Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA WifiSpots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Je bewindsvoerder zou moeten kunnen inloggen op MijnDELTA om op die manier jouw gegevens te kunnen achterhalen. De codes voor de WifiSpots staan alleen in MijnDELTA. Deze zijn niet op een andere manier inzichtelijk.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
      Je bewindsvoerder zou moeten kunnen inloggen op MijnDELTA om op die manier jouw gegevens te kunnen achterhalen. De codes voor de WifiSpots staan alleen in MijnDELTA. Deze zijn niet op een andere manier inzichtelijk.
      Dat is juist het probleem mijn delta is zwaar beperkt door het feit dat ik onder bewindvoering sta

      Reageer


      • #18
        Dat is raar hoor, je bewindvoerder (of jij zelf) heeft het wachtwoord voor Mijn Delta en Delta beperkt echt niet de toegang voor mensen die onder bewind staan. Hou vol!

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Dat is raar hoor, je bewindvoerder (of jij zelf) heeft het wachtwoord voor Mijn Delta en Delta beperkt echt niet de toegang voor mensen die onder bewind staan. Hou vol!
          Mijn bewindvoerder en ik hebben allebei het wachtwoord van mijn delta en er staat overal beperkt toegangst en dat ik bewindvoering heb het enige waar ik gebruik van kan maken is de interactivetv

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door flits77 Bekijk bericht

            Mijn bewindvoerder en ik hebben allebei het wachtwoord van mijn delta en er staat overal beperkt toegangst en dat ik bewindvoering heb het enige waar ik gebruik van kan maken is de interactivetv
            Dan moet ik mijn woorden over bewindvoering misschien toch terug op eten...maar dat je hierdoor je wifispots-key niet kunt opvragen is beetje raar. Edwinb of MatthijsL ?

            Reageer


            • #21
              doordat het delta wifihotspot niet opvraagbaar is heb ik besloten over te stappen naar kpn per 22 mei stap ik over

              Reageer


              • #22
                Maar wat ik nu niet goed begrijp: je bent al een hele tijd bezig met delta wifi hot spot ! Dus je hebt thuis delta alles in 1 abb of zo iets. Omdat je niet kan inloggen op delta wifi spots ( waarom je dat zo willen is een andere vraag, maar ze bieden het aan) stap je over na kpn thuis internet ! Dat schrijf je, maar die hebben helemaal geen thuis wifi spots ? Alleen wat openbaren, waar je gebruik van kan maken ?

                Nu stel ik me de vraag heb al de post gelezen wat wil je ermee ? Lees dat je onderbewind sta, overleg dan of je een nieuw telefoon abb kan / mag van bv tmobiele onbeperkt internet 32,50 per maand zonder actie ( nu met actie 27,50) kun je ongestoord online zijn.

                De volgende vraag is hoeveel verbruik je per maand? Omdat te willen ?

                Of is het om te hebben ?

                Ik zelf zit bij delta en heb nog nooit de wifi spots aan de praat gekregen zowel op tablet als op mobiel niet.

                Daarnaast is de verbinding die je hebt van de mensen thuis zeer beperkt , je moet wel in de buurt van de mensen de modem zijn ! En van bedrijven tja of je dat altijd wilt, persoonlijk doe ik dat bijna nooit , altijd via mijn eigen bundel, en nee ik heb 20 gb en daar zit ik met 2 tablet s op en mijn mobiel en daar red ik het mee per maand .

                dus al met al vindt ik het een beetje hoog van de toren blazen op het forum, want wat wil je nu eigenlijk !
                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer


                • #23
                  Mijn verbinding op mijn tablet en telefoon valt om de haverklap weg en springt over naar delta WiFi hotspots daarom wil ik het hebben

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door flits77 Bekijk bericht
                    Mijn verbinding op mijn tablet en telefoon valt om de haverklap weg en springt over naar delta WiFi hotspots daarom wil ik het hebben
                    is het dan niet handiger om het draadloze netwerk te verbeteren.
                    dan valt het niet meer steeds weg.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik heb de delta in het verleden hier al een keer over gebeld en die kunnen me niet verder helpen zegt de klantenservice omdat volgens hun het probleem niet bij hun ligt en dat ik verder maar zelf iemand moet zoeken om alles na te laten kijken en de gene waar mijn tablet en laptops vandaan komen heeft alles nagekeken en kan er verder niks in vinden dus er is verder niks aan te doen

                      Reageer


                      • #26
                        Maar eerst is je klacht dat je niet bij je delta wifi hotspot wachtwoord kan ! Nu lees ik dat je door slechte wifi telkens op delta hotspot zit !
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #27
                          De slechte verbinding is juist de reden dat ik het wil hebben

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door flits77 Bekijk bericht
                            De slechte verbinding is juist de reden dat ik het wil hebben

                            Reageer


                            • #29
                              Ik snapte er al een paar poste geleden er niets meer van !
                              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                              Reageer


                              • #30
                                Des te meer reden om over te stappen als je er toch niks aan hebt

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X