Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

in de steek gelaten

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • in de steek gelaten

    Beste iedereen,

    Helaas voelen wij ons enorm, maar dan ook enorm in de steek gelaten m.b.t. onze telefonie van Delta.
    Sinds werkzaamheden vorige maand, of zoals wij te horen kregen een platformwisseling, zijn wij op ons vast telefoonnummer gewoon niet meer bereikbaar. als iemand ons belt gaat bij ons 1 maal de telefoon over en dat is het...daarna niets meer,. ook kunnen wij niet zien wie ons gebeld heeft.
    Dat is heel, heel vervelend zeker ook omdat dit telefoonnummer van een uitvaartonderneming is!!!
    Nu is er al verschillende keren contact geweest, maar er wordt helaas niets opgelost, moet je je voorstellen...

    en dan tevens duurt bij ons ook de doorschakeling veel te lang, tot 12 seconden voordat het nummer van onze meldkamer of ons mobielnummer overgaat.

    Ik heb zojuist officieel een klacht kenbaar gemaakt bij Delta, maar ik vrees op voorhand dat ook deze niet serieus genomen zal worden.

    Iemand misschien een gouden tip? dat zou zo mooi zijn.


  • 7 Reacties

  • #2
    je kunt een email sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    ook kun je dit melden op https://www.facebook.com/deltanl/

    Reageer


    • #3
      hoe oud is uw huidige telefoon?
      Misschien mogelijk om een test te doen met een nieuwer type telefoon?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Markiequarkie Bekijk bericht
        hoe oud is uw huidige telefoon?
        Misschien mogelijk om een test te doen met een nieuwer type telefoon?
        DIt is een bericht van 19-06-2019.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          DIt is een bericht van 19-06-2019.
          Kan toch nog steeds inhouden dat de telefoon een ouder model is

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Markiequarkie Bekijk bericht

            Kan toch nog steeds inhouden dat de telefoon een ouder model is
            Buskruit niet uitgevonden?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Buskruit niet uitgevonden?
              Als ik de TS goed lees, vind ik het eigenlijk best een goede opmerking en jouw reactie nogal jammer.

              Reageer


              • #8
                even de vraag of het nog loopt dat probleem?
                of is het opgelost?

                Mocht het nog lopen raad ik aan de weg "forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant en een link naar dit forum bericht." te bewandelen. Pakken we het op.
                < >

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X