Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter instellen

Samenvouwen
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
    Maar helaas kun je nergens bij instellingen vinden om dat gedrocht uit te schakelen.
    kun je niet inloogen bij spamfilter.delta.nl ??
    ik kan dat niet, want heb me nooit aangemeld.

    je kunt via Facebook chatten en daat krijg je doorgaans heel snel een antwoord.
    probeer es om daar het probleem aan te kaarten.

    Reageer


    • #17
      Ik kan overal inloggen,maar nergens de optie om het spamfilter uit te schakelen.
      Dat is het probleem juist,heb het ook nooit nodig gehad.
      Heb namelijk geen last van spam,maar nu zit ik blijkbaar vanaf vrijdag achter een spamfilter.
      En daar wordt ik niet vrolijk van,en na vrijdag met woongoed zeker niet.
      Facebook maak ik geen gebruik van.
      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

      Reageer


      • #18
        Volgens mij draait dat spamfilter ook bij jou fred44nl , je hoeft je daar niet voor aan te melden en als je inlogt zie je ook geen optie om je af te melden.
        Vreemd is wel, dat Zeelandnet je nu automatisch die melding stuurt, ook als je dat zelf al had ingesteld!
        Ik laat me wekelijks een rapport toezenden met de geblokkeerde mail, waar zelden een wel gewenst mailtje tussen staat. staat dat er wel, dan is toevoegen aan de whitelist de oplossing om blokkering een volgende keer te voorkomen.

        Reageer


        • #19
          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

          Reageer


          • #20
            Mogelijke oplossing :

            Spamfilter in loggen.

            Ga naar de Webmail, log hier in en kies voor de optie Spamfilter bovenaan

            Berichten aanmerken als geen Spam

            In de mag Spam Quarantaine (links in de kantlijn) staat een overzicht van alle berichten die zijn opgevangen door het Spamfilter.
            Het is mogelijk om een bericht dat aangemerkt staat als Spam alsnog door te zetten naar de Inbox. Klik aan de linkerkant op het pijltje van de betreffende e-mail.


            Dan wordt het dus :

            Vrijgeven en trainen: Als het bericht altijd doorgezet moet worden naar de Inbox kies dan voor vrijgeven en trainen
            Laatst bewerkt door driepinter; 11 Nov 2019, 12:08.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
              Volgens mij draait dat spamfilter ook bij jou
              ben ik blij dat ik 99,99% van m'n email ergens anders heb zitten.
              maar ik zal es inloggen in dat spamfilter en kijken hoe het er van binnen uitziet.

              Reageer


              • #22
                toch wel leuk dat smapfilter, want om in te loggen moet je een wachtwoord aanmaken, zie afb. 1

                en als je dat dan doet krijg je het volgende, zie afb. 2

                dan zakt m'n broek alweer af en ik had het al zo koud

                Reageer


                • #23
                  Ik wil helemaal niets trainen,whitelisten,toevoegen,vrijgeven of wat dan ook.
                  Heb niet om dit spamfilter gevraagd,is eenzijdig ongevraagd doorgezet,en ik ben er als klant niet op verbeterd.
                  Dus wens ik dit ook niet te gebruiken.
                  [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                    toch wel leuk dat smapfilter, want om in te loggen moet je een wachtwoord aanmaken, zie afb. 1

                    en als je dat dan doet krijg je het volgende, zie afb. 2

                    dan zakt m'n broek alweer af en ik had het al zo koud
                    Vanuit webmail kun je simpel met huidige mailaccountwachtwoord inloggen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                      Ik wil helemaal niets trainen,whitelisten,toevoegen,vrijgeven of wat dan ook.
                      Heb niet om dit spamfilter gevraagd,is eenzijdig ongevraagd doorgezet,en ik ben er als klant niet op verbeterd.
                      Dus wens ik dit ook niet te gebruiken.
                      ik heb net een blacklist ingesteld met "*.yahoo.com" (zonder quotes)
                      dat zou moeten betekeken, dat er niks van yahoo.com meer binnenkomt.
                      even een test gedaan en dat schijnt te werken, al kan ik dat nog niet in logbestanden zien.
                      dus als je alle bekende domeinen op die manier in vult in de white-list, dan werkt het filter niet meer

                      Reageer


                      • #26
                        En wat denk je hier van,als ik inlog op " mijn delta " en naar mijn e mail adressen ga,staat er rechts spamfilter instellen/aanvragen.
                        Wat komt er tevoorschijn,


                        U heeft nog geen spamfilter. Klik hier om een spamfilter te bestellen.

                        Mooi toch
                        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                          U heeft nog geen spamfilter. Klik hier om een spamfilter te bestellen.
                          en qls ik het dan wil bestllen, dan verschijnt er: "Op dit moment neemt u op dit adres geen Alles-in-1 af bij DELTA."
                          nee dat klopt ik heb Premium zonder telefoon

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                            ik heb net een blacklist ingesteld met "*.yahoo.com" (zonder quotes)
                            dat blacklisten moet dus iets anders, nml. je moet alleen yahoo.com invullen.
                            als je dan vanaf yahoo een email stuurt naar zeelandnet.nl, dan verschijnt er bij yahoo na enkele minuten een maklding, dat er geen email van yahoo wordt geaccepteerd.
                            dus voor zover werkt het wel.
                            dan zou dat bij whitelisten ook moeten werken.
                            ik weet even niet hoe ik dat zou moeten testen

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                              dat blacklisten moet dus iets anders, nml. je moet alleen yahoo.com invullen.
                              als je dan vanaf yahoo een email stuurt naar zeelandnet.nl, dan verschijnt er bij yahoo na enkele minuten een maklding, dat er geen email van yahoo wordt geaccepteerd.
                              dus voor zover werkt het wel.
                              dan zou dat bij whitelisten ook moeten werken.
                              ik weet even niet hoe ik dat zou moeten testen
                              *.* in de whitelist zou m.i. ook moeten werken, alleen vraag ik me dan af als je datzelfde ook bij de blacklist opvoert, komt de server dan in een loop...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                                *.* in de whitelist zou m.i. ook moeten werken, alleen vraag ik me dan af als je datzelfde ook bij de blacklist opvoert, komt de server dan in een loop...
                                ook leuk toch
                                maar nu heb ik yahoo op m'n blacklist staan en zie nergens een optie om dat weer te verwijderen


                                edit: als je goed zoekt dan vind je dat ook wel weer.
                                Laatst bewerkt door fred44nl; 11 Nov 2019, 12:46.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X