Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe actie abb mooi maar niet voor de groot verbruikers

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dominique
    antwoordde
    Leuk gevonden , en dat klopt ook wat je schrijft hillebregt maar in dit geval gaat het om het verschil in aanbiedingen van abb ! En waarom er bij fiber geen aanbieding is !?

    Terwijl ik dat wel zou verwachten, en waarom erbij de de super in al die tijd geen extras bij is gekomen terwijl er wel meer voor moest betalen ?

    Dus uitleg van bepaalde actie van Delta dat is de vraag?

    Maar zo als fred44nl al zei : het is roepen in een woestijn.

    ???????Dat klopt vaak wel , maar had gehoopt dat ze wel wat uitleg hadden gegeven delta

    ???????
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Het gras bij de buren is altijd groener, totdat je er zelf op staat !
    _onbekend_ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Soms wel, ook al krijgen we soms geen reactie het wel gelezen
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    Volgens mijn mag ik wel vertellen wat mijn mening is ! Toch! En wat ik niet eerlijk vindt .

    Daarnaast vertel ik ook iets feitelijke ! Daarnaast vraag ik ook waarom dat is en waarom ze dus een bepaalde groep wordt uitgesloten !?

    Is dat zo raar !?
    ja, natuurlijk mag je dat,
    maar ja, je bent een roepende in de woestijn, die tegen dove mansoren praat.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Volgens mijn mag ik wel vertellen wat mijn mening is ! Toch! En wat ik niet eerlijk vindt .

    Daarnaast vertel ik ook iets feitelijke ! Daarnaast vraag ik ook waarom dat is en waarom ze dus een bepaalde groep wordt uitgesloten !?

    Is dat zo raar !?
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Wat een onsamenhangend verhaal zeg.
    Overweeg je nooit eens over te stappen?
    Rinus in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    het zou een heel ander verhaal worden, als men een begin zou maken met het verhogen van de upload-snelheid.
    niet dat iedereen dat nodig heeft, maar thuiswerkers en cloud-gebruikers kunnen hier zeker voordeel van hebben.
    en verder ??
    het zij zo, het is niet anders, zal ook wel zo blijven
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Nieuwe actie abb mooi maar niet voor de groot verbruikers
    DELTA DELTA

    Waarom waarom , ik snap het echt niet nu kreeg ik een mail van jullie waar jullie weer met mooie actie kwamen , om de klein verbruikers overstag tekrijgen om een duurder abb te nemen.

    Dat snap ik, want daar verdienen jullie op. Dat is het verdien model van internet providers. Maar hebben jullie wel eens aan je klanten gedacht? En wat de klanten willen ? En welke klanten wat willen?
    En waarom worden de mensen die al een duurder abb hebben bestraft!?

    Namelijk de mensen die het snelste internet hadden hebben er niets bij gekregen ! O ja dat is niet helemaal waar, ze mochten meer gaan betalen. Nu met deze actie ,zodra je een stap omhoog gaat met je snelheid krijg je een aanbieding behalve weer de mensen die al een snel abb hebben en misschien wel naar fiber willen die niet!

    Waarom !?

    Zijn dat geen trouwe klanten, hebben die geen recht op iets extra's? Die gaan toch ook een stap omhoog ? Of zoals jullie zelf in de mail schrijven verdubbel je internet snelheid en profiteer van vele extra's!? Ik dan van 400 mbps naar 1000 mbps is wel meer als verdubbelen ! Maar geen extra's DELTA

    En dan al die mooie praatjes wat er allemaal bij zit, extra zenders, dat is leuk maar als je niet van voetbal houd!? Het zit erbij en dat is leuk, maar als je 1gb internet neemt dan neem je dat voor de snelheid en niet omdat je dan een zender pakket extra krijgt. Wat je misschien nog wel zou kunnen overwegen of je een Premium of Super neemt. Zeker voor een gezin , dan snap ik dat. Maar met een gb verbinding niet meer. En denk dat er zeker mensen zijn die het eerder overwegen voor de upload snelheid dan voor een sport zender !

    Dus delta als je een actie doet doe het dan voor iedereen en sluit dan niemand uit!
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X