Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Plan een afspraak om uw nieuwe modem te laten installeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Helaas werkt het nog steeds niet. Gisteren kon ik gewoon inloggen, maar daarna ging het mis.
    Nu kan ik helemaal niet meer inloggen.
    Krijg geen foutmelding of wat dan ook, maar krijg steeds weer de inlogpagina te zien.

    Edit: als ik heel ver doorscroll na poging tot inloggen kan ik net zien:

    Login
    Helaas! Dit werkorder is niet meer actief.
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 13 Jun 2019, 16:28.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Op dit moment is het inplannen van een afspraak weer mogelijk.
      Bedankt voor de update.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        @plofkop: kennelijk is er iets mis gegaan met die afspraak. Hoe dan ook, het is altijd vervelend is als een monteur niet komt opdagen. Dat is niet fijn en moet opgelost worden. Daarom verzoek ik je een mail te sturen naar [email protected] , dit met jouw contactgegevens. Dan nemen wij contact op te zorgen dat die monteur als nog komt.

        @JanPietJoris: ook in jouw geval loopt het met de modemwissel niet zoals het hoort. Daarom ook aan jou, het verzoek om jouw contactgegevens door te mailen aan [email protected]. Dan wordt die monteur als nog met jou geregeld.

        Reageer


        • #19
          LucasD Bedankt voor de info. Ik had al een paar keer gemaild naar [email protected] maar daar kwam geen antwoord op. Nu zal ik het proberen met [email protected]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


            maar een nieuw modem kan toch ook gewoon opgestuurd worden ??
            Om je hierop nog even te voorzien van een antwoord, in theorie is het mogelijk, maar omdat de aansluiting ook gelijk klaar gemaakt wordt voor docsis 3.1 komt er sowieso een monteur langs en worden de modems niet verzonden.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

              Om je hierop nog even te voorzien van een antwoord, in theorie is het mogelijk, maar omdat de aansluiting ook gelijk klaar gemaakt wordt voor docsis 3.1 komt er sowieso een monteur langs en worden de modems niet verzonden.
              Dit kan ik ook bevestigen, we zijn altijd bezig met het verbeteren van het netwerk, en sommige aansluitingen in het huis zijn nog niet up-to-date
              Door direct een monteur aan te sturen slaan we meerdere vliegen in 1 klap.
              De monteur controleert en vervangt de hoofdaansluiting.
              De monteur installeert, controleert en configureert het modem.
              Mocht de monteur nog andere dingen opmerken in het signaal kan die daar direct actie op ondernemen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                Om je hierop nog even te voorzien van een antwoord, in theorie is het mogelijk, maar omdat de aansluiting ook gelijk klaar gemaakt wordt voor docsis 3.1 komt er sowieso een monteur langs en worden de modems niet verzonden.

                Reageer


                • #23
                  fred44nl

                  Waarschijnlijk moet de splitter eerst vervangen worden door een Docsis 3.1 exemplaar voor je hiervan gebruik kan maken.

                  Je weet zelf de frequenties liggen anders.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    [USER="31572"]Waarschijnlijk moet de splitter eerst vervangen worden door een Docsis 3.1 exemplaar voor je hiervan gebruik kan maken.

                    Je weet zelf de frequenties liggen anders.
                    ja, ok, maar de vraag is of iedereen nu eerst een ander modem moet ??
                    dus ook degenen die een 3940 hebben en hun abonnement niet willen veranderen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                      ja, ok, maar de vraag is of iedereen nu eerst een ander modem moet ??
                      Volgens mij is de logica net andersom: een huidige Braun splitter gaat van 5-2000 MHz (Docsis 3.1).
                      De oude/huidige doos is waarschijnlijk een lus-doos waar 10db demping op zit en maar tot 1200 Mhz gaat. Als je dan toch bezig bent kun je gelijk het modem vervangen
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Jun 2019, 19:38.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Volgens mij is de logica net andersom: een huidige Braun splitter gaat van 5-2000 MHz (Docsis 3.1).
                        De oude/huidige doos is waarschijnlijk een lus-doos waar 10db demping op zit en maar tot 1200 Mhz gaat. Als je dan toch bezig bent kun je gelijk het modem vervangen

                        Reageer


                        • #27
                          fred44nl

                          Natuurlijk kun je gewoon je oude modem blijven gebruiken, even 40.000 klanten bezoeken is veelste kostbaar en logistiek bijna onmogelijk.

                          Ik heb zelf nog een 3212 en verwacht dat deze gewoon blijft werken en heb verder geen plannen om over te stappen op Docsis 3.1.

                          De ombouw is hier inmiddels bijna een jaar achter de rug en het is tot nu toe gewoon blijven werken.

                          ?????
                          Laatst bewerkt door driepinter; 19 Jun 2019, 14:40.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik neem aan van niet - dit soort upgrades kunnen gefaseerd worden uitgevoerd. Na de uiteindelijke oplevering zullen er ongetwijfeld ook nog abonnees zijn die nog niet over zijn en toch nog gewoon kunnen internetten.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Jun 2019, 13:51.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #29
                              Docsis 3.1 is alleen noodzakelijk als je gebruik wilt maken van het Fiberspeed abonnement met een downloadsnelheid van 1 Gbps. De andere abonnementen werken prima op docsis 3.0. De wijkcentrales zijn we nu allemaal aan het aanpassen. Dus de ene kant van de kabel is de aansluiting al geschikt voor docsis 3.1, alleen de andere kant van de kabel moet nog gedaan worden, maar die zit over het algemeen achter een gesloten deur

                              Maar het is niet zo dat in iedere woning een docsis 3.1 geschikte aansluiting aanwezig moet zijn voordat docsis 3.1 door iedereen gebruikt kan worden.
                              Laatst bewerkt door MatthijsL; 24 Jun 2019, 16:19.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #30
                                Zojuist een F@st3890v3 gekregen. Was in 15 minuten gefixed.
                                Monteur was overigens een Ziggomannetje die uit Den Haag was gekomen met een bus modem/routers en een Delta toughbook.

                                https://en.wikipedia.org/wiki/Toughbook
                                Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Jun 2019, 11:16.
                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X