Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoonprobleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    misschien wordt het tijd om contact op te nemen met PZC, Consumentenbond, Tros-Radar, etc.etc.
    En vooral ervaringen delen met familie, vrienden en kennissen!!
    Tot voor kort zag ik op Facebook ook klachten van anderen staan, een extra stimulans om er wat aan te doen. Ik zie dergelijke berichten (ook bij andere bedrijven) nu niet meer..helaas!!
    Waarschijnlijk beleid van Facebook, want ik kan dit nergens in de instellingen terugvinden.
    Laatst bewerkt door Jos; 6 Aug 2019, 11:02.

    Reageer


    • #17
      Het probleem staat sinds vanmorgen bij de storingen vermeld en er wordt aan gewerkt. Ik kan in ieder geval weer bellen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
        Onvoorstelbaar toch dat Delta niet reageert op dit topic....er was een uur geleden al een moderator actief ( LexA ) Het lijkt er erg op dat het beleid is geworden om op "vervelende" vragen maar niet te reageren.
        Hoe anders was dat in het begin van het forum. Toen waren er een aantal moderatoren actief, die problemen echt oppakten. Helaas zijn die inmiddels allemaal verdwenen, stonden die misschien te veel/vaak achter de klant?
        Hey Jos, Dit is absoluut niet het beleid we proberen zo veel mogelijk te reageren op topics van mensen echter kunnen we niet altijd reageren en heb ik ook andere werkzaamheden te doen, als ik dan kleine dingen tussendoor kan doen als een topic sluiten dan doe ik dat even snel.

        Reageer


        • #19
          zover ik het zie is het volgende nuttig. :

          https://www.delta.nl/klantenservice
          waarin 7 mogelijke middelen om een storing te melden.
          Chat
          telefoon
          email
          bezoek aan winkel
          post
          social media
          contact formulier
          (mocht ik er 1 vergeten zal vast iemand deze ook opnoemen)

          Mocht je telefoon niet werken, kun je 1 van de andere opties gebruiken. Vaak word mobiele telefoon gebruik of de telefoon van de buren.

          Een moderator of dergelijke kan niet op elk bericht tegelijkertijd reageren. Ze doen, net als ieder, hun best.

          Voor onderzoek; verbetering van een niet goed werkende ingang, zou ik "https://www.delta.nl/klantenservice/klacht-melden" of "[email protected] met je klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant en een link naar dit forum bericht." gebruiken.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
            zover ik het zie is het volgende nuttig. :

            https://www.delta.nl/klantenservice
            waarin 7 mogelijke middelen om een storing te melden.
            Chat
            telefoon
            email
            bezoek aan winkel
            post
            social media
            contact formulier
            (mocht ik er 1 vergeten zal vast iemand deze ook opnoemen)

            Mocht je telefoon niet werken, kun je 1 van de andere opties gebruiken. Vaak word mobiele telefoon gebruik of de telefoon van de buren.

            Een moderator of dergelijke kan niet op elk bericht tegelijkertijd reageren. Ze doen, net als ieder, hun best.

            Voor onderzoek; verbetering van een niet goed werkende ingang, zou ik "https://www.delta.nl/klantenservice/klacht-melden" of "[email protected] met je klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant en een link naar dit forum bericht." gebruiken.
            Had het zelf niet beter kunnen verwoorden/samenvatten

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X