Oorspronkelijk gepost door Bram Altman
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
telefoon hapert + opnemen tv kan niet meer doorspoelen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens? Dan kijk ik dit voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected].
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Bram Altman Bekijk berichtLees ook de andere berichten over de telefoonstoring. Delta vangt uw geld en lost het probleem niet op. Ik heb opgezegd, kon toch al 2 maanden niet bellen met Delta, dan wil ik ook niet meer betalen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Liedje10 Bekijk berichtIk heb 2 problemen. Mijn telefoon hapert, als ik een ander nummer bel, of zij mij, dan hapert de lijn. Ik heb al een andere telefoon gekocht omdat ik dacht dat het in m'n telefoon zat, maar het zit niet in m'n telefoon, maar in de lijn. Ik kan niet meer een normaal gesprek voeren omdat de lijn continue wegvalt.
Daarnaast heb ik een probleem met m'n opname pakket voor de tv, ik kan sinds een paar dagen niet meer vooruit spoelen, wat eerder wel kon. Dit geld voor alle zenders, ik snap niet wat het probleem is, zowel met het opnamepakket als met de telefoonlijn.
Graag een controle van de lijn en advies
Laat een reactie achter:
-
voor het niet meer kunnen doorspoelen, kun je even naar dit topic kijken:
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...4278-rtl-crime
Laat een reactie achter:
-
telefoon hapert + opnemen tv kan niet meer doorspoelenIk heb 2 problemen. Mijn telefoon hapert, als ik een ander nummer bel, of zij mij, dan hapert de lijn. Ik heb al een andere telefoon gekocht omdat ik dacht dat het in m'n telefoon zat, maar het zit niet in m'n telefoon, maar in de lijn. Ik kan niet meer een normaal gesprek voeren omdat de lijn continue wegvalt.
Daarnaast heb ik een probleem met m'n opname pakket voor de tv, ik kan sinds een paar dagen niet meer vooruit spoelen, wat eerder wel kon. Dit geld voor alle zenders, ik snap niet wat het probleem is, zowel met het opnamepakket als met de telefoonlijn.
Graag een controle van de lijn en adviesTags: Geen
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: