Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Storing highwinds newsserver ?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtIs trouwens wel een onderdeel van je abonnement hoor.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door tempelaars Bekijk berichtIk heb, vanwege bovenstaande info, spotnet opnieuw proberen te installeren. Heb met de spotnetremovaltool alles verwijderd. Bij het installeren van spotnet 2.0 krijg ik de melding dat mijn gebrnaam en ww niet juist zijn. Wat nu??
Gewoon afwachten tot de server het weer doet.
Het is overigens niet verstandig om Spotnet v2 te blijven gebruiken. Er zitten bugs in oa het download-gedeelte die niet meer worden opgelost.
Beter is het om Spotnet Classic te gebruiken. Die is ook veiliger omdat trojanspotters hier veel sneller op de blacklist worden gezet.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtZeelandnet heeft voor zover ik het snap een storing in het autorisatie-proces. Elke minuut vragen wanneer het weer werkt gaat af van de tijd die ze aan het oplossen kunnen besteden. Als je niet zonder usenet kunt, wat me bijzonder lijkt, is het beter een (blok)abo op een payserver te nemen.
Is trouwens wel een onderdeel van je abonnement hoor.
Even melden bij storingen en het voorkomt vragen op het Forum, op Facebook, Twitter.
Is dat nou teveel gevraagd?
Laat een reactie achter:
-
Die vraag op Facebook moeten stellen, zou niet nodig moeten zijn, als Delta de moeite nam, storingen te vermelden.
Bespaart bovendien tijd vragen te moeten beantwoorden die over die dan onnodig gesteld worden.
Het euvel is immers al van gisteren.
Website werkte niet, mailaccounts deden niet, HighWinds werkte niet en nergens iets te lezen.
Je kijkt meestal altijd eerst bij storingen en onderhoud.
Onderhoud en storingen moeten gebeuren.
Dat iets niet werkt kan voorkomen, maar dat Delta er dan geen melding van maakt, vind ik niet netjes t.o.v. de klanten.
Laatst bewerkt door Ptrol; 6 Feb 2019, 14:25.
Laat een reactie achter:
-
Zeelandnet heeft voor zover ik het snap een storing in het autorisatie-proces. Elke minuut vragen wanneer het weer werkt gaat af van de tijd die ze aan het oplossen kunnen besteden. Als je niet zonder usenet kunt, wat me bijzonder lijkt, is het beter een (blok)abo op een payserver te nemen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door tempelaars Bekijk berichtWat nu??
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtZoals ik al hierboven aangaf, heeft dit alles te maken met de autorisatie ( waarmee we kunnen downloaden ) van onze mailaccounts.
Is dit bekend bij ZeelandNet?
Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
Maar nog liever oplossen.
Heb zelf geen facebook om de melding op die manier te maken en snel reactie te krijgen.
Dus hoop ik op een behulpzame moderator.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtIs dit bekend bij ZeelandNet?
Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
Maar nog liever oplossen.
normaal wordt daar echt snel gereageerd, maar nu effe niet.
misschien hebben ze werkoverleg, of zo
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtinderdaad ook hier dezelfde foutmelding.
ik denk niet dat het komt omdat highwinds geen posts kan zien.
want als je naar nzbserver gaat, dan staan alle spots er gewoon.
het lijkt er meer op, dat highwinds zelf een probleem heeft.
bij mij is de 1e foutmelding van 2019-02-05 - 22:49:20
van een bestand gaat wel via highwinds en in mij geval via sabnzbd, en daar krijg ik de melding dat er geen verbinding
gemaakt kan worden met highwinds. Ik hoop dat ze de storing snel op pakken en het probleem verhelpen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtIn zo'n geval zou het fijn zijn, dat je dit als klant kan lezen bij de storingen, zodat je niet naar oorzaken bij je zelf hoeft te zoeken.
ik heb het ook via Facebook gemeld.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: