Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg het ook niet voor elkaar, een chat gehad met klantenservice en alles staat goed. In mijn modem beheer staat het ook goed maar kom niet boven de 15Mb.
    Als ik direct op het modem aansluit kom ik wel richting de 30 Mbps maar verder kom ik niet. Aan het zoeken geweest in mijn router Synology rt2600ac maar ik krijg het niet voor elkaar.Heb de modem een hard reset gedaan dus ik denk dat ik morgen de synology maar eens ga resetten, kijken wat daar uit komt.
    Op mijn telefoon kom ik trouwens ook niet verder dan 14 Mbps terwijl op mijn werk dit dik tegen de 150Mbps zit.

    Download zit hier wel op 350-400 Mbps dus we gaan maar eens spitten.

    P.s. Moest dit toch even kwijt

    Reageer


    • Vanmorgen in eerste instantie geen snelheidsverhoging, maar na zelf het modem een herstart te hebben gegeven, blijkt de uploadsnelheid nu wel verhoogd te zijn!

      Reageer


      • Tot gisterenavond stond op de site bij modembeheer nog 400/25. Dat haalde ik ook ruim met speedtest. Nu staat er bij modembeheer 400/100, en de 400 haal ik nog, maar de 25 komt nu niet hoger dan 20?

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht

          Jammer dit. Nu staat het wel correct in MijnDELTA (400/100), maar m'n snelheid is verlaagd naar 400/20 Mbps!
          Precies hetzelfde hier ja.

          Reageer


          • Hier staat het nu goed in MijnDelta (400/100) en het werkt ook naar behoren.

            Reageer


            • Bij mij 250 down zoals het hoort maar up kom ik nog steeds niet boven de 20, wifi of bedraad maakt niets uit.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht
                Tot gisterenavond stond op de site bij modembeheer nog 400/25. Dat haalde ik ook ruim met speedtest. Nu staat er bij modembeheer 400/100, en de 400 haal ik nog, maar de 25 komt nu niet hoger dan 20?
                Bij mij precies hetzelfde, op papier van 25 naar 100 maar in de praktijk naar 20.

                Na contact te hebben gehad via de chat was de conclusie dat het voor mijn woonplaats nog niet mogelijk was om de 100 te halen. Wanneer dat wel mogelijk is kon niet worden gezegd.
                Waarom dan naar 20 i.p.v. 25? Omdat er wel eens een "dipje" kan zijn volgens de medewerkster...... Vreemd dat dat "dipje" dan tussen 19,9 en 20,1 zit, niets hoger of lager. Volgens mij is het dus gewoon teruggebracht naar 20.

                Daarna telefonisch contact gehad. Ook daar te horen gekregen dat 100 hier nog niet mogelijk is, wanneer wel kon ook daar niet worden gezegd.
                En zoals ik al vermoede is mijn snelheid nu op 20 Mbps gezet. Verlaagd dus i.p.v. verhoogd!

                Dit is dus niet alleen iemand via een mail blij maken met een dode mus maar ook nog eens de parkiet die je al in huis hebt de veren uittrekken.... :-)

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                  Bij mij precies hetzelfde, op papier van 25 naar 100 maar in de praktijk naar 20.

                  Na contact te hebben gehad via de chat was de conclusie dat het voor mijn woonplaats nog niet mogelijk was om de 100 te halen. Wanneer dat wel mogelijk is kon niet worden gezegd.
                  Waarom dan naar 20 i.p.v. 25? Omdat er wel eens een "dipje" kan zijn volgens de medewerkster...... Vreemd dat dat "dipje" dan tussen 19,9 en 20,1 zit, niets hoger of lager. Volgens mij is het dus gewoon teruggebracht naar 20.

                  Daarna telefonisch contact gehad. Ook daar te horen gekregen dat 100 hier nog niet mogelijk is, wanneer wel kon ook daar niet worden gezegd.
                  En zoals ik al vermoede is mijn snelheid nu op 20 Mbps gezet. Verlaagd dus i.p.v. verhoogd!

                  Dit is dus niet alleen iemand via een mail blij maken met een dode mus maar ook nog eens de parkiet die je al in huis hebt de veren uittrekken.... :-)
                  Dan hoef ik dus ook niet bellen denk ik, want dan krijg ik vast en zeker hetzelfde te horen. Van dat dipje is gewoon grote onzin. Snelheid is gewoon terug geschroefd. Wanneer ik ook een test deed voorheen, die kwam altijd rond de 26 up uit. En nu idd 19,9/20,1

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

                    Dan hoef ik dus ook niet bellen denk ik, want dan krijg ik vast en zeker hetzelfde te horen. Van dat dipje is gewoon grote onzin. Snelheid is gewoon terug geschroefd. Wanneer ik ook een test deed voorheen, die kwam altijd rond de 26 up uit. En nu idd 19,9/20,1
                    Klopt, snelheid is teruggebracht is mij telefonisch bevestigd.

                    Reageer


                    • Het is natuurlijk best een groot "karwei", maar er werden beloftes gedaan en een tijdstip genoemd ( voorjaar ).
                      Om dit alles mogelijk te maken, kregen we vorig jaar een abonnementsverhoging.

                      Dan de prijzen voor de klanten bij wie die beloftes vooralsnog niet kunnen worden waargemaakt die prijsverhoging maar ongedaan maken!




                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                        Het is natuurlijk best een groot "karwei", maar er werden beloftes gedaan en een tijdstip genoemd ( voorjaar ).
                        Om dit alles mogelijk te maken, kregen we vorig jaar een abonnementsverhoging.

                        Dan de prijzen voor de klanten bij wie die beloftes vooralsnog niet kunnen worden waargemaakt die prijsverhoging maar ongedaan maken!



                        Ik vrees dat we op dat gebied niets hoeven te verwachten.....

                        Reageer


                        • Reageer


                          • Ik zag de verhoging van de upload snelheid ook nog niet terug, dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.

                            De bonus die we eerder hadden vanwege het afnemen van meerdere producten zie ik niet meer terug. Omdat we een 400 Mbps abo hebben, kregen we extra upload snelheid als bonus (25 Mbps in plaats van 15 meen ik).
                            Hierover gebeld met de klantenservice, die in eerste instantie deze regeling niet kende maar een ticket heeft aangemaakt. Nu afwachten wat de reactie is.
                            Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht
                              dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.


                              geweldig idee
                              maar voor mij geen succes, het was 250/15 en dat is nu 250/19

                              Reageer


                              • Al diverse keren modem en Airport gereset maar geen succes.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X