Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

fout bij het binnenhalen van emails.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fout bij het binnenhalen van emails.

    Ik heb een host account van Zeelandnet en een secundair email adres waar alle mails op komen ook die van Zeelandnet.

    Op het host account komt eigenlijk geen mail meer binnen alles zou moeten lopen via het secundaire email adres.

    Het probleem is nu dat als ik het internet programma open dan gaat het hoofd account open en haalt even ruim 1000 mails van de afgelopen jaren binnen van de server. Als je die weggooit en de laptop reset dan kan je gewoon werken zonder dat er mails binnen gehaald worden maar zodra je het mail programma opent gaat ie weer ruim 1000 mails van de server halen. Van mij mag de server best geleegd worden als dat het probleem oplost.

    Wat kan ik doen?

  • #2

    Reageer


    • #3
      Ik krijg op mijn secundair email adres alleen de mails die daar aan gericht zijn en dat zijn er zon 5 per dag. Op mijn host account krijg ik no zon 1007 emails van de afgelopen 3 jaar. En doe je die weg dan komen ze de volgende dag weer.

      En dat zijn andere mails als van dat secundaire email adres.

      Reageer


      • #4
        Ik had net contact met Zeelandnet en die zei je moet naar webmail en daar alles van de server gooien. Ik heb toen een paar pagina's verwijderd en zag dat er een knop was met legen. Ik dacht kassa. Dus alles geleegd en als ik dan klik op postvak in dan voila 1077 mailtjes weer terug.

        Dat is pure magie. Toch eens aan die monteur vragen als die komt voor het modem.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
          Ik had net contact met Zeelandnet en die zei je moet naar webmail en daar alles van de server gooien. Ik heb toen een paar pagina's verwijderd en zag dat er een knop was met legen. Ik dacht kassa. Dus alles geleegd en als ik dan klik op postvak in dan voila 1077 mailtjes weer terug.

          Dat is pure magie. Toch eens aan die monteur vragen als die komt voor het modem.
          die monteur kan daar niks aan doen.
          stuur een email naar [email protected]
          vermeldt klantnummer en jouw persoonlijke gegevens.
          en vraag dan of ze jouw email willen leegmaken.
          dit probleem is hier al eens eerder voorbij gekomen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
            Ik had net contact met Zeelandnet en die zei je moet naar webmail en daar alles van de server gooien. Ik heb toen een paar pagina's verwijderd en zag dat er een knop was met legen. Ik dacht kassa. Dus alles geleegd en als ik dan klik op postvak in dan voila 1077 mailtjes weer terug.

            Dat is pure magie. Toch eens aan die monteur vragen als die komt voor het modem.
            Is inderdaad een vreemde situatie en ben het volledig eens met het antwoord van Fred44NL. Beste kan er een bericht gestuurd worden naar [email protected]
            vermeldt klantnummer en persoonlijke gegevens van de contractant houder. Dan gaan we voor je aan de slag.

            Reageer


            • #7
              Heb je een 2de email adres aangemaakt of is het een Alias?
              Hoe is voor de rest je mail ingesteld? pop 3? of imap

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X