Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sagemcom 'Cannot read property 'length' of undefined'

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sagemcom 'Cannot read property 'length' of undefined'

    Deze week overgestapt van KPN naar Delta. Echter nog steeds een aantal apparaten nog niet aan de praat.
    Instellen van aantal gegevens lukt niet. Submit werkt niet of zandloper en reload na 1 minuut.
    Daardoor diverse apparatuur die een statisch IP wensen nog niet aan het internet gekregen.
    Als ik in de console kijk, staat er 'Cannot read property 'length' of undefined'.
    Ik heb de helpdesk al gebeld. Kan me niet helpen, alleen een monteur sturen voor 25 euro.
    Uiteindelijk zou men iemand laten terugbellen. Maar dat is ook niet gebeurd. Grote tegenvaller zo ver.
    Iemand een oplossing voor deze melding en/of het niet kunnen opslaan?

  • #2
    misschien heb je hier iets aan:

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...com-f-st3890v3

    er kan tot op heden vrijwel niets ingesteld worden in het nieuwe modem.

    Reageer


    • #3
      Pfff, dank Fred. Maar je meent het niet he. Die forumpost is van 5 mnd geleden...
      (en ik heb maar 10 dagen bedenktijd meer, ben bang dat het voor die tijd dan niet opgelost is)

      Reageer


      • #4
        je kunt je aanmelden als tester en dan krijg je een update van de firmware, met meerdere mogelijkheden.

        Reageer


        • #5
          Nja, jij kan er niets aan doen, maar ik ben nieuwe klant, krijg een modem dat niet goed werkt. Moet ik me aanmelden voor een update waar via de helpdesk geen support op wordt geleverd. (ach, doen ze nu ook niet echt, ze sturen me voor alle vragen door naar het forum en terugbellen doen ze ook nog niet)
          OK, ik kijk het nog eens een paar dagen aan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door roannrkr Bekijk bericht
            Nja, jij kan er niets aan doen, maar ik ben nieuwe klant, krijg een modem dat niet goed werkt.
            Delta is op groe schaal modems aan het vervangen.
            en iedereen krijgt een modem dat grotendeels is dichtgetimmerd.
            meer kan ik er niet van maken.

            Reageer


            • #7
              @roannr kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant en een link naar dit bericht? Dan kijk ik graag even voor je na waarom je niet bent terug gebeld.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X