Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet Inloggen op het nieuwe Sagemcom F@ST3890V3 modem via de computer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet Inloggen op het nieuwe Sagemcom F@ST3890V3 modem via de computer

    Via verschillende browsers geprobeerd maar ik kan niet inloggen op mijn nieuwe modem. Ik gebruik 192.168.11.1 maar krijg dan een foutmelding te zien.

    Als ik het via mijn smartphone naar die pagina ga dan kan ik inloggen.

    Ik heb al verschillende twitter berichten gestuurd maar delta begrijpt er ook niks van. Het is een bijzonder geval en ze hebben dat nog niet eerder gezien.

    Wat moet ik nu doen om dit opgelost te krijgen?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door iceman80135 Bekijk bericht
    Via verschillende browsers geprobeerd maar ik kan niet inloggen op mijn nieuwe modem. Ik gebruik 192.168.11.1 maar krijg dan een foutmelding te zien.

    Als ik het via mijn smartphone naar die pagina ga dan kan ik inloggen.

    Ik heb al verschillende twitter berichten gestuurd maar delta begrijpt er ook niks van. Het is een bijzonder geval en ze hebben dat nog niet eerder gezien.

    Wat moet ik nu doen om dit opgelost te krijgen?
    Goedenavond,

    Heb je al eens geprobeerd om de cookies en cash etc. uit je browsers te verwijderen? Vaak helpt dit.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door iceman80135 Bekijk bericht
      Via verschillende browsers geprobeerd maar ik kan niet inloggen op mijn nieuwe modem. Ik gebruik 192.168.11.1 maar krijg dan een foutmelding te zien. Als ik het via mijn smartphone naar die pagina ga dan kan ik inloggen.Wat moet ik nu doen om dit opgelost te krijgen?
      https://ss64.com/nt/
      https://pctipvandedag.nl/opdrachtpro...en-windows-10/
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Jul 2019, 02:06.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Zou het kunnen dat de pc een ip-adres krijgt van een andere router in het netwerk, terwijl de smartphone een ip-adres krijgt van het nieuwe modem?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht

          Goedenavond,

          Heb je al eens geprobeerd om de cookies en cash etc. uit je browsers te verwijderen? Vaak helpt dit.
          Ja dat heb ik al geprobeerd. Ik heb het ook met een oude laptop met windows 7 geprobeerd. Zelfde probleem. Browser verwijderd. Opnieuw geinstalleerd en nog steeds het zelfde probleem

          Reageer


          • #6
            Deze foutmelding krijg ik te zien via Opera

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              Zou het kunnen dat de pc een ip-adres krijgt van een andere router in het netwerk, terwijl de smartphone een ip-adres krijgt van het nieuwe modem?
              Ik gebruik maar een modem dat ook gelijk een router is

              Reageer


              • #8
                Ik zie dat er gisteren contact is geweest. Werkt het weer op dit moment?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Ik zie dat er gisteren contact is geweest. Werkt het weer op dit moment?
                  Alleen als ik de computer opstart in veilige modus met netwerk mogelijkheden

                  Reageer


                  • #10
                    Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Staat de pc of laptop rechstreeks met een bekabelde verbinding aan gesloten op het modem van DELTA op dit moment?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X