Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid F@st modem 3890 ontzettend traag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
    Als ik een UTP kabel aansluit haal ik met gemak de maximum snelheid van mijn abonnement.
    Maar draadloos is een ramp. Zo traag. Ook als ik een snelheidsmeting met de app van Delta doe vlakbij de modem/router is het nog niets.

    Nu ben ik er achter gekomen dat het gastnetwerk de boosdoener is. Als ik deze uitzet haal ik 60 Mbps.
    Als het gastnetwerk aanstaat maximaal 15 tot 20 Mbps. Dat kan niet de bedoeling zijn.

    Dus ik hoop dat het met een software update opgelost wordt. Wel vreemd overigens dat de modems dan toch worden uitgegeven.....

    Reageer


    • #17
      Dan nog kan het niet tippen als ik dit lees aan een goede losse router. Ik haal met gemak snelheden over de 300 mbit/s via WIFI.
      Ik heb dus glasvezel en op het glasvezelmodem een eigen router aangesloten.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Dan nog kan het niet tippen als ik dit lees aan een goede losse router. Ik haal met gemak snelheden over de 300 mbit/s via WIFI.
        Ik heb dus glasvezel en op het glasvezelmodem een eigen router aangesloten.
        Ik test voor Delta de nieuwe firmware versie van het modem. Zojuist heb ik dit probleem geprobeerd te reproduceren maar bij mij komt het niet voor. Je kunt dus concluderen dat dit in de nieuwe versie is opgelost.

        Reageer


        • #19
          Wat is het versienummer van deze Firmware? Ik kan dan checken of ik deze firmware ook al heb.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door PatV Bekijk bericht
            Wat is het versienummer van deze Firmware? Ik kan dan checken of ik deze firmware ook al heb.
            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...com-f-st3890v3

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X