Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het merk en type van mijn vorige modem.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Het merk en type van mijn vorige modem.

    Nieuw topic (Engels) maken, dat is denk ik, stel hier een nieuwe vraag??!!

    Mijn vraag is,
    Delta heeft pas geleden een nieuw modem bij mij geplaatst en nu wil ik het merk en type weten van het zwarte kleinere modem wat door de monteur is meegenomen.
    Dit, omdat ik vermoed dat het nieuwe modem meer elektra gebruikt dan het modem wat nu is meenomen door de monteur.
    Ik heb Delta gebeld maar zij wisten het niet en adviseerde de vraag hier op het forum te plaatsten.

  • #2
    monty python
    De modem die u voor de vervanging in huis had, betrof waarschijnlijk een Cisco EPC 3940 of EPC 3925 modem. Voor juiste informatie met betrekking tot uw nieuwe Sagecom modem verwijs ik u naar de website van hen https://www.sagemcom.com
    Lach vandaag!
    Morgen is het nog erger!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door RobS Bekijk bericht
      monty python
      De modem die u voor de vervanging in huis had, betrof waarschijnlijk een Cisco EPC 3940 of EPC 3925 modem. Voor juiste informatie met betrekking tot uw nieuwe Sagecom modem verwijs ik u naar de website van hen https://www.sagemcom.com
      En dit is dan een antwoord van Delta? Serieus? Het is natuurlijk maar waar je je druk om maakt maar je had op z'n minst gewoon even voor die klant kunnen opzoeken wat het stroomverbruik is van beide modems.

      Om nog maar te zwijgen over je uiterst onprofessionele signature.

      Reageer


      • #4
        Weet iemand hoe de printer te installeren is?, na de verbinding print ik 1 keer en hij is er niet meer, op de 3940 nooit problemen gehad. In de setup van het modem kun je ook niets instellen. Heb een HP officejet 4630 draadloze printer.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door marcokr Bekijk bericht
          Weet iemand hoe de printer te installeren is?, na de verbinding print ik 1 keer en hij is er niet meer, op de 3940 nooit problemen gehad. In de setup van het modem kun je ook niets instellen. Heb een HP officejet 4630 draadloze printer.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

            En dit is dan een antwoord van Delta? Serieus? Het is natuurlijk maar waar je je druk om maakt maar je had op z'n minst gewoon even voor die klant kunnen opzoeken wat het stroomverbruik is van beide modems.

            Om nog maar te zwijgen over je uiterst onprofessionele signature.
            Kun je toelichten waarom je het onprofessioneel vindt en waarom je het nodig vindt om zo stevig te reageren?
            Laatst bewerkt door Koeba; 17 Aug 2019, 14:30.

            Reageer


            • #7
              Lach vandaag!
              Morgen is het nog erger!

              Onprofessioneel weet ik niet, wel effing irritant, zeker als je maar een half antwoord krijgt.

              Reageer


              • #8
                Lach vandaag!
                Morgen is het nog erger!
                Overmorgen lachen we nog meer :-)

                Dat ingeruilde modem kan ook nog de '3212' zijn....
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                  Lach vandaag!
                  Morgen is het nog erger!

                  Onprofessioneel weet ik niet, wel effing irritant, zeker als je maar een half antwoord krijgt.
                  Effing irritant lijkt me vrij onprofessioneel. Dus is de vraag van Koeba direct beantwoord.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Kun je toelichten waarom je het onprofessioneel vindt en waarom je het nodig vindt om zo stevig te reageren?
                    Waarom ik dat nodig vind? Omdat het een schande is voor je bedrijf als er zogenaamde moderators zijn die zulke antwoorden geven met zulke signatures. En dan nog zogenaamd "2e lijn" ook. 2e lijn? Van de dethon zeker.

                    Reageer


                    • #11

                      stroomverbruik modems :

                      3212 9,6W
                      3925 17W
                      3940 25W
                      F@st 3890v3 ?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        stroomverbruik modems :

                        F@st 3890v3 ?
                        kijk es effe aan de onderkant van het modem
                        daar staat "12VDC 3A" en dat maakt 36 Watt

                        dat betekent dat er een voeding van minimaal 36 Watt aangesloten moet worden.
                        het werkelijke verbruik is ongetwijfeld lager, anders zou die voeding doorlopend maximaal belast zijn.

                        edit: aan de onderkant van een 3940 staat overigens ook "12V 3A"
                        Laatst bewerkt door fred44nl; 18 Aug 2019, 11:33.

                        Reageer


                        • #13
                          monty python
                          ,
                          info
                          https://www.startpagina.nl/v/elektro...watt-a-ampere/

                          EPC3212 = 15V en 1A (zover ik het uitreken 15 watt)
                          EPC3925 = 15V en 1.5A (22.5 Watt) <-- wifi modem
                          EPC3940 = 12V en 3A (36 Watt) <-- wifi modem + 2e wifi netwerk 5 ghz
                          EPC3890 = 12V en 3A (36 Watt) <-- wifi modem + 5 ghz

                          Gebruikt meer stroom is zover ik zien kan, juist.

                          Vrieskist , het antwoord kon uitgebreider, of wellicht beter.
                          Het is wel een antwoord.
                          Daarbij professioneel handtekening. Het is een manier waarop weergegeven wordt hoe dat iemand denkt.
                          Hiermee zie ik dat RobS een persoon is met de gedachte vandaag, in het hier en nu, is de tijd om te leven.
                          Dit is niet om een discussie te starten, maar een poging om de aanval iets te temperen, en meer begrip en tolerantie te kweken.
                          We doen allemaal ons best (inclusief jezelf), om iedereen te helpen.

                          Laat even weten of er nog meer vragen zijn.
                          < >

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Roberth Bekijk bericht
                            EPC3212 = 15V en 1A (zover ik het uitreken 15 watt)
                            EPC3925 = 15V en 1.5A (22.5 Watt) <-- wifi modem
                            EPC3940 = 12V en 3A (36 Watt) <-- wifi modem + 2e wifi netwerk 5 ghz
                            EPC3890 = 12V en 3A (36 Watt) <-- wifi modem + 5 ghz


                            dit zijn de minimum vermogens die de modems volgens de specificaties nodig hebben.
                            maar dat zegt nog niks over het daadwerkelijk opgenomen vermogen.

                            Reageer


                            • #15
                              "dit zijn de minimum vermogens die de modems volgens de specificaties nodig hebben.
                              maar dat zegt nog niks over het daadwerkelijk opgenomen vermogen."

                              Nee dat vermogen is alleen te meten inderdaad.
                              Het is inderdaad meer geworden. Dus het vermoede van Monty Python zou eens heel goed kunnen kloppen.



                              < >

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X