Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

afspraak maken voor nieuw modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • afspraak maken voor nieuw modem

    Ik krijg een mail van Delta dat er een nieuw modem klaar staat en dat een monteur van Delta dat komt installeren en daarvoor moet ik een afspraak maken

    Nu doe ik dat met de bijbehorende codes en je logt in en ziet je gegevens en dan ga je naar de pagina voor een afspraak en dan komt er ineens een rood schermpje dat snel weggaat met iets van dat het niet lukt om een afspraak te maken.

    Wat moet ik doen of wie kan ik bellen voor een afspraak met de monteur? Het is met telefoonnummers allemaal zo vaag bij Delta. Nummers kloppen niet meer en zo.

  • #2
    Hoi Kees,
    Je kunt gewoon bellen met delta om dit probleem voor te leggen...
    Telefoonnr dat je moet bellen is 0113-225575
    succes

    Reageer


    • #3
      Oh het nummer is niet bereikbaar is dat alleen onder kantoortijden? Het is van de winkel in Goes denk ik?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
        Oh het nummer is niet bereikbaar is dat alleen onder kantoortijden? Het is van de winkel in Goes denk ik?

        Nee het nummer is 0118-225575 en niet 0113 etc
        De winkel is trouwens niet telefonisch bereikbaar.
        De klantenservice is tot 21:00 bereikbaar op 0118-225575

        Reageer


        • #5
          misschien is het kengetal niet goed ??

          https://www.delta.nl/klantenservice

          Reageer


          • #6
            oke het moet inderdaad 0118 zijn
            Dan krijg je een keuze menu en kies je een cijfer al weet ik niet welk cijfer ik moet nemen. Is het voor een product of een storing? ik heb maar 3 gedaan storing. en dan kan je ff 15 minuten wachten. tis ff druk. ja dat heb je als iedereen een modem moet wisselen en de site werkt niet. i


            Ik heb inmiddels antwoord gekregen. Delta stuurt eerst die mails de deur uit en een 5 dagen later is de site pas in werking. Ik heb de mail ergens deze week gehad en kan pas na maandag op de site. Ze hadden beter eerst de site werkend kunnen maken en dan die mails. Nu gaat iedereen lopen bellen naar hun.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
              oke het moet inderdaad 0118 zijn
              Dan krijg je een keuze menu en kies je een cijfer al weet ik niet welk cijfer ik moet nemen. Is het voor een product of een storing? ik heb maar 3 gedaan storing. en dan kan je ff 15 minuten wachten. tis ff druk. ja dat heb je als iedereen een modem moet wisselen en de site werkt niet. i


              Ik heb inmiddels antwoord gekregen. Delta stuurt eerst die mails de deur uit en een 5 dagen later is de site pas in werking. Ik heb de mail ergens deze week gehad en kan pas na maandag op de site. Ze hadden beter eerst de site werkend kunnen maken en dan die mails. Nu gaat iedereen lopen bellen naar hun.
              Onze Excuses voor het ongemak, en je hebt gelijk zou inderdaad handig zijn als de website direct werkt en mensen niet hoeven te bellen, we zijn er mee bezig om dit op te lossen/kijken of er een alternatieve manier is, maar wel fijn om te horen dat je een antwoord heb gekregen.

              Voor het contact nummer kan er altijd het beste gekeken worden op onze contact pagina


              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X