Ik krijg een mail van Delta dat er een nieuw modem klaar staat en dat een monteur van Delta dat komt installeren en daarvoor moet ik een afspraak maken
Nu doe ik dat met de bijbehorende codes en je logt in en ziet je gegevens en dan ga je naar de pagina voor een afspraak en dan komt er ineens een rood schermpje dat snel weggaat met iets van dat het niet lukt om een afspraak te maken.
Wat moet ik doen of wie kan ik bellen voor een afspraak met de monteur? Het is met telefoonnummers allemaal zo vaag bij Delta. Nummers kloppen niet meer en zo.
Nu doe ik dat met de bijbehorende codes en je logt in en ziet je gegevens en dan ga je naar de pagina voor een afspraak en dan komt er ineens een rood schermpje dat snel weggaat met iets van dat het niet lukt om een afspraak te maken.
Wat moet ik doen of wie kan ik bellen voor een afspraak met de monteur? Het is met telefoonnummers allemaal zo vaag bij Delta. Nummers kloppen niet meer en zo.
Reageer