Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Camera werkt niet meer sinds vervangen modem F@ST 3890v3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Camera werkt niet meer sinds vervangen modem F@ST 3890v3

    Mijn Netatmo buitencamera heeft het altijd goed gedaan via de Cisco modem en een TP-Link router. Nu het modem vervangen is en ik WIFI via het nieuwe modem wil (zonder router) werkt alles, behalve de camera. De modem herkent hem wel en de camera maakt ook verbinding, maar kan niet meer 'live' op de de camera kijken via een app.
    Wanneer ik de router weer aansluit op de nieuwe modem werkt het wel, maar wil eigenlijk alleen de modem met WIFI gebruiken omdat deze betere specificaties heeft dan mijn TP-Link router.
    Zit er misschien een instelling op de nieuwe modem die ik moet aan- of uitvinken om gebruik te kunnen maken van 'live' streaming vanaf mijn camera?


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Sinke Bekijk bericht
    Zit er misschien een instelling op de nieuwe modem die ik moet aan- of uitvinken om gebruik te kunnen maken van 'live' streaming vanaf mijn camera?
    Welke app gebruik je?

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Cam losmaken, Software eraf halen, computer opnieuw opstarten, software installeren en camera aansluiten. Dat wil meestal wel helpen

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Welke app gebruik je?
        Ik gebruik de orginele app die erbij hoort van Netatmo, maar via de laptop werkt het ook niet.

        Reageer


        • #5
          Ik vermoed dat het 'IPSec-probleem' dat elders op dit forum besproken wordt, hiermee te maken heeft. Dat kan DELTA oplossen door een instelling in je modem aan te passen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Ik vermoed dat het 'IPSec-probleem' dat elders op dit forum besproken wordt, hiermee te maken heeft. Dat kan DELTA oplossen door een instelling in je modem aan te passen.
            Thanks, ik ga het eens verder uitzoeken.

            Reageer


            • #7
              Wie heeft oplossing hiervoor heb het zelfde probleem IPsec is volgens zeelandnet al ingesteld.

              Reageer


              • #8
                Voor het modem Sagemcom F@ST3890V3:

                - Log in op het modem ( via http://192.168.11.1 . de benodigde gebruikersnaam/wachtwoord staan op het label op het modem (tenzij je dat hebt aangepast))
                - Klik op 'Access Control'
                - Klik op tabje 'Advanced Options'
                - Dan zie je daar een optie 'Ipsec PassThrough', met een knop/schuifje om deze optie aan/uit te zetten.

                Hoe staat hij nu ?

                Maakt het verschil als je de optie aanpast ?

                Reageer


                • #9
                  Het heeft even geduurd maar dit weekend even tijd, is gelukt IPSEC moet uit staan Thanks

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X