Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet verbinden met de WiFi van jullie nieuwe modems

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet verbinden met de WiFi van jullie nieuwe modems

    https://i.imgur.com/3BfN8GI.png)
    Het certificaat/inloggegevens kloppen verder gewoon. Ik kan enkel niet met de nieuwe modems verbinden maar wel gewoon nog met de oude.

    Ja het gaat om een paar jaar oude Android telefoon. Maar die is gewoon 802.11n-compatible en ik heb nog nooit verbindingsproblemen gehad.
    Zijn de nieuwe modems misschien niet meer 100% 802.11n-compatible?

    Edit: Ik had dit mogelijk beter in het Wifi forum kunnen plaatsen, excuses.
    Laatst bewerkt door Rainbow_Muffin; 10 Aug 2019, 23:31.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Ah dat is erg jammer. Het gaat om een Wolfgang AS45D1 met Android 4.2.2. Ik zal dus voor zolang dat mogelijk is maar bij de nieuwe modems uit de buurt moeten blijven.
      Enig idee over welke encryptie het over gaat?

      Bedankt.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Gebrek aan ondersteuning voor TLS 1.2 klopt wel ja, maar apart dat ik daardoor niet meer kan verbinden.
          Ik dacht dat bij WPA2-PSK over het algemeen AES-CCMP gebruikt voor de data laag (OSI 2), terwijl TLS op de transport laag zit (OSI 4).
          Zou ik dan niet op zijn minst een verbinding tot stand moeten kunnen brengen en lagere protocollen kunnen gebruiken zoals ICMP?
          Zou het anders misschien kunnen zijn dat de nieuwe routers WPA3, en dus AES-GCM encryptie gebruiken?

          Ik heb al wel zitten overwegen om een andere telefoon te kopen, maar zal dit nog even achterwege moeten laten.

          Reageer


          • #6
            Als je niet kunt authenticeren, krijg je ook geen verbinding.
            Kijk bijvoorbeeld eens naar https://www.forumstandaardisatie.nl/...pa2-enterprise

            Reageer


            • #7
              Rainbow_Muffin Heb je inmiddels een wifi verbinding. Zo nee! Kun je mij dan een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van de problemen die je ervaart? Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
              Lach vandaag!
              Morgen is het nog erger!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X