Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31


    Zoals jullie zien ben ik er ook niet echt op vooruit gegaan, de eerdere resultaten zijn via de wifi , die van vandaag bekabeld. Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-03-26 om 08.42.44.png Bekeken: 0 Grootte: 352,6 Kb ID: 181835

    Reageer


    • #32
      Ik denk dat het ergens bij delta zelf mis gaat, dit is van mijn.delta.nl

      Reageer


      • #33
        Modem herstarten had de upload verhoging gisteravond al rond 22.00

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk bericht
          Modem herstarten had de upload verhoging gisteravond al rond 22.00
          Wij zijn niet van Lillo;-))

          Reageer


          • #35
            Edwinb was een uur geleden al actief op het forum. Is het dan heel veel gevraagd om dan hier ook even te reageren, of gaat dit ook weer weken duren?

            Reageer


            • #36
              Ik zou van 15Mbps naar 50Mbps gaan. Maar de teller blijft hangen op 30Mbps.
              Modem nu al een paar keer gereset, helpt helaas niet.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
                Ik zou van 15Mbps naar 50Mbps gaan. Maar de teller blijft hangen op 30Mbps.
                Modem nu al een paar keer gereset, helpt helaas niet.
                Prijs je rijk, @Michel.

                Hier niet meer dan 17.6 Mbps.


                Wat betekent dit? Is het van je woonplaats afhankelijk of dit wel geleverd kan worden?
                Gefaseerd ingevoerd?

                Zou fijn zijn als er officieel gereageerd wordt.

                Heb gewacht met een hele grote upload.
                Dan scheelt het toch een flinke slok op een borrel 17 of 50.

                Reageer


                • #38
                  mijn modem is vannacht niet opnieuw opgestart, dus heb ik het zelf even gedaan.
                  de upload is nu bijna 20 Mb/s
                  wat niet is kan nog komen.

                  Reageer


                  • #39
                    hier ook niks zou naar 100 mbps moeten gaan

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                      Wat betekent dit? Is het van je woonplaats afhankelijk of dit wel geleverd kan worden?
                      Gefaseerd ingevoerd?


                      als je een emailtje hebt gekregen dan moet het toch voor jou gelden.
                      en als het gefaseerd is, stuur die emailtjes dan ook gefaseerd.

                      Reageer


                      • #41
                        Hier (Vlissingen) wel verhoging. Ik ben van 15 naar 50 gegaan. Vanmorgen zelf mijn modem herstart, hierna werkte het.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                          [/SIZE]

                          als je een emailtje hebt gekregen dan moet het toch voor jou gelden.
                          en als het gefaseerd is, stuur die emailtjes dan ook gefaseerd.
                          Ik geloof ook niet in dat gefaseerde, op mijn schermafbeelding kan je zien dat er wel iets gebeurd is.

                          Reageer


                          • #43
                            Er staat ook op de mijn.delta site dat dit ons nieuwe abbonement is. Maar op de chat met delta zeggen ze dat het 'aan het einde van de week is'. Terwijl we gisteren een mailtje hebben gehad.

                            Ik maar denken, dat wordt lekker snel bestanden naar de zaak sturen vanaf vandaag.
                            Bijgevoegde bestanden

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door sloeberGJ Bekijk bericht
                              Er staat ook op de mijn.delta site dat dit ons nieuwe abbonement is. Maar op de chat met delta zeggen ze dat het 'aan het einde van de week is'. Terwijl we gisteren een mailtje hebben gehad.

                              Ik maar denken, dat wordt lekker snel bestanden naar de zaak sturen vanaf vandaag.
                              Bedankt, ik zag bij mij nu ook een heel nieuw abonnement, dan wachten we maar weer af.


                              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-03-26 om 10.56.18.png
Bekeken: 418
Grootte: 53,7 Kb
ID: 181856

                              Reageer


                              • #45
                                Inderdaad, Kennie-L Wel vreemd, want in het mailtje staat toch echt 50Mbps en geen 40.

                                Moderator, kan je je licht er op laten schijnen?


                                Vooralsnog wordt ook die 40 niet gehaald!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X