Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC2203 modem / Internetsnelheid blijft achter.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC2203 modem / Internetsnelheid blijft achter.

    LS,Sc

    Ik ervaar dat mijn Internetsnelheid achterblijft. Volgens mijn account zou ik 125 Mbit download en 5 Mbit upload moeten hebben,
    maar ik meet via de Delta Website maar 24,7 Mbit en 3 Mbit.

    Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat ik een al vrij oud modem heb. (Scientific Atlanta EPC 2203). Ik geloof dat er sprake
    van was dat deze modems omgewisseld zouden worden, maar dat is bij mij nooit gebeurd. Zou ik alsnog voor een ander modem in
    aanmerking komen?

  • #2
    Content verwijderd - verkeerd gelezen.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 26 Apr 2019, 14:00.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Geen idee wat bridge mode is. Hoe kom ik daarachter?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door RL1961 Bekijk bericht
        Geen idee wat bridge mode is. Hoe kom ik daarachter?
        Sorry, ik las niet goed - als je alleen gebruik maakt van je Scientific Atlanta EPC 2203 is dat natuurlijk niet het geval (of is in ieder geval niet echt aan te raden).

        Meet je dezelfde snelheid @ https://www.delta.nl/service/interne...ternetsnelheid en is dat via Wifi of mbv een LANkabeltje rechtstreeks op een modempoort?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          RL1961

          Stuur even een e-mail met je klantgegevens naar [email protected]. Dan kijk ik dit even voor je na en zal ik deze voor je laten omwisselen.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de e-mail. Ik heb deze inmiddels beantwoord. Je ontvangt snel een e-mail voor het inplannen van een afspraak met onze monteur.

            Reageer


            • #7
              Bedankt. Heb inmiddels een afspraak met de monteur voor vervanging van het modem.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X