Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WIFI verbinding valt soms weg, en is traag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Er zijn zoveel mensen met kennis en goedbedoelde tips in deze forums aanwezig dat het volgens mij niet slim zou zijn om daar geen gebruik van te maken (of hen over de rooie te helpen).

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: fs_helpdesk.jpg Bekeken: 1 Grootte: 34,2 Kb ID: 174799
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 May 2019, 12:46.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Je hebt gelijk, hij is het niet waard. Gelukkig is ie alleen beheerder van zijn eigen kleuterschooltje, dan kan hij geen kwaad
    (...oeps, nou doe ik het toch...maar hij vroeg er wel een beetje om meester!)
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Koeba; 27 May 2019, 12:07.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
    Inderdaad, wat je zelf aangeeft: overweeg ernstig om over te stappen...
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 May 2019, 11:11.

    Laat een reactie achter:


  • Vrieskist
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Nacho
    Er zijn problemen die niet opgelost kunnen worden door de gebruiker (daarom had ik dit probleem). De zeelandnet experts kunnen dingen op afstand in je modem doen, die wij niet kunnen.
    Dat is grote onzin. Je snapt helemaal niets van computertechnologie. Ik heb medelijden met de mensen die jij hebt opgelicht door je voor te doen als iemand die hun computer zou kunnen "maken".
    Vrieskist in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Nacho
    Ik heb iets meer verstand van computers en internet dan de meeste gebruikers hier op het forum, daarom als je wist wie ik was had je waarschijnlijk wat anders gezegt.
    nogal een arrogant, laatdunkend, minachtend, pedant, zelfgenoegzaamd antwoord.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Nacho Bekijk bericht
    Als je eens wist wie ik was zou je niet zo praten. Grote kans dat ik jouw computertje meerdere malen heb moeten maken, misschien zelfs thuis je netwerkje opgezet.
    Of was jij misschien die persoon die niet van de porno kon afblijven en dat ik elke keer diezelfde virussen moest verwijderen? Het zou zo maar eens kunnen
    Moet ik nu bang van je worden?? Je hebt nog humor ook zeg....beetje verknipte ook, hoort wellicht bij je.....:-)
    En als jij zo goed bent in computertjes repareren, netwerkjes thuis opzetten en porno-sporen uitwissen( :-) )......waarom heb je dan je eigen probleem al niet tijden terug opgelost??

    Maar sterkte verder met je probleem, wat wel degelijk (naar je zelf aangeeft) is opgelost door je provider :-)
    Rinus in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Rinus; 25 May 2019, 22:30.

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Thrym Bekijk bericht
    Ik dacht ook last te hebben van uitvallende wifi maar toen las ik ergens dat Samsung telefoons soms problemen hebben met dhcp configuraties. Ik heb zelf de Note 9 en had het ook (weer). Ik heb toen de tip geprobeerd om de telefoon een vast ip adres te geven binnen de wifi en ik heb daarna nooit meer last gehad. Misschien eens proberen?
    Mijn vrouw had ook last van wegvallende wifi (huawei). Het is echt de modem die dat doet, want het lampje ging ook uit.
    Dank voor de tip iig
    Nacho in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Weet je..... je hebt inderdaad mensen die welwillende hulp van hun provider compleet negeren. En dan nog doorgaan met de onschuld uit te hangen en diezelfde provider van alles en nog wat beschuldigen.
    Snap je dat er hier op het forum mensen zijn, die van deze onwil niets begrijpen? Dat iemand ook niet zijn stinkende best wil doen om die tips te gebruiken?

    Inderdaad, wat je zelf aangeeft: overweeg ernstig om over te stappen... :-) Dat is helemaal huilen met de pet op, met een gegarandeerd lagere snelheid tegen ongeveer dezelfde prijs.

    Succes met je keuze :-)
    Volgens mij moet je even beter lezen dat het probleem is opgelost zonder dat er wat veranderd is van mijn kant. Dat verklaard de onzin oplossingen die ze geven
    Dat jij misschien geen problemen heb kan, maar ik heb al vanaf januari 2018 problemen met internet (kan je terugzoeken), en in die tijd is er maar 1x een monteur langsgeweest... 1x...
    En in al die tijd komen ze met exact dezelfde oplossingen die al tig keren zijn uitgevoerd.

    Als je eens wist wie ik was zou je niet zo praten. Grote kans dat ik jouw computertje meerdere malen heb moeten maken, misschien zelfs thuis je netwerkje opgezet.
    Of was jij misschien die persoon die niet van de porno kon afblijven en dat ik elke keer diezelfde virussen moest verwijderen? Het zou zo maar eens kunnen

    Onwil zeg je? Ze wimpelen je gewoon even af zodat ze verder kunnen. Dus ik moet weer contact opnemen en dagen wachten op antwoord.
    Zij hebben iets gedaan in mijn modem waardoor het is opgelost, maar geven dit niet toe.

    Lees eens goed, wie zegt dat ik wil overstappen?

    In het vervolg moet je eerst weten wat er allemaal in het verleden is gedaan voordat je je mond open doet.
    Nacho in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Edwinb; 27 May 2019, 11:36. Reden: Gebruikers zullen geen racistische, beledigende, seksistische, discriminerende, bedreigende of anderszins kwetsende uitingen doen.

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Nacho Bekijk bericht
    Weet je wat nou gek is? Ik heb helemaal niets gedaan.. Nu kreeg ik een mailtje van jullie met een waslijst aan opties wat ik zou kunnen doen om het op te lossen. Dit mailtje heb ik compleet genegeerd omdat jullie via mailtjes en berichtjes niet tot oplossingen kunnen komen.
    Weet je..... je hebt inderdaad mensen die welwillende hulp van hun provider compleet negeren. En dan nog doorgaan met de onschuld uit te hangen en diezelfde provider van alles en nog wat beschuldigen.
    Snap je dat er hier op het forum mensen zijn, die van deze onwil niets begrijpen? Dat iemand ook niet zijn stinkende best wil doen om die tips te gebruiken?

    Inderdaad, wat je zelf aangeeft: overweeg ernstig om over te stappen... :-) Dat is helemaal huilen met de pet op, met een gegarandeerd lagere snelheid tegen ongeveer dezelfde prijs.

    Succes met je keuze :-)
    Rinus in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Thrym
    antwoordde
    Ik dacht ook last te hebben van uitvallende wifi maar toen las ik ergens dat Samsung telefoons soms problemen hebben met dhcp configuraties. Ik heb zelf de Note 9 en had het ook (weer). Ik heb toen de tip geprobeerd om de telefoon een vast ip adres te geven binnen de wifi en ik heb daarna nooit meer last gehad. Misschien eens proberen?
    Thrym in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Hoe verklaren jullie dat mijn mobiel abo sneller is dan jullie wifi? De telefoon van mijn vrouw (Huawei, en ook T-Mobile) is ook sneller.
    Nacho in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Weet je wat nou gek is? Ik heb helemaal niets gedaan.. Nu kreeg ik een mailtje van jullie met een waslijst aan opties wat ik zou kunnen doen om het op te lossen. Dit mailtje heb ik compleet genegeerd omdat jullie via mailtjes en berichtjes niet tot oplossingen kunnen komen.

    Jullie lezen van afstand mijn modem en zeggen dat er niets aan de hand is... En dit is nou het gekke. Mijn wifi valt niet meer uit en ik heb helemaal niets gedaan!! Maar de vraag is voor hoelang?
    Ik snap niet waarom ik bij jullie klant blijf. Modems die niet goed werken, Delta Digitaal dat niet goed werkt...Op den duur houd het op voor mij.
    Nacho in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Gedaan
    Nacho in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens naar [email protected] ? Dan kijk ik dit verder voor je na.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    begon een topic WIFI verbinding valt soms weg, en is traag
    WIFI verbinding valt soms weg, en is traag
    Mijn wifi valt elke keer weg als ik op mijn mobiel zit. Het is een enkele keer voorgekomen als ik op mijn laptop zit. (Zit vaker op mijn mobiel)
    Ik heb al de modem gereset, en mijn telefoon is voorzien van alle updates (Samsung S9)

    De snelheid van zeelandnet is via alle speedtests velen malen sneller.

    - Hoe kan het sneller zijn, maar reageert velen malen trager dan mijn mobiele abonnement? 90 Mbps van delta verliest het tegen de 24 Mbps van T-Mobile???

    Op wifi geeft de speedtest van delta het volgende aan: 89,9 Mbps Download, en 14,5 Mbps Upload
    Via abonnement van T-Mobile geeft hij aan: 23,6 Mbps Download, en 5 Mbps Upload

    Bij mijn ouders thuis is zeelandnet ook sneller op papier, maar in werkelijkheid ook trager dan mijn mobiele abonnement.
    Nacho in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X