Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi problemen Modem 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi problemen Modem 3940

    Bij het opnieuw opstarten van het modem is deze af en toe mijn modem gegevens kwijt van het wifi gedeelte.
    Zowel de inlog gegevens als de router settings zoals network name en passphrase.
    Na opnieuw de standaard gegevens weer te hebben veranderd in oude gegevens en gesaved te hebben gaat het
    weer een paar dagen goed om dan plots weer alles kwijt te zijn.
    Bekabeld blijft alles goed.
    Modem moet af en toe uit wegens vebouwing.

  • #2
    uit betrouwbare bron weet ik zeker, dat Delta bezig is met het vervangen van modems.
    stuur daarom een email naar [email protected]
    vermeld klantnummer en omschrijf het probleem

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Phaedra Bekijk bericht
      Bij het opnieuw opstarten van het modem is deze af en toe mijn modem gegevens kwijt van het wifi gedeelte.
      Wat je zou kunnen doen is bij de werkende versie een backup maken van de modem/routerconfiguratie en deze terugzetten (restoren) in geval van problemen. Nadat je de hardware daarna opnieuw hebt opgestart zou het weer (even) moeten werken. Is inderdaad een goede reden om bij voorrang je modem te laten vervangen door een Deltatecheut.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Zoals aangegeven ontvangen wij graag een e-mail met je klantnummer of je postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer. Vermeld in de e-mail ook een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer


        • #5
          Voorlopig gaat het weer al een tijdje goed , dus dit topic kan gesloten worden.

          Reageer


          • #6
            Goed te horen dat alles werkt op dit moment. Mocht je in de toekomst nog problemen ervaren dan horen wij dit graag.

            Zal het topic sluiten.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X