Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Fiber Nederland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Het is inderdaad wel triest dat Delta Fiber overal glasvezelnetwerken aanlegt. Zelfs nu in Gouda, maar de eigen provincie Zeeland kan gewoon het zuur krijgen en aan de coaxkabel blijven hangen. En voordat hier een moderator gaat piepen. Op de website van Caiway ( dus ook Delta Fiber) staat zelf een uitleg dat glasvezel veel beter is als coax.

    https://nieuws.caiway.nl/glasvezel-werkt-beter/

    Reageer


    • #17
      Zover ik weet zijn de netwerken van Caiway en DELTA (Zeelandet) nog volledig gescheiden. Wordt dit binnenkort nog samengevoegd zoals dat toentertijd met Ziggo het geval was?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht
        Zover ik weet zijn de netwerken van Caiway en DELTA (Zeelandet) nog volledig gescheiden. Wordt dit binnenkort nog samengevoegd zoals dat toentertijd met Ziggo het geval was?
        Ik kan er geen brood meer van bakken want hoe Delta/Zeelandnet nu in elkaar zit snap ik niks meer van behalve dat een ander bedrijf nu eigenaar is.
        Dan lees ik dat T-Mobile dit weer over kan nemen en wordt het 1 grote puinzooi.

        Dus ik log niet eens in bij "Mijn Delta"? (Is geen eigenaar).

        Voor zeelandnet.nl moet je weer appart inloggen en ik begrijp er geen jota meer van.

        En ergens las ik hier dat alles doed loopt en de service goed is.

        Toch las ik kortgeleden een Topic hier wat barste van de klachten dus de service is ver te zoeken denk ik dan.

        Bel eens naar de Helpdesk met dat inbel menu,nou een half uur in de wacht heb ik meegemaakt.

        Nu moet ik bij T-Mobile mijn Mobiele Abbo verlengen, maar of ik naar zeelandnet wou komen want dat is erg aantrekkelijk.

        Ze sturen me emails om me binnen te krijgen maar straks heet het misschien ook T-Mobile.

        Als ik elke dag dit hier eens lees zijn er ook veel mensen die eerder gaan Googelen dan hier met hun probleem te komen.

        Of naar PC Help Forums gaan om geholpen te worden.

        Jullie doen zeker je stinkende best hier, maar als je iets tot 3 a 4 keer niet snapt komt men niet meer.

        Kortom sinds die overname heb ik nergens meer een helder beeld van, zeker niet voor oudere mensen zoals ik.

        Mijn Mobiele Zeelandnet Pagina is voorzien van Log In.

        Maar niet voor Webmail.

        Of ik zie het niet of het ontbreekt om even mijn zeelandnet email te lezen.

        Voor mijn Mobiel gebruik ik een andere email dienst.

        Iemand die weet hoe dat zit??


        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bintje Bekijk bericht
          Mijn Mobiele Zeelandnet Pagina is voorzien van Log In.

          Maar niet voor Webmail.

          Of ik zie het niet of het ontbreekt om even mijn zeelandnet email te lezen.

          Voor mijn Mobiel gebruik ik een andere email dienst.

          Iemand die weet hoe dat zit??

          Webmail Stappenplan e-mail

          Ga verder > Stap voor stap > Mijn Smartphone of tablet > Android iOS
          Laatst bewerkt door driepinter; 10 May 2019, 08:50.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


            Webmail Stappenplan e-mail

            Ga verder > Stap voor stap > Mijn Smartphone of tablet > Android iOS
            Op mijn Mobiel maak ik vooral gebruik van Email Apps die lopen als een tierelier dus waarom kan
            zeelandnet.nl ook geen App maken?

            Die webmail werkt wel als Bladwijzer maar is eigenlijk te klein.

            Die Webmail van Outlook.com en Gmail.com werken veilig en zijn overal te lezen.

            De gewone email van zeelandnet.nl heeft nog wel eens storingen of verzend geen post of het is verzonden maar is
            niet te zien.

            Daarbij leest men overal op het internet dat deze email diensten al voorbij gestreeft zinj door Webmail Accounts.

            Bij mij pak ik altijd eerst Webmail van zeelandnet waar je ook nog kwaadaardige berichten kan opvangen en in "ongewenst" zetten.

            Bijna elke Provider gebruikt Webmail of een App maar zeelandnet is nogal stug hierin.

            Ik wil niet klagen maar ik heb nog nooit storingen gehad met Webmail Diensten maar wel met het reguliere [email protected] (voorbeeld).



            Reageer


            • #21
              Bintjes zijn ook stug.
              Je kunt je Zeelandnet-mail prima toevoegen in de Gmail-app, werkt als een zonnetje.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Bintjes zijn ook stug.
                Je kunt je Zeelandnet-mail prima toevoegen in de Gmail-app, werkt als een zonnetje.
                Precies !

                Stap voor Stap Handleiding :


                Gmail > Instellingen > Account toevoegen > Overig

                Je e-mailadres toevoegen

                [email protected] > volgende


                Welk type account is dit ?

                Persoonlijk (IMAP) > wachtwoord > volgende


                Instellingen voor de inkomende server

                Server : mail.zeelandnet.nl > volgende


                Instellingen voor de uitgaande server

                Gebruikersnaam : ZeelandNet gebruikersnaam

                SMTP server : mail.zeelandnet.nl


                Accountopties

                Klik op : volgende

                Je account is ingesteld en klaar om e-mail te ontvangen

                Klik op : volgende
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 10 May 2019, 15:40.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X