Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds geeft 502 error

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds geeft 502 error


  • #2
    en als je Sabnzbd op een PC/laptop installeert, krijg je dan wel verbinding ??

    Reageer


    • #3
      Dat zal ik morgenavond proberen. Is er een andere manier om de verbinding te testen, vanaf iOS device?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
        Is er een andere manier om de verbinding te testen, vanaf iOS device?
        volgens mij niet.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Beste jeedepee, u gebruikt toch wel VPN software?

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Ik weet vrijwel zeker dat aan de voorwaarden wordt voldaan.

                Reageer


                • #9
                  Als alternatief voor SABnzbd zou je NZBGet eens kunnen proberen. Voordeel (zeker op een NAS) is dat de processor belasting lager is dan bij SABnzbd.
                  Maar het zou me niet verbazen als je dan weer dezelfde foutmelding krijgt omdat je de melding op verschillende apparaten krijgt.
                  Laatst bewerkt door JanPietJoris; 29 Nov 2019, 09:12.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      een stukje uit een ander topic:

                      De door Delta aangeboden nieuwsserver heet highwinds.zeelandnet.nl. Deze server is alleen beschikbaar voor abonnees van Delta en alleen te gebruiken op het netwerk van Delta. Inloggen is verplicht met het hoofd e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

                      De volgende aanvullende informatie heb je nodig bij het instellen van uw downloadprogramma:

                      Poort 119
                      Aantal connecties 8

                      Reageer


                      • #12
                        Kan je mij via de e-mail klantgegevens doorsturen te samen met een korte omschrijving van het probleem. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                        Reageer


                        • #13
                          Jeedepee misschien gewoon op 1 december nog eens proberen, eventuele quota zijn dan gereset hoop ik.
                          De 502 foutmelding komt echt van de server. Wel zou het kunnen zijn dat er software is die je meer info geeft over de tekst die de server meestuurt.

                          Reageer


                          • #14
                            Geeft de server een 502 Authentication Failed bij overschrijden van quota? Ik heb nauwelijks gedownload, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het met quota te maken heeft.

                            Zou het kunnen zijn dat er aan de kant van de server iets is mis gaat met het herkennen van mijn account, wachtwoord of ip-adres?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jeedepee Bekijk bericht
                              Geeft de server een 502 Authentication Failed bij overschrijden van quota?
                              dat geloof ik niet.
                              ben eerder dit jaar tegen het maximum aangelopen en heb toen geen fout 502 gezien.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X