Beste iedereen,
Helaas voelen wij ons enorm, maar dan ook enorm in de steek gelaten m.b.t. onze telefonie van Delta.
Sinds werkzaamheden vorige maand, of zoals wij te horen kregen een platformwisseling, zijn wij op ons vast telefoonnummer gewoon niet meer bereikbaar. als iemand ons belt gaat bij ons 1 maal de telefoon over en dat is het...daarna niets meer,. ook kunnen wij niet zien wie ons gebeld heeft.
Dat is heel, heel vervelend zeker ook omdat dit telefoonnummer van een uitvaartonderneming is!!!
Nu is er al verschillende keren contact geweest, maar er wordt helaas niets opgelost, moet je je voorstellen...
en dan tevens duurt bij ons ook de doorschakeling veel te lang, tot 12 seconden voordat het nummer van onze meldkamer of ons mobielnummer overgaat.
Ik heb zojuist officieel een klacht kenbaar gemaakt bij Delta, maar ik vrees op voorhand dat ook deze niet serieus genomen zal worden.
Iemand misschien een gouden tip? dat zou zo mooi zijn.
Helaas voelen wij ons enorm, maar dan ook enorm in de steek gelaten m.b.t. onze telefonie van Delta.
Sinds werkzaamheden vorige maand, of zoals wij te horen kregen een platformwisseling, zijn wij op ons vast telefoonnummer gewoon niet meer bereikbaar. als iemand ons belt gaat bij ons 1 maal de telefoon over en dat is het...daarna niets meer,. ook kunnen wij niet zien wie ons gebeld heeft.
Dat is heel, heel vervelend zeker ook omdat dit telefoonnummer van een uitvaartonderneming is!!!
Nu is er al verschillende keren contact geweest, maar er wordt helaas niets opgelost, moet je je voorstellen...
en dan tevens duurt bij ons ook de doorschakeling veel te lang, tot 12 seconden voordat het nummer van onze meldkamer of ons mobielnummer overgaat.
Ik heb zojuist officieel een klacht kenbaar gemaakt bij Delta, maar ik vrees op voorhand dat ook deze niet serieus genomen zal worden.
Iemand misschien een gouden tip? dat zou zo mooi zijn.
Reageer