Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanmelden internet en tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanmelden internet en tv

    Gisteren mijn eigen aangemeld voor internet en tv bij zeelandnet.
    Nu zie ik bij Mijn Delta,dat het basis pakket voor tv al actief is,maar ik ben nog niet aangesloten.
    Zelfs met eind datum abbo.12-03-2020
    Heb nog helemaal niets,geen modem of wat dan ook.
    Is dit snel,of is dit snel ?????

    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

  • #2

    Reageer


    • #3
      Dit klopt. In het aanvraagproces komt als eerste het kabelpakket actief te staan. Dit pakket hebben we nodig om de rest van je aanvraag te kunnen verwerken. Vervolgens krijg je bericht om een afspraak te maken met de monteur die alles komt aansluiten. Gemiddeld zit er twee weken tussen aanvraag en aansluiten.

      Reageer


      • #4
        Ja dit klopt Ferry.
        Heb net even gebeld,de aanvraag gaat in 2 stappen.
        Kabel actief maken,dan gaat het naar de planning,en dan krijg je bericht van degene die het komt aansluiten.
        Dit staat overigens niet in het aanmeldingsbericht,en het telefoon nummer 0118 225500
        in de brief is overigens ook veranderd,dus dit moet ook nog veranderd worden.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          Het telefoonnummer 0118 - 22 55 00 klopt wel, maar deze is van DELTA Energie.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Ja dat is zo,maar ze vertelde aan de telefoon dat ik 0118-225575 of 0118-225557 moest bellen. ( bandje )

            ( een van de twee,ik weet het al niet meer )

            Maar goed.ik ben netje,s geholpen,en de rest komt later,dat is het belangrijkste.
            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

            Reageer


            • #7
              Dat je goed geholpen bent is inderdaad het belangrijkste!

              Het telefoonnummer voor DELTA Fiber (internet/tv/telefonie) is 0118 - 22 55 75.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Nu wordt het spannend.
                Ben nog helemaal niet aangesloten,er is dood eenvoudig nog geen monteur langs geweest.
                Sterker nog,er is nog helemaal geen afspraak wanneer hij/zij langstkomt om aan te sluiten.
                Maar ik krijg vandaag in ieder geval al een rekening of ik even mijn kabel wil betalen ????

                Fijn dat u voor Delta kiest. Met onze producten helpen we u graag het dagelijkse leven comfortabel te maken.

                Als bijlage bij deze e-mail vindt u de nota voor het termijnbedrag dat wij u iedere maand in rekening brengen.
                BetalenOpmerking:
                TV en internet is op dit moment nog niet actief.
                Laatst bewerkt door jean; 16 Mar 2019, 14:54.
                [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                Reageer


                • #9
                  Het wordt ook tijd dat we allemaal eens onthouden wat de core-business van internet- en telefoonproviders en verzekeraars is: premies innen. Het voorkomt veel onnodige gedachtenwisselingen op fora.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door kobuskuch Bekijk bericht
                    Het wordt ook tijd dat we allemaal eens onthouden wat de core-business van internet- en telefoonproviders en verzekeraars is: premies innen. Het voorkomt veel onnodige gedachtenwisselingen op fora.
                    Ik heb helemaal geen probleem dat ik moet betalen hoor,mits ik daadwerkelijk gebruik maak van hun diensten.
                    Maar ik maak geen geld over voor iets wat ik niet gebruik.
                    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        kobuskuch Ik verwacht niet dat ze vanaf 12-03-2019 gaan rekenen,mocht dit wel zo zijn heb ik nog tijd tot 26-03-2019 om te annuleren
                        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                        Reageer


                        • #13
                          jean

                          Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens. dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

                          Reageer


                          • #14
                            Edwinb

                            Zag gistermiddag op mijn GSM dat er een SMS was binnengerold op zondag 00.02 uur ,of ik een afspraak wil maken met de monteur.
                            Heb dit gedaan,morgenmiddag 19-03-2019 tussen 14.30 en 17.00 uur aangegeven,maar nog geen bevestiging of hij daadwerkelijk komt.
                            Maar ik zal mijn klantgegevens evengoed nog doorsturen.
                            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                            Reageer


                            • #15
                              Bedankt voor de e-mail. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Je ontvangt per e-mail een reactie.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X