Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA WifiSpots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • flits77
    antwoordde
    Mijn bewindvoerder heefd een mail gestuurd en gebeld voor het wachtwoord en krijgt als antwoord dat het alleen in mijn delta staat en dat die zwaar beperkt is door bewindvoering en dat ze bij de delta verder niks kunnen doen
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door flits77 Bekijk bericht
    Het is toch eigenlijk toch ook te zot voor woorden dat er niemand in mijn delta kan als je onder bewindvoering staat
    Je bewindvoerder zou er in horen te kunnen, ik weet niet of hij je dan de wachtwoorden kan of wil of mag geven maar volgens mij kan een mod je hier wel mee helpen hoor. Even boven op zitten.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    Het is toch eigenlijk toch ook te zot voor woorden dat er niemand in mijn delta kan als je onder bewindvoering staat
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Wat een verhaal man. Overstappen omdat je niet in Mijn Delta kunt? Edwinb ?
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    I heb het mailtje van de delta doorgestuurd naar mijn bewindvoerder en ze hebben per mail contact gezocht en krijgen een reactie terug dat het alleen via mijn delta kan en dat de delta daar verder niet bij kan omdat ik onder bewindvoering sta En ook geen nieuwe aan kunnen maken mijn bewindvoerder adviseerde mij dan ook om over te stappen naar een andere provider
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door flits77; 26 Mar 2019, 21:26.

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    mail verzonden
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door flits77 Bekijk bericht
    Zowel ik als mijn bewindvoerder kunnen geen van tweeen bij de inloggegevens interland met de privaciewet nou lekker is dat
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens. Dan kijk ik dit even voor je na. De bewindvoerder zou deze gegevens moeten kunnen opvragen.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected].
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    Zowel ik als mijn bewindvoerder kunnen geen van tweeen bij de inloggegevens interland met de privaciewet nou lekker is dat
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    ik heb inmiddels contact gehad met mijn bewindvoerder en hun hebben het wachtwoord ook niet maar hebben wel contact gezocht met delta en wachten nu op een brief met de gegevens en zodra ze die hebben sturen ze me die per mail
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    Ik heb inmiddels maar even een mailtjerk naar mijn bewindvoerder gestuurt ofdat hij erbij kan
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Zul je toch je bewindvoerder moeten vragen dan, als die de wachtwoorden heeft?
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    antwoordde
    mijn delta is zover beperkt dat ik niet bij die gegevens kan ik kan alleen bij de interactive tv
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Ga naar de Klantenservice. Vind je onder meer ( balk bovenin).
    Vul in klantenservice en je vindt alle info hierover.
    Neem dat eens door en kijk wat er van je van toepassing is en ga dan naar Mijn Delta en kijk en onderneem zonodig actie.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dutchplace
    antwoordde
    In je 'Mijn Delta' staan je inlog gegevens.
    Dutchplace in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • flits77
    begon een topic DELTA WifiSpots
    DELTA WifiSpots
    ik heb bewindvoering en daardoor kan ik niet bij mijn eigen inlog gegevens van delta wifi spots dus weet ik mijn eigen wachtwoord daarvan dus ook niet hoe kan ik daar achter komen om delta wifispots te gebruiken
    flits77 in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X