Oorspronkelijk gepost door fred44nl
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Mail-only abonnement voor ex-klanten
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
Hebben ze dat produkt ontwikkeld en vervolgens nooit iets erover verteld?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtJe kan er van zeggen wat je wil, maar ze zijn wel consequent in slecht communiceren dus!
Paar weken geleden nog iemand gesproken die de emailadressen wilde houden maar gehoord had dat dat gewoon niet kon, tenzij je ze bij een andere abonnee onderbrengt. Dus die heeft een eigen domeintje ingericht voor email.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Tim Bekijk berichtBiedt ZeelandNet ook een mail-only abonnement aan voor (toekomstige) ex-klanten, zodat deze na overstap naar andere internetaanbieder gebruik kunnen blijven maken van hun huidige @zeelandnet.nl adres? Of is het op een andere manier te regelen met ZeelandNet dat men bij overstap niet gelijk alle mailcontact kwijt is?
Wat je kunt doen is voor de overstap je email ophalen met POP3 protocol. Je download dan alle email van de server naar je computer.
Maak daarna een backup van je userprofiel in je mailprogramma.
Vervolgens stel je je mailprogramma in op de nieuwe aanbieder.Mocht je dan eens je oude email willen herlezen, link je je mailprogramma terug aan je backup profiel.
Het mailprogramma kan dan geen contact meer maken met de oude provider maar de emails die je indertijd naar lokaal hebt gedownload kun je nog gewoon lezen.
Succes
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtHet wordt binnenkort wettelijk verplicht een mailabonnement gedurende 3 mnd ( meen ik ) aan te houden voor klanten die opstappen.
Ook op het Forum is dit even ter sprake gekomen.
Maar helaas kan ik het niet meer vinden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Tim Bekijk berichtBiedt ZeelandNet ook een mail-only abonnement aan voor (toekomstige) ex-klanten, zodat deze na overstap naar andere internetaanbieder gebruik kunnen blijven maken van hun huidige @zeelandnet.nl adres? Of is het op een andere manier te regelen met ZeelandNet dat men bij overstap niet gelijk alle mailcontact kwijt is?
https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...065#post186065
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer