Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wacht op antwoord...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wacht op antwoord...

    Beste leden en medewerkers,


    Ik heb sinds afgelopen zomer contact over een storing en sinds november over een opzegging van een extra tv pakket.


    Op 17 juli 2019 belde ik voor een storing. Ik was net verhuisd en had een aansluiting die los langs de muur hing en waar signaalverlies op was. De oude bewoner gebruikte deze aansluiting niet. Vervolgens kwam er dezelfde week een monteur en heeft hij dit half verholpen. Dat wil zeggen: de groene kabel zat iets beter in de aansluiting, er was minder signaalverlies maar de aansluiting hing nog droevig langs de muur. Hij had geen boormachine bij en zou nog bellen voor een volgende afspraak. Hier heb ik niks meer van vernomen.





    Gelukkig was daar een fantastische medewerker van Retentiedesk. Iemand die ook echt doet wat ze zegt. Deze heeft mij op 10 december 2019 voorzien van een monteursafspraak. Op 17 december, een week later, was dit eindelijk verholpen. Godzijdank!

    Dus ik mocht op 16 januari opnieuw contact zoeken. Dat heb gedaan via de chat en telefonisch. Hier is uit gekomen dat Ziggo Sport Totaal pas na het gesprek is opgezegd en de creditering nog verwerkt moest worden. Ook heb ik mijn klantdossier opgevraagd om duidelijkheid en inzage te krijgen over het verloop van deze zaak. Hier heb ik nog geen reactie op mogen ontvangen. Weet iemand of dit een overtreding van de AVG is?

    Ik kan begrip opbrengen voor een verandering binnen een bedrijf. Ook voor medewerkers die onthand zijn. Maar als ik zeven keer moet bellen om zaken geregeld te krijgen en dan alles nog steeds onbeantwoord of onvolledig blijft na een achtste keer, dan breekt mijn klomp!

    Wie helpt me verder?

  • #2
    www.klacht.nl

    Reageer


    • #3
      Wat een slechte ervaring, MeneerVanDalen! Ik hoop dat ZeelandNet hier actie op onderneemt.

      Voor wat betreft je vraag over de AVG, zie hoofdstuk 9 (en 10) van de privacyverklaring. Ik hoop dat ze je dossier opleveren. Er zouden ook diverse telefoongesprekken en/of chatgesprekken opgenomen kunnen zijn.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X