Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhogingen per 1 juli a.s.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • driepinter
    antwoordde

    Prijs kan waarschijnlijk een paar euro goedkoper indien men net als Ziggo : Internet & Online TV zou invoeren.

    zie voor info

    Dat brengt dan natuurlijk wel een technische wijziging met zich mee dat ipv altijd het standaard pakket het ongecodeerde (tv kijken zonder smart card) pakket er op komt te staan.

    Het nu geldige standaard pakket wordt dan optioneel.

    Analoge tv is er nu tenslotte uit dus dat kan het probleem niet meer zijn.

    Omleiding88
    Upload zal bij kabel nooit boven de 50 Mbps uit komen.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 23 May 2019, 09:30.

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Rinus het is nu alles-of niets en dat had ik graag anders gezien. Bij Caiway (die nu het bed deelt met DELTA) kun je internet zonder tv afnemen.
    Ik zou graag de 'te dure' tv-zenders uit mijn abonnement schrappen bijvoorbeeld zodat ik meer het gevoel heb dat ik betaal voor de onderdelen die ik zelf belangrijk vind.

    Ik ben net met energie overgestapt naar DELTA om het voordeel te kunnen combineren. Als je dan wordt 'beloond' met een relatief forse stijging van de kosten van internet dan is het voordeel meteen minder groot.

    Ga ik dan meteen weg bij DELTA? Nee. Wat Omleiding88 schrijft, er is geen concurrentie.
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Jeetje zeg wat een gezever weer om een prijsverhoginkje.....

    Maken jullie ook zo'n kabaal als bv de benzineprijs binnen een week 20 cent stijgt?
    Of als er wat boodschappen bij een supermarkt wat duurder worden door marktwerking?

    Rinus in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Omleiding88 Bekijk bericht
    upload snelheid van 10mbps, tov 200mbps download.
    Delta is druk bezig om het gehele netwerk te verbeteren.
    hierdoor komen er in de nabije toekomst andere down- en ook upload snelheden.
    nog even geduld
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Omleiding88
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    De prijswijziging is gebaseerd op marktontwikkelingen en wordt gedreven door onder meer inflatie, kosten voor investeringen in het netwerk en de tarieven van tv-zenders.

    Meer informatie over de prijswijzing vind je via deze pagina.
    Allemaal harstikke leuk, maar als ik op Twitch wil streamen zit ik nog steeds vast aan die belachelijke upload snelheid van 10mbps, tov 200mbps download. Maar wel weer extra betalen.. Niet echt meegaan met de markt met zo een rare verhouding tussen down en up toch?

    Jullie weten net zo goed als ik dat in 80% van Zeeland, mensen geen andere optie hebben voor een beetje fatsoenlijk internet. Maximale snelheid van ADSL is iets van 8mbps op mijn adres.
    En via de kabel zitten we vast aan jullie.. zou bijna die 26k neertellen voor een glasvezel tot in mijn woning, om voor altijd verlost te zijn van deze positiemisbruik
    Omleiding88 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Trol in de krant:
    https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/gem...elta~ab25e4e9/
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    De prijswijziging is gebaseerd op marktontwikkelingen en wordt gedreven door onder meer inflatie, kosten voor investeringen in het netwerk en de tarieven van tv-zenders.

    Meer informatie over de prijswijzing vind je via deze pagina.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Ze hadden beter gewoon overal glasvezel kunnen aanleggen, net zoals DeltaFiber elders doet, behalve in Zeeland ...
    Volgens mij (kan iemand mij terugfluiten als het niet waar is) ligt er op Walcheren al glasvezel tot in de distributiekastjes. Vanaf die kastjes tot bij ons binnen is coax/koper.
    Wellicht dat het makkelijker is om het stukje koper te vervangen voor glasvezel? Schept een hele hoop nieuwe mogelijkheden...
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    kortom, waar hebben we het eigenlijk over
    We hebben het over het feit dat gelden worden verhoogd zonder dat daar voor de meeste mensen een logische verklaring aan wordt gegeven.
    Vergelijken met anderen kan altijd (Consumentenbond) - het gaat gewoon om de manier waarop...

    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Beschamend voor een provider die de prijzen 7% verhoogt en door de klanten op de fout in de mail attent gemaakt moest worden.
    Maar liefst 3 x moeten bellen en in de wacht moeten staan, voordat dit aan het licht kwam.
    Dan moet je alsnog mailen om een correcte bevestiging te krijgen.
    dat is wel heel erg ja.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Elk jaar is er sowieso 1 keer verhoging met inflatiecorrectie. Overal, alle providers.
    En noem me een bedrijf dat alles zelf aftikt en niets doorrekent aan klanten.
    In Medialand inderdaad niet.
    Maar in Energieland wel.

    Overigens wil ik de klanten die downgraden adviseren de bevestigingsmail goed te controleren en in de gaten te houden.
    Delta was vergeten de bevestigingsmail aan te passen.
    Deze werd verzonden met boete!

    Hopelijk is het nu aangepast.

    Als het fout gegaan is en de klant een bevestiging wilt, wordt deze nu verzocht een mailtje te sturen naar [email protected] met het verzoek om een bevestiging van omzetting per 1 juli zonder boete.

    Beschamend voor een provider die de prijzen 7% verhoogt en door de klanten op de fout in de mail attent gemaakt moest worden.
    Maar liefst 3 x moeten bellen en in de wacht moeten staan, voordat dit aan het licht kwam.
    Dan moet je alsnog mailen om een correcte bevestiging te krijgen.

    De wereld op zijn kop.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

    We hebben het over het feit dat gedurende een contract de prijs steeds wijzigt.
    Je bent gestart op een bepaalde datum met een bepaald product.
    Waarom kan dat gedurende die looptijd niet ongewijzigd blijven?

    Nu is een contract toch waardeloos van Deltazijde.
    Elk jaar is er sowieso 1 keer verhoging met inflatiecorrectie. Overal, alle providers.
    En noem me een bedrijf dat alles zelf aftikt en niets doorrekent aan klanten.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door jansonius Bekijk bericht
    Is het mogelijk op te zeggen of te downgraden gezien de prijsverhoging per 1.7. a.s.? Ik heb een 2-jarig abonnement.
    dat staat in de email.
    hierboven heb ik dat stukje, waar het om gaat, weergegeven.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jansonius
    antwoordde
    Is het mogelijk op te zeggen of te downgraden gezien de prijsverhoging per 1.7. a.s.? Ik heb een 2-jarig abonnement.
    jansonius in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    de spelregels worden tijdens de wedstrijd aangepast, dat klopt.
    maar dat gebeurt overal, bij andere providers, verzekeringsmaatschappijen, zelfs bij de regering.
    zo zit het leven nou eenmaal in elkaar.
    leuk, of niet leuk, het zij zo.
    Je kunt je als Provider ook positief onderscheiden door dat niet te doen!
    Ze willen namelijk ook voorop lopen met snelheid.

    Doet Delta toch ook met energiecontracten.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X