Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Prijsverhogingen per 1 juli a.s.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Prijs kan waarschijnlijk een paar euro goedkoper indien men net als Ziggo : Internet & Online TV zou invoeren.
zie voor info
Dat brengt dan natuurlijk wel een technische wijziging met zich mee dat ipv altijd het standaard pakket het ongecodeerde (tv kijken zonder smart card) pakket er op komt te staan.
Het nu geldige standaard pakket wordt dan optioneel.
Analoge tv is er nu tenslotte uit dus dat kan het probleem niet meer zijn.
Omleiding88
Upload zal bij kabel nooit boven de 50 Mbps uit komen.Laatst bewerkt door driepinter; 23 May 2019, 09:30.
-
Rinus het is nu alles-of niets en dat had ik graag anders gezien. Bij Caiway (die nu het bed deelt met DELTA) kun je internet zonder tv afnemen.
Ik zou graag de 'te dure' tv-zenders uit mijn abonnement schrappen bijvoorbeeld zodat ik meer het gevoel heb dat ik betaal voor de onderdelen die ik zelf belangrijk vind.
Ik ben net met energie overgestapt naar DELTA om het voordeel te kunnen combineren. Als je dan wordt 'beloond' met een relatief forse stijging van de kosten van internet dan is het voordeel meteen minder groot.
Ga ik dan meteen weg bij DELTA? Nee. Wat Omleiding88 schrijft, er is geen concurrentie.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Omleiding88 Bekijk berichtupload snelheid van 10mbps, tov 200mbps download.
hierdoor komen er in de nabije toekomst andere down- en ook upload snelheden.
nog even geduld
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtDe prijswijziging is gebaseerd op marktontwikkelingen en wordt gedreven door onder meer inflatie, kosten voor investeringen in het netwerk en de tarieven van tv-zenders.
Meer informatie over de prijswijzing vind je via deze pagina.
Jullie weten net zo goed als ik dat in 80% van Zeeland, mensen geen andere optie hebben voor een beetje fatsoenlijk internet. Maximale snelheid van ADSL is iets van 8mbps op mijn adres.
En via de kabel zitten we vast aan jullie.. zou bijna die 26k neertellen voor een glasvezel tot in mijn woning, om voor altijd verlost te zijn van deze positiemisbruik
Laat een reactie achter:
-
-
De prijswijziging is gebaseerd op marktontwikkelingen en wordt gedreven door onder meer inflatie, kosten voor investeringen in het netwerk en de tarieven van tv-zenders.
Meer informatie over de prijswijzing vind je via deze pagina.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtZe hadden beter gewoon overal glasvezel kunnen aanleggen, net zoals DeltaFiber elders doet, behalve in Zeeland ...
Wellicht dat het makkelijker is om het stukje koper te vervangen voor glasvezel? Schept een hele hoop nieuwe mogelijkheden...
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtkortom, waar hebben we het eigenlijk over
Vergelijken met anderen kan altijd (Consumentenbond) - het gaat gewoon om de manier waarop...
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtBeschamend voor een provider die de prijzen 7% verhoogt en door de klanten op de fout in de mail attent gemaakt moest worden.
Maar liefst 3 x moeten bellen en in de wacht moeten staan, voordat dit aan het licht kwam.
Dan moet je alsnog mailen om een correcte bevestiging te krijgen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtElk jaar is er sowieso 1 keer verhoging met inflatiecorrectie. Overal, alle providers.
En noem me een bedrijf dat alles zelf aftikt en niets doorrekent aan klanten.
Maar in Energieland wel.
Overigens wil ik de klanten die downgraden adviseren de bevestigingsmail goed te controleren en in de gaten te houden.
Delta was vergeten de bevestigingsmail aan te passen.
Deze werd verzonden met boete!
Hopelijk is het nu aangepast.
Als het fout gegaan is en de klant een bevestiging wilt, wordt deze nu verzocht een mailtje te sturen naar [email protected] met het verzoek om een bevestiging van omzetting per 1 juli zonder boete.
Beschamend voor een provider die de prijzen 7% verhoogt en door de klanten op de fout in de mail attent gemaakt moest worden.
Maar liefst 3 x moeten bellen en in de wacht moeten staan, voordat dit aan het licht kwam.
Dan moet je alsnog mailen om een correcte bevestiging te krijgen.
De wereld op zijn kop.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
We hebben het over het feit dat gedurende een contract de prijs steeds wijzigt.
Je bent gestart op een bepaalde datum met een bepaald product.
Waarom kan dat gedurende die looptijd niet ongewijzigd blijven?
Nu is een contract toch waardeloos van Deltazijde.
En noem me een bedrijf dat alles zelf aftikt en niets doorrekent aan klanten.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door jansonius Bekijk berichtIs het mogelijk op te zeggen of te downgraden gezien de prijsverhoging per 1.7. a.s.? Ik heb een 2-jarig abonnement.
hierboven heb ik dat stukje, waar het om gaat, weergegeven.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
de spelregels worden tijdens de wedstrijd aangepast, dat klopt.
maar dat gebeurt overal, bij andere providers, verzekeringsmaatschappijen, zelfs bij de regering.
zo zit het leven nou eenmaal in elkaar.
leuk, of niet leuk, het zij zo.
Ze willen namelijk ook voorop lopen met snelheid.
Doet Delta toch ook met energiecontracten.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: