Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Highwinds -- 502 authentication failed -- Budget

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Highwinds -- 502 authentication failed -- Budget

    Wil iemand eens aangeven waarom Highwinds ineens niet meer werkt? Is er weer iets verandert?

    Het heeft altijd gewerkt met het basispakket, toen werd dat Budget...en heeft het even niet gewerkt. Er was toen iemand die
    dit heeft aangekaart bij Zeelandnet, en toen hebben ze het weer geactiveerd op het Budgetpakket.

    Ik probeer net even, maar krijg de 502 authentication failed melding, terwijl inlog klopt en en verder niks is verandert.

    bvd,
    jpj77

  • #2
    Ik ben even weg geweest.....maar er valt me trouwens iets anders op.....

    De snelheid is ook naar beneden?!

    Het Budget pakket had toch echt 75Mbit/s wat uitkomt op 9,3MB/s
    Dat is nu blijkbaar 50Mbit/s?! wat uitkomt op 6MB/s downloadsnelheid....Er is geen verlies op de snelheid, al is deze wel verandert/naar beneden. Beetje vreemd weer....

    Bedankt voor enige bevestiging.

    Reageer


    • #3
      Waarom worden die abonnementen steeds aangepast?!

      https://www.zeelandnet.nl/forum/sear...ssage%22%5D%7D


      Het Budget pakket was onlangs verhoogd naar 75mbps en dat is naar beneden = 50mbps

      Ook werkt Highwinds ineens niet meer...

      Zie bovenstaande link voor bevestiging dat het 75mbps incl highwinds is op het Budgetpakket wat voorheen het Basispakket was.....

      Ik heb het 'n tijdje niet gebruikt, en dacht even de snelheid te testen en toen viel het me op dat Delta het weer heeft verandert?!

      Vreemde gang van zaken......
      Laatst bewerkt door jpj77; 21 Sep 2019, 01:43.

      Reageer


      • #4
        Over de nieuwsgroepen durf ik geen uitspraak te doen maar de budget snelheid is en blijft iig 50Mb.

        Dat gegeven kun je gemakkelijk zelf opzoeken onder de categorie abonnementen.

        https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=52790986542337,k=9566,case=guid({CB67F4AF-1C9E-424D-85EA-E3A9162AD649}),TS=DELTANL_2016
        Laatst bewerkt door driepinter; 23 Sep 2019, 10:58.

        Reageer


        • #5
          Hoi driepinter


          Mijn energiecontract was verlopen, daarom werd het op 50mbs gezet. Onlangs nieuw contract afgesloten en dan wordt het
          weer 75mbps zoals het voorheen was met het Budgetpakket.


          Beste,

          U geeft aan dat uw internetsnelheid is teruggebracht naar 50 mbs en dat Highwinds niet meer werkt.Ik heb bij de verantwoordelijke afdeling het verzoek ingediend om de snelheid weer te verhogen naar 75 mbs.

          Highwinds is geen onderdeel van DELTA. Voor verdere informatie hierover kunt u terecht op ons service forum.

          Reageer


          • #6
            De foutmelding die je krijgt wilt zeggen dat gebruikersnaam en/of wachtwoord niet goed is. Log je in met het primaire e-mailadres van je abonnement? En heb je misschien pas het wachtwoord aangepast van je primaire e-mailadres?

            Reageer


            • #7
              Hoi Edwinb

              Ondertussen werkt Highwinds weer gewoon..

              Even ivm de internetsnelheid. Ik heb 'n mailtje gehad waarin wordt bevestigd dat de snelheid was aangepast
              wegens geen energiecontract. Dit is inmiddels weer geactiveerd, en heb je recht op die snelheidsverhoging ( >75mbps)
              zoals het voorheen was. (zie bovenstaande quote van 'n collega van u)


              Beste,

              U geeft aan dat uw internetsnelheid is teruggebracht naar 50 mbs en dat Highwinds niet meer werkt.Ik heb bij de verantwoordelijke afdeling het verzoek ingediend om de snelheid weer te verhogen naar 75 mbs.


              Wil je dit aub eens voor me nakijken?

              Bvd,
              jpj

              Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: internetsnelheid-75mbps.JPG Bekeken: 1 Grootte: 105,7 Kb ID: 177717

              Reageer


              • #8
                Ik kijk dit graag even voor je na. Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant doorgeven. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                Reageer


                • #9
                  Edwinb

                  Mailtje verstuurt.

                  Bedankt voor de medewerking.
                  Mvg,
                  jpj77

                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt voor de e-mail, ik heb deze inmiddels beantwoord. Dit wordt zo snel mogelijk gecorrigeerd.

                    Excuses voor het ongemak.

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi Edwinb

                      Bedankt voor de aanpassing. Alles werkt weer prima

                      Mvg,
                      jpj

                      Reageer


                      • #12
                        Goed te horen dat alles weer werkt.

                        Als er nog vragen zijn hoor ik je graag nog even terug.

                        Reageer


                        • #13
                          Edwinb

                          Hoi,

                          Iemand heeft het weer aangepast naar 50mbps?!

                          Wil je het nogmaals nakijken aub?

                          Bvd,
                          jpj

                          Reageer


                          • #14
                            Ik ga dit voor je nazien. Ik zie dat je hierover ook een e-mail hebt gestuurd.
                            Je ontvangt hierop snel een reactie.

                            Reageer


                            • #15
                              Hoi Edwinb

                              Ok, bedankt.

                              Ik vraag mij alleen af wie dit dan weer verzet bij julie? Misschien moet je dat ook eens controleren.

                              Het was netjes opgelost, en iemand besluit het weer te resetten naar 50mbps? Best vervelend.....

                              Bvd voor de medewerking.
                              jpj

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X