Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhogingen per 1 juli a.s.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Ze hadden beter gewoon overal glasvezel kunnen aanleggen, net zoals DeltaFiber elders doet, behalve in Zeeland ...
    Volgens mij (kan iemand mij terugfluiten als het niet waar is) ligt er op Walcheren al glasvezel tot in de distributiekastjes. Vanaf die kastjes tot bij ons binnen is coax/koper.
    Wellicht dat het makkelijker is om het stukje koper te vervangen voor glasvezel? Schept een hele hoop nieuwe mogelijkheden...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      De prijswijziging is gebaseerd op marktontwikkelingen en wordt gedreven door onder meer inflatie, kosten voor investeringen in het netwerk en de tarieven van tv-zenders.

      Meer informatie over de prijswijzing vind je via deze pagina.

      Reageer


      • #18
        Trol in de krant:
        https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/gem...elta~ab25e4e9/

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          De prijswijziging is gebaseerd op marktontwikkelingen en wordt gedreven door onder meer inflatie, kosten voor investeringen in het netwerk en de tarieven van tv-zenders.

          Meer informatie over de prijswijzing vind je via deze pagina.
          Allemaal harstikke leuk, maar als ik op Twitch wil streamen zit ik nog steeds vast aan die belachelijke upload snelheid van 10mbps, tov 200mbps download. Maar wel weer extra betalen.. Niet echt meegaan met de markt met zo een rare verhouding tussen down en up toch?

          Jullie weten net zo goed als ik dat in 80% van Zeeland, mensen geen andere optie hebben voor een beetje fatsoenlijk internet. Maximale snelheid van ADSL is iets van 8mbps op mijn adres.
          En via de kabel zitten we vast aan jullie.. zou bijna die 26k neertellen voor een glasvezel tot in mijn woning, om voor altijd verlost te zijn van deze positiemisbruik

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Omleiding88 Bekijk bericht
            upload snelheid van 10mbps, tov 200mbps download.
            Delta is druk bezig om het gehele netwerk te verbeteren.
            hierdoor komen er in de nabije toekomst andere down- en ook upload snelheden.
            nog even geduld

            Reageer


            • #21
              Jeetje zeg wat een gezever weer om een prijsverhoginkje.....

              Maken jullie ook zo'n kabaal als bv de benzineprijs binnen een week 20 cent stijgt?
              Of als er wat boodschappen bij een supermarkt wat duurder worden door marktwerking?

              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Rinus het is nu alles-of niets en dat had ik graag anders gezien. Bij Caiway (die nu het bed deelt met DELTA) kun je internet zonder tv afnemen.
                Ik zou graag de 'te dure' tv-zenders uit mijn abonnement schrappen bijvoorbeeld zodat ik meer het gevoel heb dat ik betaal voor de onderdelen die ik zelf belangrijk vind.

                Ik ben net met energie overgestapt naar DELTA om het voordeel te kunnen combineren. Als je dan wordt 'beloond' met een relatief forse stijging van de kosten van internet dan is het voordeel meteen minder groot.

                Ga ik dan meteen weg bij DELTA? Nee. Wat Omleiding88 schrijft, er is geen concurrentie.

                Reageer


                • #23

                  Prijs kan waarschijnlijk een paar euro goedkoper indien men net als Ziggo : Internet & Online TV zou invoeren.

                  zie voor info

                  Dat brengt dan natuurlijk wel een technische wijziging met zich mee dat ipv altijd het standaard pakket het ongecodeerde (tv kijken zonder smart card) pakket er op komt te staan.

                  Het nu geldige standaard pakket wordt dan optioneel.

                  Analoge tv is er nu tenslotte uit dus dat kan het probleem niet meer zijn.

                  Omleiding88
                  Upload zal bij kabel nooit boven de 50 Mbps uit komen.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 23 May 2019, 09:30.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Upload zal bij kabel nooit boven de 50 Mbps uit komen.
                    waar haal je die wijsheid vandaan ??

                    https://tweakers.net/reviews/5299/3/...docsis-31.html

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                      waar haal je die wijsheid vandaan ??

                      https://tweakers.net/reviews/5299/3/...docsis-31.html
                      zie Vodafone Docsis 3.1 in Duitsland : https://www.computerbild.de/artikel/...-23119619.html

                      En in Nederland Ziggo Zakelijk Max (Docsis 3.0) die komt ook niet boven de 50 Mbps upload uit.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 23 May 2019, 09:40.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        zie Vodafone Docsis 3.1 in Duitsland : https://www.computerbild.de/artikel/...-23119619.html

                        En in Nederland Ziggo Zakelijk Max (Docsis 3.0) die komt ook niet boven de 50 Mbps upload uit.
                        Upstreamverkeer is voor ZN duurder dan downstream. Google op peeringcontracten.
                        Voeg dat bij de sussende woorden die vooral coax-providers gebruiken als er naar hogere upstreams gevraagd word: "Wij zien dat er weinig vraag naar hogere upstreamsnelheden is."
                        Dat er 2 providers zijn die maar 50 mbit aanbieden zegt niets over wat anderen doen. Maar al zouden ze al interessante snelheden introduceren, ze gaan er veel te veel voor vragen. Elke provider (dsl en coax) weet dat ftth uiteindelijk overblijft, maar legacy ligt er al en brengt nog genoeg op. Het blijft boeiend om te schatten wanneer het kantelt.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          En in Nederland Ziggo Zakelijk Max (Docsis 3.0) die komt ook niet boven de 50 Mbps upload uit.


                          je hebt het over de huidige situatie.
                          volgend jaar om deze tijd kan alles er anders uitzien.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                            Jeetje zeg wat een gezever weer om een prijsverhoginkje..
                            Ja, laten we ons met z'n allen scharen achter de zwijgende meerderheid, dan gaat het zeker goedkomen (.not).
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 May 2019, 15:01.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              [/SIZE]

                              je hebt het over de huidige situatie.
                              volgend jaar om deze tijd kan alles er anders uitzien.
                              Dat is zelfs zeker.... Wel geldt: Niet elke verandering is een verbetering. (Of je moet ook de inkomstenkant van Delta meetellen, natuurlijk!)

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                                Ja, laten we ons met z'n allen scharen achter de zwijgende meerderheid, dan gaat het zeker goedkomen (.not).
                                zwijgen of vechten tegen de bierkaai.
                                het resultaat is in beide gevallen, dat de prijs 1x per jaar wordt verhoogd.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X