Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat zit er nu precies in een abonnement?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat zit er nu precies in een abonnement?

    https://www.zeelandnet.nl/abonnementen/splash.php worden alle abonnementen van Delta vermeld.
    Als aspirant klanten deze pagina's bekijken missen ze een aantal zaken zoals:
    + nieuwgroepen ja/nee
    + aantal mailadressen
    + spamfilter ja/nee
    + extra snelheid bij afname energieproducten

    Een kleine vermelding van deze zaken, kan een abonnement toch alleen aantrekkelijker maken?

  • #2
    Geen Moderaror die kan antwoorden?

    Reageer


    • #3
      Het is niet zo eenvoudig als u het zegt :

      Afhankelijk wanneer je een abb hebt afgesloten met welke voorwaarde krijg je waar je voor betaald !

      Wat nu geld gelde een jaar geleden niet bv

      Ik gebruik bv geen huis telefoon al jaren niet maar moet er al wel jaren voor betalen, sinds nu heb je pas die optie om hem eruit te laten. Maar omdat ik een contract kan dat niet, eerst contract uitdienen en dan kan ik pas gebruik maken van de nieuwe voorwaarde.

      Waarom vertel ik dit, dat is namelijk voor iedereen verschillend, het zou wel kunnen om alle optie die er nu zijn en die er vroeger waren op te nemen in een overzicht en dan per situatie / gebruik die te laten zien, ( dat zal netjes / persoonlijk zijn) , maar dat kosten dan weer geld en tijd en energie .

      En delta staat niet echt bekend om al die dingen !

      Door de jaren heen heb ik zeg naar 3,50 / 3,00 per maand voor niets betaald voor de telefoon. Heb daar al meerdere malen contact over gehad maar tja zeggen contract contract....

      Dus moet nog een paar keer teveel / betaal voor iets wat ik niet gebruik en dan ben ik er vanaf .

      Dus ja het kan wel optie aan en uit zetten en ja ik zou dat ook fijner vinden, en ja delta zou daar meer geld mee kunnen verdienen , een keer goed ontwerpen en dan de mensen zelf laten kiezen , zelfde als een soort kids modus spam filter enzo maar tja het is DELTA
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Staat zoiets niet in het contract van wat je op enig moment afsluit?
        Wijzigingen worden ook per mail/post verstuurd.
        Ik zie het probleem niet helemaal.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
          Geen Moderaror die kan antwoorden?
          Je bent hier niet in een winkel

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Je bent hier niet in een winkel
            Dat zou ik ook denken.
            Waarom kun je dan onderling bellen ( nieuw verpakt wordt dit nu een Belbundel genoemd , wel aan of uit zetten ( met prijskaartje van 3 EUR )

            En waarom kan dat dan niet voor het SpamFilter opgaan?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              Staat zoiets niet in het contract van wat je op enig moment afsluit?
              Wijzigingen worden ook per mail/post verstuurd.
              Ik zie het probleem niet helemaal.
              Genoemde zaken moet je niet pas in het contract kunnen lezen, maar in het overzicht van een abonnement.
              Die gegevens gebruik je om een abonnement te vergelijken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                Dat zou ik ook denken.
                Waarom kun je dan onderling bellen ( nieuw verpakt wordt dit nu een Belbundel genoemd , wel aan of uit zetten ( met prijskaartje van 3 EUR )

                En waarom kan dat dan niet voor het SpamFilter opgaan?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                  Wat nu geld gelde een jaar geleden niet bv
                  Wat nu geldt, gold een jaar geleden niet bv...

                  Sorry, kon het niet laten.



                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Webkabouter Bedankt, voor iemand met dyslexie is het soms ingewikkeld !
                    Laatst bewerkt door Dominique; 2 May 2019, 11:45.
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                      Webkabouter Bedankt, voor iemand met dyslexie is het soms ingewikkeld !
                      Maakt niet uit - we leren er allemaal wat van :-)
                      Keep up the good work!
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                        Genoemde zaken moet je niet pas in het contract kunnen lezen, maar in het overzicht van een abonnement.
                        Die gegevens gebruik je om een abonnement te vergelijken.
                        eeeh...er werd alleen maar gevraagd/gesteld dat er iets veranderde (in je abonnement) en waarom dat niet voor andere services ( zoals spamfilter) zou gelden.

                        Als er bij de bakker een actie loopt voor tompoezen van '5 halen en 4 betalen', wil dat niet zeggen dat dit ook (zou moeten) geldt(en) voor bolussen.
                        Denk aub eens na...
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                          eeeh...er werd alleen maar gevraagd/gesteld dat er iets veranderde (in je abonnement) en waarom dat niet voor andere services ( zoals spamfilter) zou gelden.

                          Als er bij de bakker een actie loopt voor tompoezen van '5 halen en 4 betalen', wil dat niet zeggen dat dit ook (zou moeten) geldt(en) voor bolussen.
                          Denk aub eens na...
                          Als ik geen bolussen koop, Rinus, betaal ik daar dus niet voor!

                          Nu betaal je voor het Spamfilter of je het gebruikt of niet.
                          Zo was het ook met onderling bellen. Het was incl. het abonnement.
                          ZeelandNet zelf heeft dit ontkoppeld.

                          Ik kan daar in mee gaan, maar doe dat ook met Spamfilter/ virusscanner mail.
                          Kortom voor die onderdelen waar je in andere abonnementsvormen moet betalen.

                          Reageer


                          • #14
                            Op https://www.zeelandnet.nl/abonnementen/splash.php worden alle abonnementen van Delta vermeld.
                            Als aspirant klanten deze pagina's bekijken missen ze een aantal zaken zoals:
                            + nieuwgroepen ja/nee
                            + aantal mailadressen
                            + spamfilter ja/nee
                            + extra snelheid bij afname energieproducten
                            Bedankt voor de feedback. Ik heb dit doorgezet naar de betreffende afdeling. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                              Door de jaren heen heb ik zeg naar 3,50 / 3,00 per maand voor niets betaald voor de telefoon. Heb daar al meerdere malen contact over gehad maar tja zeggen contract contract....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X