Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhogingen per 1 juli a.s.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijsverhogingen per 1 juli a.s.

    Zojuist werden we onaangenaam verrast door dit.https://www.delta.nl/wijzigingen2019/alle-tarieven2019

    Het gros van de klanten zit en zat niet op de aanleg van het 1Gbps -netwerk te wachten.
    Ook DIT was voor velen niet nodig.
    Zij mogen nu alsnog de rekening hiervoor betalen.

    Of een prijs verhoging van het abonnement met ca. 7% nog niet voldoende is, worden ook de beltarieven verhoogd.

    Op deze manier wordt een Premium abonnement onbetaalbaar en wordt het niet upgraden, maar downgraden.
    Voor deze prijsverhoging wordt niets extra's geleverd!

    Blijkbaar is het 1 Gbps-netwerk niet zo'n succes en mogen nu de anderen de rekening betalen.
    Delta is blijkbaar al weer vergeten met welke kosten zij ons opzadelde met het schrappen van analoog.

    Ik ga er sterk aan denken terug te gaan naar een Instap Alles-in-1.
    Over de kwaliteit zijn we tevreden, niet over de prijs.

    In een tijd dat de salarissen/pensioenen al niet volledig gecompenseerd worden voor prijsverhogingen, laat staan verhoogd, toont Delta aan geen oog te hebben voor hun markt.
    Laatst bewerkt door Ptrol; 21 May 2019, 14:22.

  • #2
    Ze hadden beter gewoon overal glasvezel kunnen aanleggen, net zoals DeltaFiber elders doet, behalve in Zeeland ...

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Tja, KPN deed het eerder. ZIGGO ook, dan kan Delta natuurlijk niet achterblijven. Ga er maar vanuit dat er gewoon elk jaar minimaal een "inflatiecorrectie" / prijsverhoging is...


        Graag zou ik dan ook alleen internet willen afnemen van delta zonder televisie erbij. (Caiway biedt het ook aan via Glasvezel) Ik kan mij niet voorstellen dat het anno 2019 nog steeds een technische beperking is (Delta gaat namelijk toch ook met glasvezel naar de wijkkast ), eerder een kwestie van onwil i.v.m. inkomstenderving.

        Reageer


        • #5
          dat kan nu ook, per 1 juli a.s. kun je Delta probleemloos verlaten.
          een stukje uit de email:

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-05-21 om 14.18.02.jpg
Bekeken: 540
Grootte: 35,3 Kb
ID: 174594

          en als ik naar Ziggo kijk, wat ik hier overigens niet kan krijgen, dan is de prijs daar nu al hoger, dan dat het bij Delta nog moet worden.
          bij KPN is de prijs nog veel hoger, en dan moet je nog maar afwachten, of je de geboden snelheid wel kan halen.

          kortom, waar hebben we het eigenlijk over

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            kortom, waar hebben we het eigenlijk over
            We hebben het over het feit dat gedurende een contract de prijs steeds wijzigt.
            Je bent gestart op een bepaalde datum met een bepaald product.
            Waarom kan dat gedurende die looptijd niet ongewijzigd blijven?

            Nu is een contract toch waardeloos van Deltazijde.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MpvD Bekijk bericht
              Tja, KPN deed het eerder. ZIGGO ook, dan kan Delta natuurlijk niet achterblijven. Ga er maar vanuit dat er gewoon elk jaar minimaal een "inflatiecorrectie" / prijsverhoging is...


              Graag zou ik dan ook alleen internet willen afnemen van delta zonder televisie erbij. (Caiway biedt het ook aan via Glasvezel) Ik kan mij niet voorstellen dat het anno 2019 nog steeds een technische beperking is (Delta gaat namelijk toch ook met glasvezel naar de wijkkast ), eerder een kwestie van onwil i.v.m. inkomstenderving.
              Wanneer je toegang krijgt tot het kabelnetwerk, heb je hier TV Basis voor nodig. Dit pakket geeft je de nodige netwerktoegang en hier zit ook een televisiesignaal bij. De manier van aanbieden kan per aanbieder verschillen.

              Wij bieden ook Glasvezel aan, echter bieden wij dit aan in gebieden waar wij niet via de kabel leveren, maar waar wel een glasvezelverbinding aanwezig is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                We hebben het over het feit dat gedurende een contract de prijs steeds wijzigt.
                de spelregels worden tijdens de wedstrijd aangepast, dat klopt.
                maar dat gebeurt overal, bij andere providers, verzekeringsmaatschappijen, zelfs bij de regering.
                zo zit het leven nou eenmaal in elkaar.
                leuk, of niet leuk, het zij zo.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                  de spelregels worden tijdens de wedstrijd aangepast, dat klopt.
                  maar dat gebeurt overal, bij andere providers, verzekeringsmaatschappijen, zelfs bij de regering.
                  zo zit het leven nou eenmaal in elkaar.
                  leuk, of niet leuk, het zij zo.
                  Je kunt je als Provider ook positief onderscheiden door dat niet te doen!
                  Ze willen namelijk ook voorop lopen met snelheid.

                  Doet Delta toch ook met energiecontracten.

                  Reageer


                  • #10
                    Is het mogelijk op te zeggen of te downgraden gezien de prijsverhoging per 1.7. a.s.? Ik heb een 2-jarig abonnement.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door jansonius Bekijk bericht
                      Is het mogelijk op te zeggen of te downgraden gezien de prijsverhoging per 1.7. a.s.? Ik heb een 2-jarig abonnement.
                      dat staat in de email.
                      hierboven heb ik dat stukje, waar het om gaat, weergegeven.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                        We hebben het over het feit dat gedurende een contract de prijs steeds wijzigt.
                        Je bent gestart op een bepaalde datum met een bepaald product.
                        Waarom kan dat gedurende die looptijd niet ongewijzigd blijven?

                        Nu is een contract toch waardeloos van Deltazijde.
                        Elk jaar is er sowieso 1 keer verhoging met inflatiecorrectie. Overal, alle providers.
                        En noem me een bedrijf dat alles zelf aftikt en niets doorrekent aan klanten.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Elk jaar is er sowieso 1 keer verhoging met inflatiecorrectie. Overal, alle providers.
                          En noem me een bedrijf dat alles zelf aftikt en niets doorrekent aan klanten.
                          In Medialand inderdaad niet.
                          Maar in Energieland wel.

                          Overigens wil ik de klanten die downgraden adviseren de bevestigingsmail goed te controleren en in de gaten te houden.
                          Delta was vergeten de bevestigingsmail aan te passen.
                          Deze werd verzonden met boete!

                          Hopelijk is het nu aangepast.

                          Als het fout gegaan is en de klant een bevestiging wilt, wordt deze nu verzocht een mailtje te sturen naar [email protected] met het verzoek om een bevestiging van omzetting per 1 juli zonder boete.

                          Beschamend voor een provider die de prijzen 7% verhoogt en door de klanten op de fout in de mail attent gemaakt moest worden.
                          Maar liefst 3 x moeten bellen en in de wacht moeten staan, voordat dit aan het licht kwam.
                          Dan moet je alsnog mailen om een correcte bevestiging te krijgen.

                          De wereld op zijn kop.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            Beschamend voor een provider die de prijzen 7% verhoogt en door de klanten op de fout in de mail attent gemaakt moest worden.
                            Maar liefst 3 x moeten bellen en in de wacht moeten staan, voordat dit aan het licht kwam.
                            Dan moet je alsnog mailen om een correcte bevestiging te krijgen.
                            dat is wel heel erg ja.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              kortom, waar hebben we het eigenlijk over
                              We hebben het over het feit dat gelden worden verhoogd zonder dat daar voor de meeste mensen een logische verklaring aan wordt gegeven.
                              Vergelijken met anderen kan altijd (Consumentenbond) - het gaat gewoon om de manier waarop...

                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X