Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modem inleveren
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Volgens mij kun je zoiets retour sturen naar een antwoordnummer :
Ik wil mijn apparatuur retour sturen
Je hebt onze apparatuur in bruikleen. Bij opzegging moet je deze dus retourneren. Doe je dit niet of niet op tijd, dan brengen wij de vervangingswaarde in rekening op je factuur.
Gebruik een stevige doos en stuur het retourformulier mee.
Bewaar het verzendbewijs dat je van je postvervoerder krijgt. Dit is het bewijs dat je de apparatuur hebt teruggestuurd. Alvast bedankt voor je medewerking!
-
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk berichtEdwin, er is geen alternatief?
Reageer
-
-
Edwinb
Had laatst een modem en tv kastje terug gestuurd van een kennis, vorige week nog adres van de klantenservice delta gehad.
DELTA Fiber Nederland BV
Antwoordnummer 41
4330 VB Middelburg
Hopen dat het aankomt omdat het antwoordnummer weer anders die je noemt.Laatst bewerkt door rd1osb; 5 Apr 2020, 23:38.
Reageer
-
Deze zal gewoon aankomen.
De bestaande retouradressen zijn sinds enkele dagen aangepast.
Het retouradres voor het terugsturen van hardware is sinds enkele dagen gewijzigd naar onderstaand antwoordnummer.
Antwoordnummer 17091
2650 VK Bleiswijk
Deze kan je ook samen met het retourformulier terugvinden via de volgende link. https://www.delta.nl/klantenservice/administratie/
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtDeze zal gewoon aankomen.
De bestaande retouradressen zijn sinds enkele dagen aangepast.
Het retouradres voor het terugsturen van hardware is sinds enkele dagen gewijzigd naar onderstaand antwoordnummer.
Antwoordnummer 17091
2650 VK Bleiswijk
Deze kan je ook samen met het retourformulier terugvinden via de volgende link. https://www.delta.nl/klantenservice/administratie/
Bedankt voor de info !
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtDeze zal gewoon aankomen.
De bestaande retouradressen zijn sinds enkele dagen aangepast.
Het retouradres voor het terugsturen van hardware is sinds enkele dagen gewijzigd naar onderstaand antwoordnummer.
Antwoordnummer 17091
2650 VK Bleiswijk
Deze kan je ook samen met het retourformulier terugvinden via de volgende link. https://www.delta.nl/klantenservice/administratie/
het modem is op 26 maart al verstuurd, dus weken geleden en heb dus niets aan een retourformulier en je link
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer