Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe lang duurt het nog voordat TV aangeboden wordt via de straalverbinding buitengebied ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PietW Bekijk bericht
    Ik heb nu al meer dan een half jaar internet via de straalverbinding, speciaal voor het buitengebied. Dat bevalt op zich goed. Maar Delta/Zeelandnet beloofde al tijdens de voorlichting over het project dat er "binnenkort" ook TV beschikbaar zou komen. Waarom is dat er nog niet ? Waarom niet voor een beperkt bedrag enkel de mobiele app zodat ik via een chromecast ook TV kan kijken ? Nu doe ik dat via NL-Ziet over de internet verbinding van Delta, maar ik heb niet alle zenders die ik wil. Delta / Zeelandnet laat een kans liggen en laat klanten in de kou staan. Als je contact opnemen via email aanklikt op de website kom je ook helemaal nergens. Ja, u bespeurt enige irritatie.

    Je zou naast NLZiet ook nog gebruik kunnen maken van de VRT app.

    Deze app kan gebruik maken van zowel een Chromecast als Airplay.

    https://www.vrt.be/nl/aanbod/vrt-nu/

    Om gratis gebruik te maken van VRT NU, dient u zich eenmalig te registreren.
    Het gebruik is voorbehouden aan mensen met een Belgisch domicilieadres.

    Dus geef bij registratie een Belgisch woonadres op.

    VRT-profiel

    Maar helaas valt niet ieder programma te bekijken zoals je kunt zien, maar via een Belgische VPN dan weer wel.
    Laatst bewerkt door driepinter; 7 Sep 2019, 10:57.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PietW Bekijk bericht
    Dat laatste deel gaat over canaldigitaal
    Zit je nog in je eerste jaar bij CanalDigitaal? Dan zou je er inderdaad een jaar/de resterende periode aan vast kunnen zitten (kijk even de algemene voorwaarden na).

    Check this @ https://www.overstapervaringen.nl/in...canaldigitaal/
    Inderdaad lekker bezig daar...


    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • PietW
    antwoordde
    Misschien heb ik eea niet duidelijk opgeschreven maar dat laatste deel gaat over canaldigitaal (de tip van driepinter), niet over Delta.
    PietW in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PietW Bekijk bericht
    Ik moet eerst m'n internet en TV opzeggen, dan minimaal 6 maanden wachten voordat ik mezelf op de app kan abonneren.
    Je abonneert je niet op de app - als je een TV/Internet abonnement hebt krijg de de app er gratis bij. Die 6 maanden wachten komt me compleet onbekend voor - wie heeft jullie dat verteld?

    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • PietW
    antwoordde
    Mij al bekend, maar bedankt voor je tip driepinter, als delta/zeelandnet niet snel van de pot komt is dit "het" alternatief. Ik was klant bij CanalDigitaal (TV via schotel en internet via ADSL). Na aansluiting door Delta vwb internet wilde ik bij CanalDigitaal internet opzeggen en TV inderdaad via de web-app gaan bekijken. Je gelooft het misschien niet maar dat kon niet. Ik moet eerst m'n internet en TV opzeggen, dan minimaal 6 maanden wachten voordat ik mezelf op de app kan abonneren. Ja, ook daar jaagt men klanten (tijdelijk) weg.
    PietW in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Voor zover ik weet is dit ook een alternatief voor NL-Ziet en werkt provider onafhankelijk.

    Het zou best wel eens kunnen dat de mogelijkheid tot interactieve tv (WebTV) aan je account gekoppeld zit,
    TV & Internet budget heeft (kent) deze mogelijkheid nl. ook niet.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 26 Jun 2019, 09:06.

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Als dat probleem blijft, kan Delta Fiber dan niet beter glssvezel aanleggen jn het buitenngebied? Daar heeft iedereen gelijk de mogelijkheid van televisie af te nemen met de flexpakketten.
    snoepdoos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PietW Bekijk bericht
    Wordt al anderhalf jaar over geroepen, WebTV is er ook al, waar is het wachten op ? Grootste probleem is dat de klanten op geen enkele manier op de hoogte worden gehouden. Als er moeilijke problemen zijn laat dit dan weten.
    Die zijn er. Forum staat er ramvol mee.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PietW Bekijk bericht
    Waarom is dat er nog niet?
    Hoeveel bandbreedte heb je via die straalverbinding? Je kunt zolang via https://webtv.delta.nl/#/live/tv en ChromeCast TV kijken. Delta Interactieve TV zou ik nog maar even links laten liggen, gezien de problemen die hier langskomen (heb het kastje zelf ook teruggestuurd).
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Jun 2019, 22:39.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PietW Bekijk bericht
    Wordt al anderhalf jaar over geroepen, WebTV is er ook al, waar is het wachten op ? Grootste probleem is dat de klanten op geen enkele manier op de hoogte worden gehouden. Als er moeilijke problemen zijn laat dit dan weten.
    Als ze dan zeggen: Er zijn problemen....krijgen ze daar weer vervelende reacties op. Geduld?
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • PietW
    antwoordde
    Wordt al anderhalf jaar over geroepen, WebTV is er ook al, waar is het wachten op ? Grootste probleem is dat de klanten op geen enkele manier op de hoogte worden gehouden. Als er moeilijke problemen zijn laat dit dan weten.
    PietW in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Hoe moeilijk kan het zijn? Misschien moeilijker dan u denkt?
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • PietW
    antwoordde
    Hoe moeilijk kan het technisch gezien zijn om dit te testen en uit te rollen, je krijgt als klant echt het gevoel dat er nauwelijks aandacht aan wordt besteed.
    PietW in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Dat is er blijkbaar nog niet :

    https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=35190952952326,k=9062,case=guid({AA2F1A35-43B3-43E3-B952-F01A986B469D}),TS=DELTANL_2016

    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 25 Jun 2019, 18:17.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    kun je dit niet gebruiken ??

    https://webtv.delta.nl
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X