Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing highwinds newsserver ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    en ik denk dat ie het weer doet
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Is trouwens wel een onderdeel van je abonnement hoor.
    Zou een mod daar eens iets verstandigs over kunnen zeggen? Of Highwinds een extraatje is of onderdeel abo? Tia!

    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tempelaars Bekijk bericht
    Ik heb, vanwege bovenstaande info, spotnet opnieuw proberen te installeren. Heb met de spotnetremovaltool alles verwijderd. Bij het installeren van spotnet 2.0 krijg ik de melding dat mijn gebrnaam en ww niet juist zijn. Wat nu??
    Hierboven staat nergens dat Spotnet zelf het probleem is. Het zit hem in de Highwindsserver. Spotnet werkt nog prima met een andere server. Opnieuw installeren zal dus niets oplossen.
    Gewoon afwachten tot de server het weer doet.

    Het is overigens niet verstandig om Spotnet v2 te blijven gebruiken. Er zitten bugs in oa het download-gedeelte die niet meer worden opgelost.
    Beter is het om Spotnet Classic te gebruiken. Die is ook veiliger omdat trojanspotters hier veel sneller op de blacklist worden gezet.
    JanPietJoris in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Zeelandnet heeft voor zover ik het snap een storing in het autorisatie-proces. Elke minuut vragen wanneer het weer werkt gaat af van de tijd die ze aan het oplossen kunnen besteden. Als je niet zonder usenet kunt, wat me bijzonder lijkt, is het beter een (blok)abo op een payserver te nemen.
    Daar gaat het niet om.
    Is trouwens wel een onderdeel van je abonnement hoor.

    Even melden bij storingen en het voorkomt vragen op het Forum, op Facebook, Twitter.

    Is dat nou teveel gevraagd?

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Die vraag op Facebook moeten stellen, zou niet nodig moeten zijn, als Delta de moeite nam, storingen te vermelden.
    Bespaart bovendien tijd vragen te moeten beantwoorden die over die dan onnodig gesteld worden.

    Het euvel is immers al van gisteren.
    Website werkte niet, mailaccounts deden niet, HighWinds werkte niet en nergens iets te lezen.
    Je kijkt meestal altijd eerst bij storingen en onderhoud.

    Onderhoud en storingen moeten gebeuren.
    Dat iets niet werkt kan voorkomen, maar dat Delta er dan geen melding van maakt, vind ik niet netjes t.o.v. de klanten.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Ptrol; 6 Feb 2019, 14:25.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Zeelandnet heeft voor zover ik het snap een storing in het autorisatie-proces. Elke minuut vragen wanneer het weer werkt gaat af van de tijd die ze aan het oplossen kunnen besteden. Als je niet zonder usenet kunt, wat me bijzonder lijkt, is het beter een (blok)abo op een payserver te nemen.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door tempelaars Bekijk bericht
    Wat nu??
    afwachten
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • tempelaars
    antwoordde
    Ik heb, vanwege bovenstaande info, spotnet opnieuw proberen te installeren. Heb met de spotnetremovaltool alles verwijderd. Bij het installeren van spotnet 2.0 krijg ik de melding dat mijn gebrnaam en ww niet juist zijn. Wat nu??
    tempelaars in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • kobuskuch
    antwoordde
    Wegens alle geklooi wachten??
    kobuskuch in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    een reactie via Facebook:

    Het probleem is inmiddels bekend bij ons en wordt zo snel mogelijk opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.
    kortom: WAGW
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jcdvd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Zoals ik al hierboven aangaf, heeft dit alles te maken met de autorisatie ( waarmee we kunnen downloaden ) van onze mailaccounts.

    Is dit bekend bij ZeelandNet?
    Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
    Maar nog liever oplossen.

    Ik heb het zelf niet gemeld bij zeelandnet, vandaar mijn melding hier, dat gaat sneller dan via de Email.
    Heb zelf geen facebook om de melding op die manier te maken en snel reactie te krijgen.
    Dus hoop ik op een behulpzame moderator.
    jcdvd in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Is dit bekend bij ZeelandNet?
    Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
    Maar nog liever oplossen.
    mijn melding op Facebook is van meer dan 1 uur geleden.
    normaal wordt daar echt snel gereageerd, maar nu effe niet.
    misschien hebben ze werkoverleg, of zo
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Zoals ik al hierboven aangaf, heeft dit alles te maken met de autorisatie ( waarmee we kunnen downloaden ) van onze mailaccounts.

    Is dit bekend bij ZeelandNet?
    Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
    Maar nog liever oplossen.


    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jcdvd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    inderdaad ook hier dezelfde foutmelding.
    ik denk niet dat het komt omdat highwinds geen posts kan zien.
    want als je naar nzbserver gaat, dan staan alle spots er gewoon.
    het lijkt er meer op, dat highwinds zelf een probleem heeft.
    bij mij is de 1e foutmelding van 2019-02-05 - 22:49:20
    Nzbserver werkt idd wel gewoon, dat heeft niks te maken met highwinds, alleen dan het downloaden
    van een bestand gaat wel via highwinds en in mij geval via sabnzbd, en daar krijg ik de melding dat er geen verbinding
    gemaakt kan worden met highwinds. Ik hoop dat ze de storing snel op pakken en het probleem verhelpen.
    jcdvd in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    In zo'n geval zou het fijn zijn, dat je dit als klant kan lezen bij de storingen, zodat je niet naar oorzaken bij je zelf hoeft te zoeken.
    tja, ..........
    ik heb het ook via Facebook gemeld.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X