Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
    De upload bij mij is ook van 25 gezakt naar 20.
    Van de week wel email gehad, dat het 100 in de nacht van 25-3 op 26-3 zou worden.
    Modem van de stroom gehaald maar dat werkt ook niet.

    Hier ook weer hetzelfde verhaal.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

      Echt niet!
      De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!
      Dat is niet correct
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Er is meer aan de hand MatthijsL . Heel veel mensen (ook ik) kregen begin deze week een mail waarin werd verteld dat het modem in de nacht van woensdag op donderdag zou worden herstart en dat de snelheidswijziging daarna aangepast zou zijn.
        Heel veel mensen merkten donderdag helemaal niets van een wijziging (ook ik niet).
        Daarna blijkt dat bij een aantal mensen de snelheid wel was gewijzigd, nadat zij zelf het modem opniuew hadden gestart.
        Bij mij leverde herstarten, zowel donderdag als vrijdag) niets op.
        Vanmorgen nogmaals geprobeerd en toen had ik wel de gewijzigde snelheid.....
        Niet raar toch dat dit vragen op roept, waarop geen eenduidig antwoord komt. Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
        Het is niet met alle modems goed gegaan. In sommige gevallen moet je deze zelf even herstarten. Dat stond ook aangegeven in de e-mail die je hebt ontvangen. Ik kan wel voorstellen dat het vervelend is als je dan niet direct de nieuwe uploadsnelheid hebt
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

          20-09-2019 kreeg ik een mail met daarin: "We werken bij u in de buurt aan het netwerk vanaf donderdag 26 september tot en met donderdag 3 oktober."

          "Deze werkzaamheden zijn onderdeel van ons project Next Generation Netwerk" staat ook in die mail.
          Ik neem dus aan dat de werkzaamheden hier in de buurt zijn afgerond. Toch komt mijn uploadsnelheid niet hoger dan 30 Mbps. (zou 50 Mbps worden)
          Spreken jullie jezelf tegen? Of houden jullie iets achter?
          Ik vind het een beetje vreemd worden allemaal.
          Waar spreek ik mij zelf tegen dan? Of wat zouden we dan achterhouden? Je wijk heeft dan de upgrade al gehad. Probeer het na het weekend nog een keertje
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
            Een van de monteurs vertelde mij, dat de werkzaamheden controle- en voorbereiden werkzaamheden waren en allereerst de steden aan bod kwamen.
            Toen was dus ook allang bekend dat ea niet gehaald zou worden.

            Nu zou "Corona" de oorzaak zijn!
            Hoe kom je daarbij dat het toen al bekent was dat het niet gehaald zou worden? Dat is echt onzin.

            Je kan toch ook niet ontkennen dat corona een behoorlijke impact heeft op de samenleving. Of hadden we dan volgens jou maar gewoon moeten doorwerken?

            De gezondheid van mijn collega's, maar ook van de mensen in de omgeving waar de werkzaamheden uitgevoerd worden is het belangrijkste en daarom zijn werkzaamheden opgeschort. Ik kan mij voorstellen dat je dan teleurgesteld bent als je de nieuwe uploadsnelheid nog niet haalt, maar het is ook niet zo dat je helemaal geen verbinding hebt.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              Bedankt voor de tip!
              Ik zal dat doorgeven aan de betreffende afdeling
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                https://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/

                Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).

                Energie en/of Mobiel is alleen interessant voor extra download (bij 100 of 200Mb abo).
                Bij mobiel heb je nooit extra downloadsnelheid gekregen, maar krijg je korting op je internetabonnement. Ook krijg je nog steeds extra snelheid wanneer je energie afneemt via DELTA Energie.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • Toen hier de werkzaamheden werden uitgevoerd, bestond het woord Corona19 nog niet eens.
                  De monteur vertelde echt dat het door Delta Fiber gepresenteerde plan niet gehaald zou worden.

                  Natuurlijk gaat een ieders gezondheid voor, dat is het allerbelangrijkste.

                  Maar als je als organisatie weet dat je het niet gaat halen, wees dan HEEL duidelijk in je communicatie.
                  Of stel je kwetsbaar op en stel het gewoon uit.
                  Een mailtje met beloftes dien je wel waar te kunnen maken.

                  Iki ga nu voor de 4de keer het modem herstarten in de afgelopen dagen.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht
                    MatthijsL enige duidelijkheid al bekend hierover?

                    Neem als particulier alles af wat er mogelijk is en de bonus vervalt omdat er geen businesspack is? Dit terwijl we eerst extra upload kregen voor abbo's van 400 of hoger. Staat ook in het overzicht zelf. Screenshot zit erbij.
                    Dit heb ik in navraag staan.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                      Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
                      Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!


                      Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
                      Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.

                      Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.

                      Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat je een lagere snelheid haalt? Het is alleen niet waar dat je snelheid lager is gezet waardoor je niet harder kan dan 20 Mbps. Als dat is aangegeven, dan is dan niet correct.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • Ook na deze keer haal ik maar een upload van 16 Mpbs ipv 50.

                        Reageer


                        • Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden. Dat het bij een paar mensen nog niet volledig werkt is inderdaad vervelend, maar het is niet zo dat je helemaal geen verbinding meer hebt.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                            Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat je een lagere snelheid haalt? Het is alleen niet waar dat je snelheid lager is gezet waardoor je niet harder kan dan 20 Mbps. Als dat is aangegeven, dan is dan niet correct.
                            Matthijs mijn snelheid is wel degelijk lager gezet. Mij is telefonisch gemeld dat mijn snelheid op 20 Mbps is gezet. Voorheen was hij 25 Mbps en ik zal dan wel een simpele ziel zijn maar van 25Mbps naar 20Mbps is gewoon 5Mbps lager! En behalve dat het telefonisch is aangegeven merk ik dat toch ook in de praktijk. Als je in dit forum terugleest zie je dat meerdere mensen dit ondervinden.

                            Het begint er nu op te lijken dat Delta de kop in het zand steekt en de gehele gang van zaken maar gewoon ontkent. Fouten kunnen gemaakt worden maar geef ze toe en herstel het!

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                              Bedankt voor de tip!
                              Ik zal dat doorgeven aan de betreffende afdeling
                              graag gedaan
                              heb je al kunnen kijken of de apparatuur in mijn wijk voldoende is opgewaardeerd ??

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                                Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X