk. In verband met de huidige situatie kunnen wij op dit moment geen modemwissels aanbieden. Blijf op de hoogte van onze maatregelen op de volgende pagina:

    https://www.delta.nl/coronavirus/


    Zodra het weer mogelijk is, plaatsen wij nieuwe modems.

    Als de Next Generation werkzaamheden nog niet zijn afgerond bij je in de wijk kan je op dit moment nog niet volledig gebruik maken van de de nieuwe uploadsnelheid.

    Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
    Als je de Sagemcom in bridge zet voor me op jullie TD, hier voor de deur zet, aanbelt en even wacht, wissel ik het modem wel ff en krijg je de oude mee. Als ik dan maar de beloofde upload snelheid heb. Wil ik zelfs een bak koffie op de stoep zetten met een plakje cake of wat ander bij de koffie tijdens het wachten.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

      Als je de Sagemcom in bridge zet voor me op jullie TD, hier voor de deur zet, aanbelt en even wacht, wissel ik het modem wel ff en krijg je de oude mee. Als ik dan maar de beloofde upload snelheid heb. Wil ik zelfs een bak koffie op de stoep zetten met een plakje cake of wat ander bij de koffie tijdens het wachten.
      klinkt leuk, maar er moet ook een ander aansluit-stuk-filter-dinges gemonteerd worden.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

        klinkt leuk, maar er moet ook een ander aansluit-stuk-filter-dinges gemonteerd worden.
        EPC3940 konden we zelf omwisselen (evt. met bijgeleverde instructies). Dat is met de Sagemcom dus niet mogelijk?

        Reageer


        • Misschien handig als iedereen vermeld wat je woonplaats is dan heb je ongeveer een indicatie waar wel de werkzaamheden zijn voltooid op walcheren

          Oost Souburg 400/100 = oke

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

            EPC3940 konden we zelf omwisselen (evt. met bijgeleverde instructies). Dat is met de Sagemcom dus niet mogelijk?
            er moeten 2 dingen gedaan worden:
            1. een nieuw modem plaatsen
            2. op de AOP moet een nieuw filter worden gemonteerd.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

              Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
              Leuk om te verwijzen naar meer informatie via deze link, maar meer als "Onderhoud: Er zijn geen werkzaamheden gevonden" staat er niet.
              Dus wanneer bepaalde wijken aan de beurt zijn weet ik nog steeds niet.
              En ja,ik begrijp dat gezien de huidige situatie geen volledige planning is te geven maar verwijs er dan niet naar.

              Ik zit trouwens ook nog steeds op antwoord te wachten op de vraag waarom de upload van 25Mbps is verlaagd naar 20Mbps.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                er moeten 2 dingen gedaan worden:
                1. een nieuw modem plaatsen
                2. op de AOP moet een nieuw filter worden gemonteerd.
                Dat filter kan ik als audio/video/ICT- inbouw/ontwerp/reparatie technicus echt wel wisselen.

                Reageer


                • Zo te zien ben ik niet de enige die problemen ervaart met de beloftes van Delta en dus ook niet de enige die erg teleur is gesteld.

                  Blij verrast was ik door de mail dat alles gereed was voor de snelheidsverhoging. Mijn basispakket ging alleen maar van 5 naar 10 en dat was minimaal. Maar voor een paar euro meer zou ik bij het fiber 200+ abo een snelheid van 200/50 hebben. Dat is mooi voor die paar euro 10x snellere upload. Via de chat nog even wat navraag gedaan en alles zou moeten werken. Alleen nog even de reset in de nacht van 25 en 26 maart afwachten (volgende dag). Tot dusver tevreden.
                  Toen begon het:
                  • 26 maart 15mbps upload. Dus maar even gechat en er was iets misschien niet helemaal goed, zou doorgegeven worden aan de service-afdeling en kon een paar dagen duren.
                  • Dag later 20mbps (na modemreset). Laat ik nog maar even wachten.
                  • Vandaag: nog steeds 20 mbps (na meerdere modemresets). Toen toch maar even gaan bellen.
                  Ik heb meerdere keren gebeld. De eerste keer zeiden ze dat ik verkeerde speedtests deed. Het moest niet via een router, maar rechtstreeks met een kabel op het modem. Onzin, maar toch keurig gedaan. Maar geen verschil nog steeds 20 mbps. Nog een keer gebeld. Toen te horen gekregen dat er bij mij in de wijk nog niet alles was uitgevoerd. Onzin, want ik had een mail en een bevestiging via de chat dat alles gereed was. Tijdens het derde telefoontje werd het helemaal fraai. Toen lag het ineens aan het feit dat er op een paar plekken nog coax-kabels moesten worden vervangen en ten tweede, jawel daar is ie dan: De Corona-smoes. Onzin, want bij het verzenden van de mail en ook in de nacht van 25 maart waren de maatregelen al van kracht.



                  Reageer


                  • eleemr ik snap dat het erg is, maar op dit moment zijn er erger dingen !

                    terug komend op u probleem: heeft u via de klantenservice gevraagd om u modem op afstand te resetten?

                    En is het in mijn omgeving al om gezet in de juiste abb. Vorm dus de nieuwe snelheden ?

                    En u kunt altijd binnen 2 weken gratis van u nieuwe abb af , dat is u opzeggen termijn !

                    Maar ik zou eerst even via de klantenservice de modem opnieuw laten resetten ,denk dat het dan goed is !
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                      eleemr ik snap dat het erg is, maar op dit moment zijn er erger dingen !

                      terug komend op u probleem: heeft u via de klantenservice gevraagd om u modem op afstand te resetten?

                      En is het in mijn omgeving al om gezet in de juiste abb. Vorm dus de nieuwe snelheden ?

                      En u kunt altijd binnen 2 weken gratis van u nieuwe abb af , dat is u opzeggen termijn !

                      Maar ik zou eerst even via de klantenservice de modem opnieuw laten resetten ,denk dat het dan goed is !

                      Mee eens dat er op dit moment veel ergere dingen zijn. Dat is zeker waar.

                      Neemt niet weg dat ik ineens samen met het hele gezin thuis moet werken. Ik werk daarbij ook regelmatig met grotere bestanden. Dan is een hogere upload wel gewenst. Des te frustrerender is het dat wanneer toegezegde zaken waar ik navraag voor heb gedaan en waar ik ook (terecht) extra voor ga betalen, niet worden waargemaakt.

                      Op zich een goede tip over een reset van mijn modem, maar het is vreemd dat de klantenservice daar zelf niet mee komt. Ik moet toch niet gaan vertellen hoe zij mij kunnen helpen.

                      Reageer


                      • Hier tikt ie bij mij de 30 Mbps aan dus dat is een verdubbeling. Ik geeft toe dat ik ook niet weet waar het aan ligt, kan ook bij mijzelf zijn, Misschien dat de NIC het niet aankan of mijn router niet kan ook nog een kabeltje zijn. maar we gaan vooruit.ik ga verder ook niet lopen zeuren en zeiken want daar ben ik te Lui voor, ik heb ergere dingen meegemaakt. dus we gaan dit weekend eens spitten waar het aan ligt. ik ben in ieder geval heel blij dat zeelandnet/delta dit gedaan heeft want dit wilde ik al heel lang. een voeg kerst cadeautje.

                        Dank jullie wel

                        Reageer


                        • eleemr dat klopt , maar het blijft delta?

                          het heeft met de server van hun temaken ! De meeste mensen die bij delta klantenservice werken hebben niet echt een gevoel / kennis van zaken van delta producten .

                          Ze werken gewoon een lijstje af en klaar ! Als je c intact opneemt moet je er ook op aandringen dat ze dat vanuit hun doen ! Als je zelf je mode reset dan moet je zeker 15 minuten wachten, dan vervalt je timing op de server en wordt je weer opnieuw aangemeld !

                          De meeste mensen wachten 10 tot 30 seconde een koude reset of terwijl een modem reset en geen server reset!
                          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                            ik ben in ieder geval heel blij dat zeelandnet/delta dit gedaan heeft want dit wilde ik al heel lang. een voeg kerst cadeautje.

                            Dank jullie wel
                            Vroeg kerstcadeautje?? Je betaald al sinds afgelopen kerst voor iets wat je vandaag de dag nog steeds niet hebt.
                            Je betaald voor, 50Mbps in jouw geval? En je krijgt maar 30Mbps. Je hoort dus bijna 2x zoveel te krijgen.
                            En dan zeg je nog 'bedankt' ook?

                            Er zijn ook klanten die precies hetzelfde abbo als jou hebben, en evenveel betalen, maar die wel krijgen waarvoor ze betalen.

                            Nu is ook de vraag hoelang deze coronacrisis nog gaat duren, want zolang kunnen we waarschijnlijk ook geen oplossing verwachten.
                            Dan betalen we straks een jaar lang extra, voor iets wat we niet volledig krijgen.

                            Hier mag Delta best wel wat aan doen, want dit is gewoon niet juist.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
                              Nu is ook de vraag hoelang deze coronacrisis nog gaat duren, want zolang kunnen we waarschijnlijk ook geen oplossing verwachten.
                              Dan betalen we straks een jaar lang extra, voor iets wat we niet volledig krijgen.
                              Dat we nog wel een heel jaar met die corana crisis zoet zijn, dat geloof ik ook wel.

                              Maar er staat nog steeds : Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.

                              https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                              Dat deze maatregelen (na gisteravond) misschien wel tot 28 april opgeschort worden is natuurlijk niet ondenkbaar.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                                Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.

                                https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

                                Dat deze maatregelen (na gisteravond) misschien wel tot 28 april opgeschort worden is natuurlijk niet ondenkbaar.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X