Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

voicemail op vaste telefonie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • voicemail op vaste telefonie

    Na de wijzigingen in de vaste telefonie heb ik mijn voicemail opnieuw ingesteld. Bij controle konstateer ik dat de telefoon dertien keer overgaat alvorens de voicemail in aktie komt. Dat is is veel te lang. Logisch dat ik geen berichten meer ontvang. Iedereen heeft al lang neergelegd.
    Kan dit veranderd/aangepast worden? Zes keer overgaan is ruim voldoende. Moet iedereen met een vaste lijn dit apart melden/aanvragen of kan dit centraal opgelost worden?
    Ik denk dat er toch wel meer mensen er last van hebben.

    groeten,
    Hans Vermeulen

  • #2
    Hier is dat inderdaad ook het geval.

    Reageer


    • #3
      Voor de rest blijft het stil aan de andere kant. Jammer.

      Reageer


      • #4
        Beste Hansi, Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant te samen met een korte omschrijving van het probleem. Dan laat ik dit voor je nazien. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X