Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet valt weg sinds 3 weken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet valt weg sinds 3 weken


  • #2
    Je schrijft hier dat je bijna geen problemen meer hebt met interactieve televisie. Dat kan ik niet helemaal rijmen met wat je hier schrijft

    Heb je achter het modem nog een eigen router of accesspoint in gebruik? Zo ja, staat het modem in bridge mode?

    Reageer


    • #3
      Dit probleem heb ik ook eens gehad, bleek aan mijn PC te liggen, ventilator van de videokaart us. Ventilator vervangen....probleem opgelost.
      Het is maar een idee.

      Reageer


      • #4
        Heb je voor mij je klantgegevens? dan controleer ik even de verbinding. Ook verneem ik graag of als je deze verstoring ervaart het modem nog wel online staat.

        Ik ontvang deze gegevens graag per e-mail op [email protected]

        Reageer


        • #5
          Dit probleem hebben wij ook al langere tijd zins Delta over ging naar digitaal totaal. Als ik internet opstart valt hij op de andere pc uit.
          Na enkele ogenblikken hebben we geen internet meer.
          Dit duurt gemiddeld enkele min en dan start hij terug op. Heel vervelend dit meerdere keren soms per dag. Delta weet van niets, als je de vraag stelt.
          Buiten gebied zeeuws vlaanderen.

          Laatst bewerkt door Ferry; 27 Mar 2019, 14:09.

          Reageer


          • #6
            Stuur je klantgegevens door naar [email protected]. Dan ga ik direct kijken wat er aan de hand is.

            Reageer


            • #7
              kan je is een cmd scherm openen(start uitvoeren en daar cmd intypen) en dan ping www.zeelandnet.nl - t doen
              dit 5 minuten laten draaien en het resultaat hier vertellen

              Reageer


              • #8
                Ik heb gemerkt dat internetradio ook een aantal keren is uitgevallen sinds mijn terugkomst.
                Via de kabel is het vrijwel niet zonder storingen te luisteren.
                Laatst bewerkt door spectrum; 2 Aug 2019, 12:01.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                  Ik heb gemerkt dat internetradio ook een aantal keren is uitgevallen sinds mijn terugkomst.
                  Via de kabel is het vrijwel niet zonder storingen te luisteren.
                  Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer of postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer. Dan kijk ik de verbinding even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X