Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

F@st3890V3 modem ophangen in meterkast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • F@st3890V3 modem ophangen in meterkast

    Ik ben overgestapt van KPN naar Delta en krijg binnenkort bovengenoemd modem. Ik heb via de chat begrepen, dat dit modem ook kan worden opgehangen. Ik wil vast wat voorbereidingen in de meterkast treffen. Omdat ik weinig ruimte heb zou ik graag weten, hoe dit gebeurd en wat de hartafstand van de schroeven is ongeveer. Ik heb de handleiding gedownload, maar kon geen tekening vinden.

    Grt

  • #2
    Er is geen datasheet terug te vinden op internet van dit modem, alleen een paar (incomplete) FCC documenten :

    https://fcc.io/VW3/FAST3890V3

    Reageer


    • #3
      Bedankt, ik ga het lezen of er iets over te vinden is. Anders maar bellen.

      Reageer


      • #4
        Je kan hem inderdaad ophangen,maar ik kan geen maten vinden.
        ( foto komt van internet )
        Maar misschien kan iemand dit voor je opmeten,en doorgeven.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          Nog een ander plaatje van een F@st3890v3 modem met (sleuf) gaten.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de antwoorden en de foto's. De foto van driepinter laat duidelijk zien waar de bevestigingsgaten zitten.

            Reageer


            • #7
              De foto die driepinter stuurt het het modem dat Delta klanten krijgen. De andere foto is een ander model.

              Reageer


              • #8
                Bedankt voor de aanvullende info.De achterkant was voor mij het belangrijkste.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X