Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nummer herkenning telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit forumbericht? Dan zoek ik je abonnementsgegevens er even bij. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Vandeg
    antwoordde
    Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Is dit inmiddels opgelost en zo ja hoe?
    Vandeg in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit forumbericht? Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • krijgerp
    begon een topic Nummer herkenning telefoon
    Nummer herkenning telefoon
    Sinds er een nieuw modem is geplaatst is mijn nummerherkenning niet meer werkend op mijn vaste lijn als er bellers zijn die via Zeelandnet bellen,als er bellers zijn die mij bellen via KPN dan werkt de nummer herkenning wel, ik heb daar al over gebeld en dit euvel was bekend en zou opgelost worden
    Dat is nu 8 weken geleden en nog steeds werkt de nummer herkenning niet.(Graag een oplossing) . Overigens hebben mijn familieleden die ook bellen via Zeelandnet dezelfde klacht.
    krijgerp in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X