Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste telefonie van DELTA verandert

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaste telefonie van DELTA verandert

    Recent een email ontvangen van Delta waarin meegedeeld wordt dat er een aan de vaste telefonie gewerkt gaat worden. Als ik op de site kijk naar welke veranderingen en mogelijkheden er zijn zie ik iets vreemd. Weigeren en accepteren van anonieme gesprekken hebben dezelfde code. Klopt dit?
    Pardon voor de rommelige opmaak.

    Hans Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Knipsel.JPG
Bekeken: 272
Grootte: 32,2 Kb
ID: 172991Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Knipsel.JPG
Bekeken: 271
Grootte: 32,2 Kb
ID: 172992



  • #2
    Dit klopt inderdaad hansi. De ene keer schakel je hem in met de code, de andere keer schakel je hem weer uit met deze code.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Wat is er vreemd aan? Is toch vrij gangbaar?

      Reageer


      • #4
        Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Vaak was het zo dat je met *xx* iets kun inschakelen en met #xx# weer uitschakelen, of anders om. Nu is die code gelijk voor zowel in als uitschakelen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          @matthijL Bedankt. Dit is een duidelijk antwoord.
          Het oude systeem was nog voor de tijd van Koeba Dat wist hij blijkbaar nog niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
            Dit klopt inderdaad hansi. De ene keer schakel je hem in met de code, de andere keer schakel je hem weer uit met deze code.
            Je zou ook kunnen voorstellen dat er mbv een voice response bericht de status 'Aan' of 'Uit' wordt gegeven op het moment dat je die code inklopt op de telefoon.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X