Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta telefonie Registrar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wouter
    antwoordde
    De Fritzbox en het modem staan een flink eind uit elkaar, te ver voor een RJ11 kabel. Ze zijn wel verbonden met een RJ45 netwerkkabel.

    Wat bedoel je met de Fritzbox wordt niet ondersteund? Als ik een Delta "registrar" zou hebben kan ik die in de Fritzbox invullen, en zou ik de aangesloten telefoon werkend moeten kunnen krijgen.
    Wouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    De Fritz!box wordt niet ondersteund. De tip van GoeRoe zal waarschijnlijk wel werken, maar daar kan geen garantie op gegeven worden.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Wat je in elk geval kunt doen, is een RJ11 kabeltje tussen het Cisco modem en je Fritz!box aansluiten. Dan heb je die gegevens niet nodig en kun je toch je DECT-telefoons gebruiken.
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Wouter
    begon een topic Delta telefonie Registrar
    Delta telefonie Registrar
    Ik probeer mijn DECT telefoons op mijn Fritzbox aan te sluiten die weer op internet is aangesloten via een Cisco modem van Delta (deze modem/router staat in bridge-mode en werkt alleen als modem).

    De telefoons werken gewoon via het Delta Cisco modem, maar ik wil ze graag op mijn Fritzbox router aansluiten zodat ik meer zelf kan instellen. Om de telefoon aan te melden vraagt de Fritzbox om het telefoonnummer dat ik van Delta heb gekregen, gebruiksnaam wachtwoord bij Delta en het "Registrar" en "Proxy server".

    Weet iemand wat ik bij Registrar en proxy server moet invullen?

    groet, Wouter
    Wouter in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X